liselotte!!

hoi hoi, met de buikpijn gaat het wel hoor, als ik normaal ong ben dan lig ik plat maar nu is het 100% minder!! gelukkig ik ben eigenlijk nu ook niet volop ong , maar ik vloei alleen nu maar een beetje, bij plassen en afvegen enz.. zeg maar, maar niet zoals een echte ongi!!
maar alles komt goed,
ik had vannacht een droom gehad!!
ik was op 1 juli zwanger geraakt!! zei een dokter wie weet ik niet, en raad eens wat ik kreeg een tweeling!!! hale luha, ik hoop het niet , ik weet je moet blij zijn als je zwanger bent , maar een tweeling??!! en ik denk ook dat ik daar over droom omdat ik daar de grootste schrik voor heb dat ik een tweeling krijg!!
maar ja waar er 3 eten , eten er ook 5!!! ha ha
en ga je nog iets leuks doen dit weekend,? wij gaan naar best naar de kermis, en zondag krijgen we bezoek dus dan is het weekend weer om, kan   de vakantie beginnen!!
nou meid hopelijk tot vanavond!
xxx wendy

he meiden

ik reageer ff hier, heb eigenlijk niets te melden. vind het wel grappig wat jij droomde wendy. heeeel toevallig heb ik een paar nachten terug gedroomd dat ik een positieve test in handen had, met 3 streepjes haha.

vandaag dag 30, .

ik hoop heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dat je snel zwanger zult zijn.

dikke knuf, esther

hoi esther, kan je zien hoe erg wij er eigenlijk mee bezig zijn, onbewust en bewust!! gelukkig droom jij dingen die  niet waar kunnen zijn 3 streepjes, maar mijn droom zou wel werkelijkheid kunnen worden!!!
mijn oma heeft een miskraan van een tweeling gehad!! en de laatste tijd in de kennissen kring gaan ze allemaal voor een tweede en wat denk je hoppa een tweeling erbij, zeg maar nee dan krijg je er twee!!! ha ha , en weet je wat het mooiste is bij hun allemaal ze hebben een dochtertje van ongeveer 1 allemaal, en nu krijgen ze weer allemaal twee meiden erbij!!! 3 meiden in 2 jaar, arme papa!!!
hoe gaat het eigenlijk nu met jou zelf esther???
je moet ook eens wat van je zelf vertellen!!! dan kunne we wat meer buurten!!
hopelijk tot snel,
xxx wendy

Hoi Esther,
Wat leuk dat je mee komt kletsen met ons.
Hoi Wendy,
ik hoop dat je droom uitkomt.
Ik vertrek over een uurtje naar eurodisney.
Onze vakantie is al begonnen.
Ik kom dinsdag pas weer terug dus dan lees ik alle berichtjes wel weer.
Als jij en esther deze topic nou bovenaan houden dan hoef ik niet te zoeken als ik terugkom.
Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben.
Gr en tot dinsdag.
Gr lisette

Dat is een deal.

Heel veel plezier in euro disney! ik ben er nog nooit geweest. wacht wel een paar jaartjes, dan kan ik misschien met ons kindje .

met mij gaat het wel goed. heel ontspannen, ondanks de verhuizing van mijn daycare. (dit weekend).
ik zit op dag 31 vandaag heb heb ontzettend veel zin om te testen. maar doe het niet! volgende week pas. ooooooooooooooo dat duurt nog lang. heb al 3 dagen afentoe krampen en steken.
ook heel veel zin in gezond eten terwijl ik daar normaal gesproken weinig om geef, als het maar lekker is.

deze maand overigens niet veel kans om zwanger te zijn. we hebben maar een paar keer gevreeen in de eventuele eitijd,  de 10e 15e 18e en 24e. als het de 15e gelukt is ben ik nu 1 dag over tijd. maar als mn ei pas rond de 24e geweest is moet ik nog een dikke week wachten.
een test lijkt me dus zinloos. en de goedkoopste zijn hier 10 euro. bah.

maar buiten dat, gaat het hier prima haha.

en jij wendy? nog op vakantie?

knuf es

He meiden,
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden om een 'vreemde' erbij te krijgen maar ik had na een lange tijd weer behoefte aan een babbel...

Ik weet niet fo jullie nog een belletje horen rinkelen bij de naam Mylène (babypoppenmaakster) maar ik was in maart/april fanatiek forumer (?) maar daarna had ik er niet zoveel behoefte aan.. Nu wel want ik begin het wachten een beetje zat te worden.. Zag jullie namen staan en was blij met een bekend iets, de rest zegt me niets meer. Er zijn er natuurlijk oook hordes over naar het zwanger forum..

Ik ben nu net weeeeeer ongi geworden, welke ronde ik nu zit? Geen idee, ben vanaf begin oktober bezig... jeetje alweer bijna 9 maanden. Kan wel want mijn vriendin is wat eerder dan ik gestopt met de pil en ze gaat volgende week al met verlof!!!

Mijn ongi zal als het nu weer die vertrouwde 24 dagen is zijn rond 18 juli. Dus gaan weer aan het klussen...

Hoe is jullie stand van zaken?

Liefs Mylène

hoi mylene

kan je wel vaag herinneren maar ik denk dat ik net in de "minder behoefte" fase zat toen jij er juist wel was.

hier is het kl%te, lees hierboven....

ga jij al naar de gyn? of wacht je daar nog mee? 1e kindje? hoe oud ben je?

meteen een vuurpeleton aan vragen haha.

liefs esther

Terug
Bovenaan