Lopen Jullie Kleintjes Al????

Hoi,

Stijn begon met lopen op zijn verjaardag. En toen ging het rap zeg. Nog geen week later liep hij buiten en hij is nu al aan zijn vierde paar schoenen toe (heeft hij sinds een week).

Groetjes van marloes

hoi,

Mart loopt langs de tafel en aan 1 hand, zit op zijn race auto, maar los echt niet hihi
soms heeft ie niet door dat ie los staat, en gaat dan gauw zitten, maar hij word nu wel erg snel, dus denk dat het niet meer lang duurt voordat ie echt los gaat lopen.

spannend!!!!!!

groetjes Simone

mv Mart (16mnd) en 11wk zw

Nee hoor, hier loopt ie ook nog niet.. Hij is ondertussen 15 maanden, maar mijn oudste liep ook pas los toen hij 21 maanden was...
Hij gaat wel overal staan en aan 2 handjes kan ie al wel heel voorzichtig stappen.. Maar ach dat komt wel..
Hij wil wel heel graag want ik zie hem altijd zo naar de oudste kijken als die aan het rennen is zo van Oooh, dat wil ik ook...
Nog ff geduld..

Hoi!!

Fleur is een hele snelle dame!!Ze liep al goed met 10 maanden..Met als gevolg dat ze nu zo snel is,dat ik er heel de dag achteraan kan....  Ze is nu ruim 16 maanden.

Groetjes Elma

Hoi,
onze dochter was precies 14 maanden toen ze echt los liep. We riepen al bij haar 1e verjaardag, het zal nu niet lang meer duren want ze probeerde het wel steeds maar nog niet echt los dus.
Ze is inmiddels 15,5 maand en ze is zo snel! De hele dag erachter aan rennen, hahaha, maar wel leuk hoor,
groetjes van Sonja

Hoi hoi,

Ook rik was 14 maanden toen ie losliep. Hij is nu 15 maanden.  Hij is er gelijk niet meer mee gstopt hahaha.
Met idd als gevolg dat ie niet meer in de bugg wil en je hem overal in de gaten moet houden hahaha!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi
anouk loopt al een poos achter haar loopauto,maar echt los met 15 maanden.

gr petra

Hoi moeders (waarom zijn er eigenlijk nooit vaders?)

Wij hadden hier een lopende baby. Bij 8 maanden en drie weken de eerste stapjes los, en hij wilde daarna niet meer anders. Met 9,5 maand liep hij overal de hele tijd rond. Ik vond het heerlijk, want ik had nog steeds last van mijn bekken, en toen hoefde ik niet meer te tillen.

Als we in de stad liepen met zoonlief keek ook iedereen om en vroeg hoe oud hij was. Erg leuk. Nu is hij 15 maanden en is dat dus niet meer.

Ik was een tijd terug ook in het ziekenhuis en de arts moest toch ook even vragen hoe oud hij was en stond ook perplex hoe goed hij al liep.

Onze zoon is ook pas gelukkig sinds hij loopt. Voorheen wilde hij altijd meer dan hij kon. Volgens mij wodt het een erge streber in het leven...als iets niet snel lukt dan kan hij boos worden, Nu bv wil hij met duplo blokken spelen, en dat is nog zo moeilijk om die blokjes goed op elkaar te krijgen. Dan kan hij goed boos worden en met de blokjes gaan gooien.... En wij maar afvragen of hij dit van papa of mama heeft....

Kim

Terug
Bovenaan