liselotte!!

hoi hoi, ik was gisteren weer in het ziekenhuis geweest, en nou blijkt dat dit wat ik nu heb geen menstruatie heet maar een moeilijk woord met andere woorden een onverklaarbare bloeding?? en nu heb ik weer een provera kuur gekregen om het te stoppen en nu moet ik maandag de 13de terug komen en dan gaan we weer verder kijken hoe of wat, en als ik nou blijf vloeien van de week dan moet ik donderdag weer terug komen want dan is het niet goed, ik heb ook bloed moeten laten prikken om te kijken of dat ik bloedarmoede heb ivm dat ik al zolang vloei! en daar moet ik maandag even over bellen, wat daar de uitslag van is,
en meer heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt, jij nog iets meegemaakt de afgelopen dagen??
ik hoor je straks hopelijk weer,
doei doei

Hoi Wendy,
hoe is het met je nu?
vloei je nog of is het weg nu?
hier is het echt heerlijk weer en we liggen lekker in de tuin.
ashley heeft het hele weekend in het zwembad gezeten en ik vanmiddag ook.
de babykamer is ook klaar nu dus ik kan van mijn rust genieten.
gr lisette

hey meissie, ja lekker he wij hebben ook in het zwembad gelegen, en vanavond bij vienden wezen bbquen, en daar zijn we nu van thuis, ik ga nu ons joelle naar bed brengen en dan gaan we ook maar slapen, want morgen is het weer een warme dag en daar wordt ik zo moe van, raar he?
fijn he dat het babykamertje nu af is, kan je inderdaad lekker gaan rusten,
ben je nog in de ziektewet??of ga weer aan het werk?
en ja ik vloei nog steeds, ik moet morgen even bellen en dan vraag ik wel wanneer de med ongeveer moeten gaan werken, en dan hoor ik het wel hoe nu verder?
meid welterusten en tot morgen weer,
xxx wendy

Hoi,
ik ga van de week weer beginnen met werken anders duren de dagen ook zo lang.
moet woensdag weer beginnen dus ben vandaag al wat vroeger uit bed om te wennen.
heb gisteren mijn buik verbrand met in de zon liggen thuis.
ik had me niet ingesmeerd.
dom he van mij.
nu is hij knalrood.
ga ook zo even naar de vk bellen denk ik want ik heb al een paar dagen geen leven gevoeld en ik begin me nu aardig druk te maken.
heb het nog tegen niemand gezegd maar moet het even kwijt.
ben bang dat anders iedereen zich druk gaat maken.
normaal als ik s'avonds naar bed ga dan begint het getrappel.
nu is dat al een paar dagen niet meer en ik vind dat vreemd.
word nu ook echt bang dat er wat is.
laat je nog wel weten hoe het gesprek met de vk verlopen is.
gr lisette

hoi meissie, wat hoor ik nou,?
ik hoop dat je al gebeld hebt  nou?? en inmiddels al bent geweest en dat alles goed is!!
ben je misschien wat drukker geweest de laaste dagen?? dan kan het ook he dat het gevoel wat minder wordt?tenminste dat heb ik ooit gehoord ,maar effe naar vk gaan is maar een kleine moeite dus ga aub even daar heen en dan weet je het zeker,
dat alles goed is,en als je buik zo erg verbrand is moet je effe met after sun insmeren,dat helpt wel hoor,
en als het echt brand,even calendulan zalf erop doen haalt de brand eruit,werkt altijd goed, hier tenminste wel, ik gebruik heel wat tubes hier,
ik heb net naar de gyn gebeld en mijn bloed is goed, alleen klopt het schijnbaar niet dat ik nu nog steeds vloei, dus dat gingen ze nu met de gyn overleggen en dan wordt ik vanmiddag terug gebeld en dan hoor ik of ik eerder moet etrug komen ja of nee,
maar ja dat zien we wel weer, ik hoop dat je me snel iets laat weten hoe het bij de vk was,
tot dadelijk,
xxx wendy

Hoi Wendy,
ik ben intussen al bij de vk geweest want het zat me echt niet lekker.
zei begreep me ook echt goed dat ik me druk maakte.
ze heeft naar het hartje geluisterd en het klonk gewoon goed.
ben blij dat ik ben gegaan anders was ik me druk blijven maken.
heb al iets op mijn buik gedaan want het deed erg pijn.
laat jij vanmiddag nog even weten als je wat gehoord hebt van de gynacoloog?
ben erg benieuwd.
gr lisette

hoi lisette,
gelukkig dat alles goed is,
dan ben je toch wel gerustgesteld he,
de gyn heeft terug gebeld, nu moet ik morgen komen want het was niet goed dat ik nu nog steeds vloei,
ik moet morgen om 11:00 komen en om 12:15 moet ik bij het ggz zijn dus heb ik wel wat te doen! haha
ik ga nu nog naar de gyn om mijn cyclussen regelmatig te krijgen maar   als dat zo is dan wil ik een pauze gaan nemen, en dan hopelijk wordt ik gewoon op tijd ong en misschien op een keer helemaal niet meer,
ik begin eigenlijk steeds meer na te denken over 1 kindje??
wat daar eigenlijk nu toch ook wel de voordelen van zijn, maar ja van de andere kant knaagt er toch ook wel iets van dat ik/ wij, er graag nog 1kindje zouden willen,maar dan gaan we natuurlijk wel helemaal terug in de luiers enz.....terwijl het nu allemaal zo makkelijk is met een meid van 5 jaar,
en we gaan boeken voor volgend jaar naar turkije te gaan, en dat is toch ook wel fijn , en als ik dan of zwanger ben of al een kleintje heb dan wordt het natuurlijk allemaal wel wat moeilijker, maar ja dat zijn luxe problemen he we moeten eerst maar eens kijken of dat ik mijn cyclussen in orde krijg en de buikpijn weg blijft!!
en dan zien we allemaal wel verder,
meisje doe lekker rustig aan, en ik hoor je snel weer,
xxx wendy

Terug
Bovenaan