liselotte!!

he meiden, gezellig!! hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
esther wat klote dat je weer ong bent geworden!! ik weet dat het moeilijk is bij jullie maar waarom ga je toch ook niet eens hoger op, naar de gyn of zo , ik ben nu dan bij die paragnost bezig maar ik voel mezelf 100% beter???   en als ik me goed voel dan komt de rest ook vanzelf goed toch?? en je hoeft niet naar hem toe, want dat wordt een beetje moeilijk he!! maar als je een foto van jou en je man op stuurt dan heeft hij daar echt genoeg aan, en hij kan je dan ook zeggen of je echt wel kinderen gaat krijgen, ik weet het is hard maar ik wilde dat wel heel graag weten want ik was aan het door draaien!! maar nu hij me gezegd heeft dat ik het niet zo negatief in moet zien en dat het niet lang meer gaatduren, voel ik me echt stukken beter! misschien iets voor jou denk er maar een over na, dan kan ik altijd nog het adres aan je geven, als je dat wil,
de kosten zijn 30,00 per keer , maar wij krijgen ze wel vergoed van de cz!! ik weet hoe jij bent verzekerd? maar als je het vergoed krijgt van de cz , dan is hij echt wel goed denk ik,( hoop ik),
nou meid kop op, en een hele dikke knuffel voor jou, heb je nu wel nodig!!
xxxxxx wendy
tot snel,

sorry ik bedoelde ik weet NIET hoe jij bent verzekerd!!! sorry woordje vergeten,
xxxx ikke

hoi wendy

ach, het is niet anders. vorlopig nog geen slapeloze nachten iig. onze onderburen hebben een jong babytje en die heeft uitgevonden dat als die snachts maar hard genoeg krijst papa en mama wel komen. wij slapen dus nu met het raam dicht! wel erg warm maar beter dan dat gekrijs haha.

ik ga deze maand maar weer eens tempen, das al een maand of 9 terug. kan ik mn cyclus een beetje in de gaten houden. er was mij trouwns voorspeld door en paragnost dat ik afgelopen maard zwanger zou raken. ik geloofde dat echt want hij wist heel veel ware dingen te vertellen. maar helaas.

deze maand gaan we nog eens extra ons best doen, daarna misschien naar de gyn. maar het is onmogelijk om elke dag mijn ei te laten meten. dan moet ik mijn werk opgeven.

hoe is het met jou?
liefs es

Lieve meiden,

Ik begrijp goed hoe jullie je voelen, Esther, balen is dat als je wederom weer ongi wordt. Je blijft tocvh hopen iedere maand dat het jou ook is gegund... Tot nu toe kon ik er wel goed mee om gaan maar toen ik afgelopen keer ongi werd ben ik de hele dag aan het blèren geweest. Lag er even helemaal af terwijl er niet eens aanwijzigingen warten die erop wezen dat ik misschien zwanger zou zijn..

En waarschijnlijk ben ik begin april een paar dagen wel degelijk zwanger geweest, alleen is het niet blijven zitten. Ik had namelijk al een week voordat ik ongi moest worden allerlei verschijnselen die er allemaal op wezen dat ik wel zwanger moest zijn. Mijn gevoel zei steeds maar van 'ik weet t niet'. Waarschijnlijk voelde ik toch aan dat het niet klopte.. Of ik durfde gewoon niet te hopen dat het raak zou zijn. De testen waren dan ook negatief, dus het is echt maar een paar dagen geweest.

Dat gaf me toen heel veel rust omdat ik een soort 'bewijs' voor mezelf had dat het dus wel KON... Ik weet nu ook hoe het voelt dus als ik daarna niets voelde wist ik toch al dat ik niet zwanger zou zijn. Daarom weet ik ook niet waarom ik er opeens helemaal vanaf lag de afgelopen keer..

Anyway, we gaan maar weer eens klussen want anders komt die kleine er nooit!!

