A
Anoniem
Guest
hoi hoi, met de buikpijn gaat het wel hoor, als ik normaal ong ben dan lig ik plat maar nu is het 100% minder!! gelukkig ik ben eigenlijk nu ook niet volop ong , maar ik vloei alleen nu maar een beetje, bij plassen en afvegen enz.. zeg maar, maar niet zoals een echte ongi!!
maar alles komt goed,
ik had vannacht een droom gehad!!
ik was op 1 juli zwanger geraakt!! zei een dokter wie weet ik niet, en raad eens wat ik kreeg een tweeling!!! hale luha, ik hoop het niet , ik weet je moet blij zijn als je zwanger bent , maar een tweeling??!! en ik denk ook dat ik daar over droom omdat ik daar de grootste schrik voor heb dat ik een tweeling krijg!!
maar ja waar er 3 eten , eten er ook 5!!! ha ha
en ga je nog iets leuks doen dit weekend,? wij gaan naar best naar de kermis, en zondag krijgen we bezoek dus dan is het weekend weer om, kan de vakantie beginnen!!
nou meid hopelijk tot vanavond!
xxx wendy
maar alles komt goed,
ik had vannacht een droom gehad!!
ik was op 1 juli zwanger geraakt!! zei een dokter wie weet ik niet, en raad eens wat ik kreeg een tweeling!!! hale luha, ik hoop het niet , ik weet je moet blij zijn als je zwanger bent , maar een tweeling??!! en ik denk ook dat ik daar over droom omdat ik daar de grootste schrik voor heb dat ik een tweeling krijg!!
maar ja waar er 3 eten , eten er ook 5!!! ha ha
en ga je nog iets leuks doen dit weekend,? wij gaan naar best naar de kermis, en zondag krijgen we bezoek dus dan is het weekend weer om, kan de vakantie beginnen!!
nou meid hopelijk tot vanavond!
xxx wendy