Lopen Jullie Kleintjes Al????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!!!

Ik vroeg me af of jullie kids al lopen??
En zo ja hoe oud waren ze toen ze gingen lopen?
Luna is nu bijna 14 maand en ze doet alleen een paar stapjes
los als wij haar echt neer zetten uit zichzelf doet ze nog niks!!!
Ja ze loopt wel achter haar poppenbuggy of loopauto.
Het komt allemaal vanzelf wel maar was toch
erg benieuwd naar jullie kids!!!

Groetjes Samiera

Hallo

Feline is bijna 16 maanden en is helemaal niet vlot.

Ze gaat nu eindelijk overal aan staan, en loopt langs de tafel en de bank. Maar ze kan nog geen stapjes zetten, los niet, en aan de hand ook nog niet echt.

Dus, ik vind jouw kindje nog vrij vlot, omdat zij dat natuurlijk niet is.

Je weet wel, ze gaan ooit lopen, maar af en toe komen de twijfels wel hoor. Haar broer was ruim 15 maanden dat hij los ging lopen. Ikzelf was 20 maanden, dus vrees dat ze mij als voorbeeld neemt :)

Groeten Kirsten

Marissa loopt overal langs en loopt aan 1 handje. Verder loopt ze achter de loopauto. Maar helemaal los lopen dat doet ze nog niet. Ze staat wel af en toe los en ze heeft van de week dan wel 1 stapje gedaan maar als ik haar te ver weg zet dan gaat ze snel zitten

Marissa is nu bijna 13 maanden

groetjes Linda

Hoi Samiera,

Tara is nu 17 maanden en loopt goed los. Ze rent van links naar rechts en ik ben vaak bang dat zij zal vallen, dus hou ik liever haar handje nog vast, Maar mevrouwtje is best eigenwijs en wil zelf lopen, hihi.
Zij liep goed los met ca. 13,5 maand.
Maar elk kindje is anders en uniek en gelukkig ook maar, anders zou de wereld er maar saai uitzien.

Groetjes,
Shivana

Hi

Nou Jayden is 23 okt 16 maanden, maar hij loopt al vanaf 12 maanden en 2 weken, op zn verjaardag deed ie zn 1e stapjes en als heel snel los.
Hij loopt ook echt super goed en ook al lange stukken!
Maar het nu is het gelukkig iets minder vermoeiend als in het begin, dan moet je er steeds achteraan en continu opletten, maar nu loopt ie perfect.
Hij loopt alleen de hele dag achter me aan hihi

xxxjes

Hoi,

Bas is nu 15 maanden, maar loopt sinds de week na zijn eerste verjaardag.
Hij loopt behoorlijk stabiel en kan hele stukken lopen. Hij mag (als daar tijd voor is) zelf naar de school van mijn dochter lopen. Nu hebben we wel ineens strijd omdat ik zijn hand dan niet meer vast mag houden. We lopen langs een drukke straat, dus hij moet van mij een handje en anders in de buggy. Heerlijk een kind met een eigen willetje ;-)

Groetjes, Karin

Hey meiden,

Jayden is vandaag 16 maanden en   3 weken maar loopt pas sinds anderhalve week los, hij kan het ook iedere dag beter, vorige week liep hij nog maar een paar pasjes en nu al heel de kamer door...
Jayden is / was ook erg voorzichtig daarom denk ik dat het wat langer duurde maar ach alles op zijn tijd hoor...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Daan is 14 maand en liep met 11 maand. Daar in is hij vlot maar echt woordjes zegt hij daarin tegen nog niet. Dat is alleen nog papa, mama en die.

Terug
Bovenaan