liselotte!!

Hoi Lisette,

Ik wilde even reageren wat ik op het topic klotezooi dat ik  heb gelezen en wilde dat niet daar doen. Ik wilde je even zeggen dat je naar mijn mening helemaal niets verkeerd hebt gezegd.Sommige mensen hebben nou eenmaal een kort londje en kunnen echt vreselijk kinderachtig reageren ik werk zelf ook in de medischewereld en heb maar niet gereageerd, kan zo kwaad worden om dat soort reacties vreselijk gewoon. ZO verpesten ze de hele sfeer en durf je zometeen geen topic maar aan te maken.

Nou ik zal het niet te lang houden klets nu dwars door jou gesprek met depri heen.

Meiden heel veel succes met zwangerworden en ik wacht jullie glitters af.

Liefs Bizu

Hoi bizu,
bedankt voor je reactie meid.
ben blij dat r ook nog normale nuchtere mensen zijn zoals jij.
gr lisette

Hoi Wendy,
alles goed met je meid?
hier gaat alles wel oke heb alleen wel een druk weekend.
gisteren was mijn moeder jarig dus wij om half acht naar haar toe.
iedereen was er onderhand al en mijn broer en wij hadden een kado samen gekocht voor mijn moeder.
dus dat gaf hij aan mijn moeder en toen liet hij zien wat ze nog meer had gehad van hun.
hij liet ook leuke babysokjes zien dus ik dacht dat die voor haar toekomstige kleinkind waren omdat ik in verwachting ben dus ik zei ach wat leuk.
wilde gaan zitten en toen zei hij die zijn   niet voor jou kind hoor.
ik zei waaaattttt.
dus ik word tante.
was wel even schrikken want ze hebben pas wat met elkaar vanaf december.
en zijn vriendin heeft al een kindje van tien dat nog maar net bij hun woont.
schrok me echt te pletter.
ze is nog maar net zwanger denkt ze dus dan is ze in april ong uitgerekend.
zo heeft mijn moeder 1 kleinkind en zo heeft ze er volgend jaar 4.
en vanmiddag gaan we naar de kermis want dat is bij ons in het dorp.
en morgen weer naar school.
ashley heeft er geen zin in want dan moet ze er weer vroeg uit.
wat een miep he.
hoop je nog te horen en anders tot morgen.
gr lisette

hey meissie,
ja hier nog steeds hetzelfde liedje!! haha
vloei nog wel maar niet meer zo extreem, maar het is er nog wel, net mijn laatste tablet ingenomen, dus ben benieuwd wat ze morgen weten te vertellen!!
maar wat leuk dat je tante wordt!!!
ze zijn nog wel maar kort bij elkaar maar dat wil niks zeggen he!! toen ik 8 jaar geleden bij emille kwam had ik ook zoiets van dit voelt echt kei goed en het was net of dat ik al bijv 10 jaar bij hem was,
dus het kan dan toch wel heel goed gaan,
maar ze heeft al een kindje van 10 , die zit dus op de leeftijd van ashley
en dan dadelijk het andere kindje komt ongeveer op dezelfde leeftijd te zitten als je ukkie,
leuk kunnen ze lekker allemaal met elkaar spelen( vechten)!! hahah
heb je nog meer broers of zussen??
ik ben maar alleen!!zielig he, nee grapje ik heb nooit niks gemist hoor!!
verwend he!!
maar er zit een verschil tussen verwend en verwend he!!
ons joelle is ook verwend maar ze krijgt niet meteen alles wat ze wil ,maar als ze er geen   erg in heeft dan krijgt ze het, haha, heeft ze het dus toch nog,
maar ja dat doen we allemaal zelf he, en de opa en oma!!
maar ja we hebben er nog maar 1 en nu kan het, mischien komt er nog een tijd dat het niet gaat he! je weet maar nooit,hoe het kan lopen,
nou meid geniet nog lekker van laatste dag vakantie, ons joelle wil vanmiddag gaan fietsen!!bah vind ik echt niks aan maar ja ze mag kiezen wat ze wil  gaan doen vandaag, omdat het de laatste dag is van de vakantie,
 eerst heeft ze uit geslapen tot 12:00!! en dan gaan we dadelijk maar,
en dan weer op tijd naar bed!!bah
ons joelle wil wel graag weer naar school omdat ze dan de juf weer ziet maar dat op tijd naar bed en op tijd weer eruit dat vind ze dus echt niks, maar ja dat moet!!
nou meissie hopelijk tot vanavond,  
dikke  kus van mij,    

hey meisje , ik kijk straks nog wel even of je hier bent geweest, en dan vertel ik wel hoe het was bij de gyn!!
tot straks!!
heb je misschien msn?? kunnen we ook buurten, als je tijd hebt of als ik tijd heb , kijk maar of je het ardes wilt geven,
doei doei

He meissie zat net aan je te denken.
Wel toevallig want je had net een berichtje getypt.
Hoe was het bij de gynacoloog?
gr lisette

hoi dames nog ooit iets gelezen van puckylief.

met mij gaat alles goed ben tot nu nog maar 3kg aangekomen bloeddruk is goed suiker ook .
ben wel op de raarste momenten moe .en mijn bekken beginnen nu alwat te vervelen.

och ja als dat alles is mag ik niet klagen toch.

hoe is het met jullie.

groetjes iris

ik laat je morgen vroeg alles weten oke??
ik ben nu zo moe dat ik nu echt naar bed ga,
tot morgen,
dikke kus

Terug
Bovenaan