Lopen Jullie Kleintjes Al????

Hai,

Mette zette haar eerste stapjes los (zonder bank oid) toen ze bijna 14 maanden was. Inmiddels is ze dik 15 maanden en doet ze niks anders meer dan lopen. Als we weg gaan en ik naar de auto loop maakt ze eerst een rondje op het plein hahahaha! Enne heel ondeugend weglopen en dan achterom kijken!

x ing

Hoi hoi,

Dylano loopt sinds 2wkjes los. Hij kan nu bijna heel de kamer door, (naar 1 kant dan, terug nog niet ;-) )

Liefs Debby.

hoi hoi,

roan is nu bijna 16 maanden en hij ging lopen toen
hij 13 maanden was en hij loopt   erg goed,zelfs rennen
gaat hem goed af, vooral wegrennen als ik schoenen of jas
aan wil trekken alleen met praten is hij weer niet zo snel want er komt
nog niet veel uit...

groetjes mascha

Je kunt het nog niet echt lopen noemen het is meer stappen wat ze doet. Nog aan twee handen. Maar o wat kijkt ze je trots aan als ze langzaam naar je toekomt.

Dit doet ze sinds ze 13 maanden is.

Eline is nu 13 maanden, en ze begint nu pas met een beetje proberen te gaan staan.

Denk dat ik een traag kind heb of zo......

hey,we hebben deze week vakantie en jayda begint sinds deze week steeds vaker los te staan en te lopen en de afstanden worden steeds groter..
dan gaat ze staan en kijkt ze je heel trots aan en dan moedig ik dr een beetje aan en dan straalt ze gewoon als ze zo rond stapt,en moeders..ja moeders is aaaaaapetrots op dr meiske..

een maand geleden deed ze dr 1e stapjes bij pappa,ik was niet thuis op dat momenten daarna heeft ze een hele tijd niets meer ondernomen en nu sinds vorige week do heeft ze de smaak te pakken(toen ik het de 1e x zag belde ik ook gelijk mn man op v ik heb het nu ook gezien!!!)
dus zo zie je maar het kan ineens komen.
jayda is de 16e 15mnd.groetjes

Hoi!

Birgit liep los twee weken na haar eerste verjaardag. Los staan en achter de loopwagen (of wat er ook kon schuiven) deed ze al wat langer. Ze gaat nu als een speer, en is net 15 maanden.. Echt grappig ze is maar 72 cm, en als ik haar naar de opvang breng  steelt ze de show: een klein meisje met een staartje wat verzuipt in haar jas met een mini rugzakje op haar rug haha

Evelien

Hoi hoi,

Jennifer liep helemaal alleen met 13 maanden!!! Ze kon vanaf 10,5 mnd aan de hand lopen dus het duurde wel ff voordat ze het alleen durfde!!!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan