liselotte!!

hey meissie, ja bij ons joelle heeft het ook twee dagen geduurt, en nu is ze weer opgeknapt,
en wat die kwalen betreft want het zijn geen kwaaltjes want het echt erg hoor en zeker als je al een dochtertje rond hebt lopen, ik had ook ontzettende rugpijn, en bandenpijn, maar dan al vanaf week 5!!! dus dan weet je het wel,
maar dit kwam niet door mijn dikke buik, want ik ben alleen maar afgevallen tijdens mijn zwangerschap,en nu na 5 jaar heb ik nog weleens pijn aan mijn rug precies waar hettoen zat??
en de gyn zegt dat dit altijd een zwakke plek zal blijven,
ik heb vandaag weer bloed laten prikken, en moet morgen naar de gyn bellen voor de uitslag en dan weten we zeker of dat ik een eisprong heb gehad ja of nee, ben benieuwd!!
ik laat je snel weer iets weten,
xx wendy  

Hoi Wendy,
Dat word spannend morgen voor jou dan.
Maar ze waren toch gesprongen zei de gynacoloog?
Of weten ze dat nooit zeker?
Ik ga voor je duimen het zal toch wel een keer helpen.
Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en over een paar weken helemaal.
Gr Lisette

hoi hoi, ja het leek erop dat  hij gesprongen was, omdat hij zoveel geslonken was, maar in het bloed kunnen ze het pas echt zeker zien
dus hoop op goed nieuws , en dan nog 1 week afwachten en dan weten we of dat ik zwanger ben ja of nee!!???
heel veel succes morgen bij de vk, laat je snel weer iets weten hoe het bij de vk was,
tot snel,
xxx wendy,

he meissie, hoe was het bij de vk??
en alles weer gehoord en gezien???wel een opluchting iedere keer weer he!al weet je dat het goed is, toch is het fijn als je het weer hoort,
ik had ook de uitslag gehad!!! weer GEEN eisprong gehad,nou snap jij het nog ?? ik niet in ieder geval , ik moet nu even goed na gaan denken van wat wil ik nou??wil ik hier zo mee door gaan, of ga ik een time-out nemen??tot januari, en dan kunnen we altijd weer zien,ik moet hier nog eens goed over na gaan denken ,
maar we komen er wel uit.
ik hoop je snel weer te horen,
xxx wendy

Hoi Wendy,
alles was goed bij de vk ja.
had eigenlijk bij jou ook wel op goed nieuws gehoopt.
ik snap er echt niets meer van.
ik zou het in jou situatie ook niet meer weten hoor.
hoe kan het nou komen dan dat je geen eisprong hebt gehad?
kunnen ze hier wel wat aan doen?
gr lisette

hoi meissie, ik weet het echt niet meer, ik ga vrijdag nog 1 keer naar de gyn om antwoorden te krijgen van mijn gyn, en dan ga ik er proberen mee te stoppen,
want ik trek dit niet meer,
maar we blijven kletsen natuurlijk,
want ik wil niks van jou zwangerschap missen!!!!
ik hoor je snel weer,
xxx wendy

Hoi Wendy,
sorry dat ik zo lang niets meer heb laten horen maar we hadden een kleine familiecrisis.
ik hoop dat je morgen toch nog wat wijzer word maar ik snap je standpunt.
laat je morgen nog ff weten hoe het was?
hier is voor de verdere rest alles goed hoor.
gr lisette

hoi meissie, dat is niet zo fijn een familiecrises, toch niks ernstigs aan de hand??ik ben ook een paar dagen niet geweest want ons joelle was weer ziek, en ik had effe genoeg aan mijn eigen,
ik ben gisteren naar de gyn terug geweest, maar ik mag van hem absoluut niet stoppen , niet op dit   moment, want ik ben nu weer ong en echt heel veel, en nu krijg ik een kijkoperatie, want hij is bang dat hij iets over het hoofd ziet?? die staat gepland op 24 september, maar dat vinden ze te lang, dus nu moeten ze maandag over mijn vergaderen en dan hoor ik meer,
en dit is eigenlijk   wat ik mee heb gemaakt,
ik laat je snel weer wat horen,
xx wendy

Terug
Bovenaan