liselotte!!

Hoi Wendy,
ben benieuwd wat ze morgen gaan doen dan?
zal je nu onderhand verder komen.
ik snap wat je bedoelt met weer in de luiers komen en ik snap dat je er op dit moment zo over denkt maar geef nog niet op.
ik denk dat je daar spijt van krijgt.
ik zat net de rest van de topics te bekijken op het zwanger worden forum maar er is echt niets meer aan.
sommige meiden moeten eerst tien testen gedaan hebben om te geloven dat ze niet zwanger zijn.
daar word je echt niet goed van.
is echt vervelend voor de meiden die al langer bezig zijn.
hoop dat je op het andere forum wel wat meer steun krijgt van de meiden.
gr lisette

hoi hoi ja klopt dat er niks meer aan is hier, maar ja ik klets alleen met jou en voor de rest eigenlijk helemaal niks,
ik was vanmorgen naar de gyn geweest en weer een inwendig onderzoek natuurlijk , en nu zijn er wel wat eiblaasjes maar of dat ook echt eitjes worden dat zien we pas volgende weekofzo, maar hij vraagt zich af waar het vloeien nu vanaf komt en nu had hij met een eendenbek slijm of iets eruit gehaalld en dat laat hij nu onderzoeken , en ook een buisje met bloed vanuit waar weet ik niet maar het kwam wel van onderen eruit??
ook laat hij dat onderzoeken of dat het wel een menstruatie is of een bloeding,het onderzoek deed wel heel veel pijn, maar ja wat moet dat moet ,
ik moet maandag weer terug komen en dan gaan ze weer verder kijken, of dat er activiteit is,
ik was in ieder geval niet in de overgang, dat heeft hij nagekeken wat zou natuurlijk ook nog kunnen,
dus ben ik maandag weer benieuwd,hoe of wat,
en hoe gaat het nu bij jou?? heb je de kleine nog gevoeld??
weet je wel zeker dat je morgen weer gaat werken?? want als je rust dat is natuurlijk altijd beter dan heel druk zijn en zware dingen doen, je werkte toch op een fabriek?? en dat lijkt me toch zwaar,
nu ga ik koken ik hoop dat ik je straks nog even hoor,
doei doei

Hoi wendy,
dat klinkt toch al wat beter.
ze hebben in ieder geval eitjes gevoeld dan.
tenminste als ze uitkomen zei je he.
ik hoop dat het deze keer eens   goedkomt.
ik ga morgen wel werken maar normaal werk ik van half acht tot half vijf en nu ga ik beginnen van tien tot twee om te proberen.
dat is ong een halve dag.
dan hoef ik er ook niet vroeg uit.
we zullen wel zien of ik het volhoud.
gr lisette

hey meissie hoe is het gegaan met het werken??
vermoeiend denk ik ??
ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen,
hier nog steeds niks veranderd , nog steeds ong, wel niet meer zo erg maar weg is het ook   niet,ik hoor maandag wel weer wat ze verder gaan doen als de ongie nog niet gestopt is,ik weet het ook niet,
gisteren waren we naar plopsa land gegaan!! en wat denk je komen we daaraan gesloten!!
wegens wateroverlast, en daardoor hadden ze ook geen stroom!!
dus wij balen natuurlijk maar j atoen zijn we weer richting huis gaan rijden en toen zijn we naar bobbejaanland gegaan, daar regende het ook wel maar ja dan maar paraplu mee, we moesten iets he ,je kan niet tegen een meid zeggen we gaan naar huis,  
 nou het werd rond 16:00 wat beter weer, en het was tot 20:00 open, dus ja het kwam opzich allemaal nog goed,
nu gaan we 21 september maar naar  plopsaland
dan is mijn moeder jarig en dan gaan we een poging wagen!! haha
gisteren was mijn vader jarig en daarom gingen we een dagje uit,
en nu proberen we het dan nog een keer met mijn moeder haar verjaardag,
we waren gisteren 4 jaar getrouwd, en moet je nagaan toen wij trouwde was het 36 graden!! en nu regent het dat het zeikt!!  
maar ja dat is het risico van in nederland wonen! haha
ik hoor je snel weer,
xxx wendy  

Hoi Wendy,
wat sneu voor je dochtertje dat plopsaland dicht was.
het is erg leuk daar wij zijn er zelf al twee keer geweest.
nou is bobbejaanland ook wel leuk maar toch is het sneu.
met mij gaat het wel.
ik ben nu drie dagen aan het werk van tien tot twee.
ben wel moe als ik thuiskom maar ja.
je moet wat he.
maandag gaan de kids weer naar school en komt er zoiezo weer wat meer ritme in.
hoop dat je volgende week wat meer weet bij de gynacoloog.
gr lisette

hoi meissie,
ja het was klote ja dat plopsaland dicht was maar alles is toch goed gekomen later op de dag,
hier is eigenlijk nog niet veel veranderd, alleen de bloeding is wel wat minder , alleen tegen d etijd dat ik de med weer in moet gaan nemen dan begin ik dus weer te vloeien,
dus ben benieuwd als ik zondag de laatste tablet ingenomen heb, of dat ik weer hard begin te vloeien,
maar ja dat zien we maandag wel weer, ik moet maandag toch weer komen, en ben dan wel benieuwd wat ze dan verder gaan doen??ik weet het eerlijk gezegd niet!
hoe is het verder bij jou??
weer lekker weekend he!! en het word wat mooier weer dus een mooie afsluitng van de vakantie!!
maandag komen we weer in een ritme, dan hoop ik dat ik me ook wat beter ga voelen, want ik voel me nu op dit moment echt klote om het zo maar te zeggen, maar dat gaat wel weer over een paar dagen,
nou meissie tot snel weer,
dikke kus van mij,

Hoi Wendy,
ik hoop ook dat je je snel wat beter zult voelen.
hier gaat alles wel zijn gangetje.
heb je het topic al gelezen van klotezooi.
ik had daarop gereageerd en heb daar toch een reactie op gehad joh.
dus nu heb ik voor dat meisje even een berichtje aangemaakt.
dat sommige mensen zo lichtgeraakt zijn joh.
vind het eigenlijk wel lachen hoor.
gr lisette

hey hey, ja ik had het gelezen ja,wat een taal die je terug krijgt!! soms denk ik waar zijn ze toch mee bezig,
ik vind wel dat zulke dingen niet op het andere forum gebeuren hoor!! daar zijn ze veel liever voor mekaar, iedereen weet van elkaar dat je het toch al moeilijk genoeg hebt en dan zit je echt niet op zulke berichten te wachten.
maar ja laat ze lekker in zijn eigen vet gaar smoren,
we hebben mekaar en meer hebben we hier niet nodig!!!!
dikke kus van mij
Ps ik had ook nog even gereageerd!! ben benieuwd  wat ze mij voor antwoord terug geeft!!hahah

Terug
Bovenaan