Lopen jullie kleintjes al?

Leah is 11 maanden oud (van 4 maart), maar ze heeft nog niet de zelfstandige stapjes gezet. Wel met hulp, maar zonder lukt nog niet. We wachten nog gerust af tot het moment daar is!

Groeten Elle

Kayleigh is bijna een jaar, met 6 maanden schoof ze op haar kont de kamer rond en met haar 9 maanden stond ze ineens langs de box een maand later liep ze rond de box, de tafel en trok ze zichzelf snel op en ging net zo snel weer zitten. Ze stapt ook al aan de hand vanaf 7 maanden maar los lopen  als   mevrouw merkt dat ze los staat begint ze te huilen omdat ze dat nog wat eng vind. Maar maak me er niet druk om als er aantoe is komt dat van zelf. En daarbij vind ik het ook nog niet zo erg want het gaat al snel genoeg allemaal.

Ilyas is nu 13 maanden en loopt sinds de kerst (toen was hij dus 11 maanden).

Hoi, Benjamin liep met 13 maanden, heel gemiddeld als ik het zo lees. Het is wel enig om te zien, soms blijft ie maar rondjes lopen door de kamer zo trots dat ie het eindelijk kan.....en dan ineens weer BOEM.! Veel vallen en opstaan in ieder geval. Suc6 met jullie kleintjes, Marieke

Maud is nu 13 maanden en loopt aan 1 vinger het huis rond. Achter de loopkar e.d. gaat ook prima en vergeet me zo nu en dan vast te houden. Zodra ze door heeft, ik sta helemaal zelf weet ze niet hoe gauw ze me weer vast moet houden maar...gaat dus de goede kant op.

Falco loopt vanaf 11,5 maand los en stabiel.
Eerder liep hij kleine stukjes van tafel naar bank enz, maar vanaf toen echt goed.
Na zijn verjaardag liep hij ook stabieler buiten op schoentjes.
Wel eng hoor, blijf bang dat ie mijn zijn gezichtje op de tegels valt...

Justin is bijna 11 maanden en kruipt razendsnel! Ook vindt hij het leuk om langs de tafel of de bank te lopen. Lopen achter de loopwagen, de duplobak, blokkenton of  wat er ook maar schuiven of rijden kan, vindt hij helemaal het einde! Hij is dan super trots op zichzelf (en wij ook natuurlijk!). Af en toe staat hij "per ongeluk" los.
Kayleigh (7) liep pas met 18 maanden.

Groetjes  

Begin januari al gereageerd, toen liep onze kanjer overal langs maar niet los. Maar... nu wel!! Hij begint alle acties lopend en gaat dan nog wel eens te hard en over op kruipen, maar hij loopt soms wel 5meter los!! En trots dat hij is!! Terecht, want wij zijn dat ook, hahaha.
Groetjes mira

Terug
Bovenaan