lokatie 21 juli

Ja, dat is een goeie!
Ik heb geloof ik gelezen dat Sonja en Daphne dan naar de meeting in het noorden gaan. Jammer! Maar dat heb ik bij hun topic ook al geschreven. Ik had ze graag gezien (live dan, foto heb ik al eens gezien)

Geld voor mij eigenlijk stiekem ook wel een beetje, maar ik begrijp wel dat mensen uit het noorden dan liever daar wat meer in de buurt blijven. Is ook wel ver rijden...

Groetjes Ilona

Maar, ik kom wel. Zou het niet willen missen. En ik snap het wel voor de mensen die uit het noorden komen, dat ze liever eerst daar een ontmoeting hebben. En wie weet als alles goed verloopt, kunnen we wellicht 1 maal per jaar een grote meeting organiseren.

Groetjes,

Annemiek

Hee Rosanne,
Bedoelde je mij of een andere Sonja?
Ik kom 21 juli gezellig naar den bosch!! Ben wel benieuwd!!
Maar ik snap wel dat de mama's uit het noorden het een eind vinden rijden.

groetjes Sonja

Hoi! Ik heb het initiatief voor de meeting in het noorden genomen... want ik vind het anders idd best een eind rijden. Is het een idee om tijdens beide meetings wat foto's te maken zodat we die op het forum kunnen plaatsen?

Ja, leuk... Ik was sowieso van plan om de camera mee te nemen! En ik begrijp echt wel dat het te ver rijden is, hoor!

Laten we eerst deze meetings doen. Wie weet slaan we elkaar de hersens wel in, je weet maar nooit!

Dan doen we later nog een keer noord tegen zuid. Alleen kom ik uit het midden .

Ik heb er echt zin in en ik hoop dat beide meetings een groot succes worden.

Groetjes Ilona

Zeg, woon ik nou echt in mijn uppie in de randstad?
Jullie weten toch wel dat de bevolkingsdichtheid hier juist het hoogst is, he???? Jullie gaan gewoon tegen alle statistieken in, haha!

Terug
Bovenaan