En ik kan me goed voorstellen dat je zo ontzettend graag die zekerheid wil hebben dat het wel goed gaat komen. Al zou je maar weten dat het nog een half jaar gaat duren, prima, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik werd gek van die onzekerheid van die keer dat ik wel/niet zwanger was... Die week dat ik moest wachten duurde een eeuwigheid..

Esther, ben trouwens 37, gaan voor het eerste kindje en zijn nu al zo'n 9 maanden bezig. Misschien neit zo lang voor mijn leeftijd maar op mijn werk worden meoders van 40 nog in een zucht en een scheet zwanger... (werk op kinderdagverblijf dus niet erg handig, al die zwangere collega's en meoders..)

Ga nu snel naar bed, we moeten weer van bil, hihi... Lieverd, I'M ON MY WAY, HIHIHIHI

Liefs Mylène

hoi mylene

ik ben 25 en we zijn ook bzig voor de 1e.
ik heb mijn eigen kinderdagverblijfje, kleinschalig. 6 kinderen. ik vind het heel belangrijk dat er genoeg individuele aandacht voor ze is.
hier in spanje zijn de guardaria's 1 leidster op 25 kinderen. babys 1 op 8.

ouders betalen me per uur, dus niet per dagdeel, er komen dus ook wel eens gewoon kindjes spelen. leuk voor de afwisseling.

er liepen tot voor kort ook 2 hele dikke buiken bij me. inmiddels bevallen 6 en 9 weken terug. dus wieweet zie ik ze wel weer terug over een maand of 2,3. ik vang kinderen op van 3 maanden tot 6 jaar.

ben gisteren verhuist met de zaak dus zometeen wel even wennen voor iedereen. maar t ziet er weer net zo gezellig uit!

liefs esther

hoi hoi meiden, wat een klote weer hier, regen en nog eens regen!! bij jou niet he esther!!! geniet er maar van,
ik zal ook even een klein intervieuwtje geven,
ik ben 24 jaar, en wij zijn nu 2,5 jaar bezig voor een tweede, ( derde) ik heb een dochtertje van bijna 5  jaar, en ik heb een zoontje gekregen bij  mijn eerste zwangerschap maar  helaas is hij dood geboren bij een  zwangerschap van 26 weken,  
ben nu bij de gyn bezig heb nu een kuur provera gekregen omdat ik afgelopen maand helemaal geen eisprong heb gehad!!!en moet dinsdag weer terug komen,
morgen moet ik weer bij de paragnost terug komen en dan hoop ik weer wat meer te horen!!!ben benieuwd!!
hoe is de staat bij jullie nu??
tot vanavond weer,
xxxx wendy

he lotje!!!!!
hoe was het bij mickey en minnie!!!!!
lekker genoten!!!!
heb je nu je grote vakantie??? of heb je gewoon lekker een paar daagjes vrij!!
hier gaat alles nog gewoon zijn gangetje,
morgen weer naar de paragnost!! en dan zien we wel weer verder!!
hoe gaat het met je prulleke, wanneer moet je weer naar de vk??
ik hoop je vandaag weer te horen, heb je wel gemist hoor!!!
tot snel, xxxx wendy

He meissie,
alles goed hier hoor.
ik heb nu vakantie ja maar het weer is klote hoor.
disney was superleuk maar ben nu wel helemaal kapot.
het was ook enorm druk.
we zijn jaren geleden wel eens met zijn tweeen geweest en ik ben er ook wel eens alleen geweest maar heb het nog nooit zo druk gezien.
ik heb wel even bij moeten lezen maar dat is wel leuk hoor.
ik hoop dat je goed nieuws krijgt bij de paragnost.
het belangrijkste is dat je nu beter in je vel zit.
hoi esther en babypoppenmaakster.
babypoppenmaakster ken ik nog wel van het forum ja.
toen was ik zelf nog niet zwanger.
ik hoop dat jullie allemaal wat steun aan elkaar hebben.
en dat jullie maar snel zwanger mogen zijn want dat willen jullie allemaal he.
ik ga voor jullie allemaal duimen.
gr lisette

Terug
Bovenaan