Lopen jullie kleintjes al?

Maud is 11 maanden en sinds een paar weken trekt ze zich overal aan omhoog en zet ze ook al enkele pasjes (niet los maar wel met een hand). Het lukt wel steeds soepeler allemaal.

hallo

Ra`Shae is nu 10 maanden en ze liep al toen ze 9 maanden en 3 dagen was

XXX

Thijs is net twee weken 1 jaar, en loopt sinds 1 januari heel het huis door. Hij was 10 1/2 maand toen ie een stuk 5 stapjes kon lopen. Sinds die tijd werden het steeds langere afstanden. Erg snel, maar zo te lezen zijn er meerdere snelle jelle's... Leuk!

Wouw wat knap zeg! Ik heb er vannacht over gedroomd dat die kleine het kon. Was laatst bij iemand op visite en kon met 10.5 maand al lopen!

Mijn mond viel open! Maar ja, elk kind is anders!

Mijn dochter (9,5 maand) kruipt nog niet, en teigeren is een groot woord. Ze schuift op haar buik achteruit door de kamer. Maar vorige week heeft ze aan de hand haar 1e stapjes gezet. Staan wil ze voortdurend, maar is nog niet sterk genoeg om zich volledig op te trekken. Nu zijn we een aantal keren per dag bezig met door de kamer te stappen omdat ze het zo geweldig vind :D Ik ben benieuwd of ze ooit nog gaat kruipen. Ik moet nodig antislip schoentjes of sokjes gaan aanschaffen...

Hai,

Mijn dochter Tess is ook z'on snelle jelle, met acht maanden liep ze om de tafels heen en met de babywalker. Met 10 maande de eerste losse stapjes, en nu is ze elf maanden en loopt ze overal naartoe erg leuk!
Groetjes

Mijn zoontje is van 26 maart en heeft de eerste stapjes gezet los. Maar ik maak me niet echt druk over wanneer hij alles doet. Als alles goed gaat dan lopen ze vanzelf wel eens of het nu met de 8,9,10 maanden of later is. En idd voor eten, praten en de rest!
Maar zonder vallen en opstaan gaat het hier zeker niet!!!!
Veel plezier allemaal met stappen!
Groetjes Loes

Anne loopt sinds ze 8,5 maand is langs tafels, stoelen, bank etc. Inmiddels is ze bijna 15 maanden, maar los lopen doet ze echt niet. Ze vindt het allemaal wel best zo, zo lijkt het. Stapjes los doet ze ook nog steeds niet. Ze heeft wel een terugval gehad toen ze 11 maanden was. Ze heeft toen in het  ziekenhuis gelegen en toen heeft ze zeker 3 weken geen stapjes gezet. Ik vraag me echt af wanneer ze gaat lopen.  

Terug
Bovenaan