liselotte!!

hoi hoi, hier ben ik dan eindelijk, mijn man was vandaag thuis, dus ja dan moet ik hem dingen laten doen die ik normaal doe!! ha ha zoals boodschappen enz.....
nou ben vanmorgen naar de gyn geweest, en er zit nog steeds niks maar ik ben ook nog steeds niet ong!! en wat blijkt nou??ik heb deze maand helemaal geen eisprong gehad??
 wel een eirijping dus dat is op zich nog wel goed, want anders krijg clomid als je geen eitjes maakt zeg maar, maar nu kon ik kiezen of afwachten op dat ik weer een keer ong ga worden, of nu 10 dagen med innemen en de eisprong opwekken!! nou heb ik voor het laatste gekozen en nu moet ik over twee weken terug komen ben ik dan nog niet ong ja dan ben ik waarschijnlijk zwanger maar is dat niet zo en ben ik ong geworden dan moet ik van dag  1 iedere dag terug komen en dan wil hij het in de gaten tot dat mijn eitje   is gesprongen!! nou ben benieuwd hoe dit verder gaat, maar ik weet nu in ieder geval wel wat er aan  de hand en dat scheelt al een hele  hoop paniek,  en woensdag moet ik weer bij die paragnost terug komen en benieuwd wat hij weet!!
du sje hebt wel een leuk weekend gehad , ik hoopte zo voor je dat je wat beter zou zijn anders is het ook niet leuk he!!
ik hoop dat je nu weer een beetje bij gepraat bent??
en ik hoop je snel weer te horen,
xxx wendy

PS wanneer is je dochtertje ook al weer jarig??

Hoi Wendy,
mijn dochtertje is woensdag jarig.
dat worden wel spannende tijden voor jou hoor meid.
ik hoop dat het nu binnenkort maar eens raak is.
in ieder geval weet je nu wel wat er aan de hand is.
dat is in ieder geval wel wat.
over een paar weken toch nog misschien een positief berichtje.
het moet gewoon een keer goed gaan.
daar vertrouw ik op.
gr   en veel liefs van lisette

hoi hoi, ja ooit zal het echt wel goed komen, we wachten gewoon maar weer af, meer kunnen we toch niet doen,
ik heb nu twee  tabletten ingenomen, wat een buikpijn heb ik nu!!! zal wel moeten maar raar he dat dat meteen gaat werken!!
ik moet morgen naar die paragnost en dan vraag ik nog een paar dingen die ik wil weten en dan vraag ik ook meteen of dat ik nog wel bij hem moet terug komen omdat ik nu bij de gyn met die med enz ben begonnen??misschien kan hij nu wel niks meer doen?
ik hoor het morgen wel,
ik hoop dat je dochtertje morgen toch wel wat beter weer heeft hoor!!
maar voor haar kan haar dag toch niet stuk al regent het pijpenstelen ha ha ha,
ik hoor je vandaag nog wel, en zo niet dan morgen een hele fijne verjaardag,
xxxx wendy

Hoi Wendy,
hoe laat moet je bij de paragnost zijn?
wel even laten weten hoe het is gegaan he.
ik hoop dat hij goed nieuws voor je heeft.
ik weet niet hoe het weer nu bij jullie is maar hier schijnt de zon nu.
maar ja dat kan binnen een uur ook weg zijn.
en anders feesten we vandaag gewoon binnen.
zaterdag vertrekken we naar eurodisney dus het kan toch al niet meer stuk.
gr lisette en veel succes vandaag

Hoi Wendy,
Hoe was het gisteren?
Hoop dat je weer wat moed hebt.
Gr lisette

hoi hoi, hoe was je feestje gisteren, toch nog redelijk weer gehad he,
wat worden ze toch snel groot he, maar niet getreurd er komt weer een mooi wondertje aan!! ha ha ,
ons joelle is nu op school reisje wel moeilijk hoor de eerste keer!!   dan voel je echt dat ze groot worden he!! maar ze ging goed mee niet gehuild of zo dus dan valt het voor mij ook nog mee he!!
ik ben gisteren bij die paragnost geweest, en hij vond het jammer dat ik maandag met die med was begonnen want hij had het ook via de natuur kunnen laten komen, maar ja nu is het ook aan het komen!! ik heb gevraagd of dat ik nog wel ooit kinderen krijg, en zijn antwoord was volmondig, natuurlijk!! dus dat geeft wel een goed gevoel!!
en mijn moeder vroeg of dat dat nog ver in de toekomst zou zijn of niet, en toen zei hij nee , dat gaat niet lang meer duren, nou ben benieuwd!!
mijn moeder vroeg en geloof je erin ?? ik zeg ja ik geloof het pas echt als ik zwanger ben!!!
ik hoop dat hij echt gelijk heeft! er hangen daar wel heel geboorte kaartjes met bedankjes erbij?? dus het zal echt wel waar zijn.
we zullen zien, maar nu leef ik wel wat rustiger hoor als voor heen, ik weet nu dat het toch wel een keer goed gaat komen, en die spanningen van wordt ik ong ja of nee, die heb ik nu gelukkig ook niet!!
ik denk dat je vandaag bent werken he!
want je hebt al zo vroeg gereageerd!!
nou meid ik hoop je vandaag nog te horen,
hoe is het eigenlijk met je buikpijn??
en begin je het nu al goed te zien??
tot straks,
xxx wendy

Nou meissie dat is goed nieuws allemaal.
Ik  word al lekker dik ja.
kan maar een kort berichtje sturen want de comp doet raar.
laat vanavond nog wel wat horen.
gr lisette

He meissie,
hoe is het nu allemaal?
heb je nog  veel buikpijn?
ik hoop dat het binnenkort wat beter word voor je.
gr lisette

Terug
Bovenaan