lowlands

Sorry, maar ik moet gewoon even reageren.
Ik denk niet dat het kwaad kan om met 10 weken naar Lowlands te gaan, mits je jezelf goed voelt. Ikzelf moet er niet aan denken om een hele dag/avond te moeten staan vanwege de misselijkheid. Verder moet je gewoon doen waarbij je je goed voelt, hoewel ik het wel afkeur als iemand die zwanger is zelf rookt, drinkt, slechte dingen eet.
Soms kun je het echter niet vermijden om in een lawaaige ruimte of ruimte waar gerookt wordt te komen. Zolang je dit kunt beperken maakt dit niet zoveel uit. Bedenk dat het taboe van roken nog maar een paar jaar aan de orde is en vroeger door veel zwangere vrouwen gerookt werd, die vaak toch gezonden kinderen op de wereld hebben gezet. (mijn eigen moeder rookte en ik was 8 pond!) Dit is echter geen goedkeuring om nu ineens massaal te gaan roken, maar ik wil hierbij iedereen op het hart drukken dat je ook té bezorgd kunt  zijn. (dit geldt vooral voor jouw T81!)
Waarschijnlijk wordt jij later ook zo'n moeder die niet stofzuigt als de kleine in bed ligt, omdat dit herrie geeft, of een briefje ophangt aan de deur: niet bellen, kind slaapt. Helaas geeft dit vaak de lastigste kinderen, want kinderen die meteen aan geluiden gewend raken, hebben hier later totaal geen problemen meer mee en slapen zelfs gewoon door!
Ik wens in elk geval iedereen veel success.

Gewoon gaan en geniet !!!!!
Je mag geloof ik bijna niks meer als je zwanger bent, het wordt steeds gekker.
Ik zou eigelijk deze maand naar Kane gaan maar omdat ik toen dacht dat dat met een hele dikke buik ws niet zo handig zou zijn toch maar geen kaartjes gekocht. Maar het had eigelijk best gekund, ben nu bijna 32 weken.
Ik kom ook weleens in de kroeg, gezellig met mijn vriendinnen nog even genieten van mijn vrijheid, maar dan wel zonder rosé en sigaretten
Ik hoop dat je het naar je zin hebt op Lowlands.
Groetjes Rene, 31 + 5

Mocht je door sommige van bovenstaande reacties beslissen om je kaartje (en die van je partner?) weg te geven, dan stel ik me beschikbaar!!!!!
Ik heb heel lang getwijfeld of ik wel of niet naar Lowlands zou gaan, maar heb uiteindelijk geen kaartje gekocht. Ik ben nu 21 weken zwanger en zou dolgraag willen.
En wat betreft het geluid: je hoeft niet naast de boxen te staan om van de sfeer te genieten. Als je Lowlands een beetje kent, weet je dat er genoeg te doen is buiten de soms harde muziek. OK, een uitstapje naar Walibi is zonde van je geld, want je kan nergens in.

Een tip: laat je partner/iemand anders een klapstoeltje meezeulen (jij hebt straks nog genoeg mee te zeulen) zodat je niet in een ongemakkelijke houding op de grond hoeft te zitten.

quote: L81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2006 12:46:04'));

Werk je in een cafe? Dus jij staat de hele avond in de rook??? Wordt steeds gekker... Als je buurvrouw met 2 kids in de vangrail rijdt en het allen overleefd dan ga jij het toch ook niet nadoen om te kijken of het bij jou ook goed gaat!!!

Tja het is een gekke wereld he. Mijn werkgever laat me continue trappen lopen terwijl ik instabiele gewrichten heb en ik wordt constant geconfronteerd met ongewenste zwangerschappen van tieners, agressieve pubers, heb ik liever ook niet. Ik denk dat ik mijn talenten die ik in mijn werk kwijt kan na de bevalling maar alleen op mijn kinderen ga richten. Dan heb ik in ieder geval geweldige kinderen, waar niks mis mee is, omdat ik daar zo goed voor gezorgd heb.

Ehm... voor de trage mensen: dit is sarcastisch bedoeld. Soms heb je het gewoon maar te doen met de baan die je hebt en we kunnen niet allemaal met die rijke dokter of advocaat trouwen...

hey,

gewoon gaan als je je goed voelt! ikzelf ben gewoon   dagen carnaval gaan vieren. was toen 29 weken zanger. Heb nu een gezonde zoon van 4,5 maand die erg van muziek houd. niets mis mee om iets voor jezelf te doen hoor! dat kleine spruitje zit in een veilig huisje daarbinnen en kan wel wat hebben hoor.

veel plezier

groetjes Cindy, mama van lars

Haha.. en dan te bedenken dat P_R het topic alleen maar opende om te vragen of het kampeergedeelte van Lowlands en het weer ook kwaad kon nu ze 10 weken zwanger is.. Maar nu komt er een hele discussie los!

Laten wij, ons zwangeren, gewoon uit het sociale verkeer én van ons werk terugtrekken, zodat we aan geen enkel mogelijk risico bloot kunnen staan (behalve instortingsgevaar van je huis)!

L81, ook zwangeren willen een gewoon leven met hun dagelijkse bezigheden! En als je nu eenmaal in een café werkt, werk je daar. Je kunt je niet zomaar even ziekmelden ofzo! Ik werk in de wijkverpleging en daar moeten mensen nu eenmaal in en uit bed getild en moet ik in de meest onmogelijke posities op de grond zitten om iets te verbinden. Én moet ik huizen in waar het blauw staat van de rook.. That's live!

Durf te leven, durf te zijn! Jouw kind wil straks ook op stap, maar dat zal dan niet mogen ivm discodoof worden.. En hij mag ook geen leuke  scooter, want ook dat is  levensgevaarlijk. Zo kun je toch niet leven of opgroeien??

Ik ben het met je eens dat roken en alcohol enorme risico's mee kunnen brengen. Al die excuses om het goed te praten zijn onzin, want er zijn genoeg bewijzen voor dat het superslecht is. Maar zoals jij wilt, kun je beter 9 maanden stoppen met leven en functioneren, want stel dat... Er zijn nog zoveel andere dingen die eventueel ook niet goed zijn, maar daar kun je toch niet voor zijn? Autorijden is trouwens ook gevaarlijk.. moeten we misschien ook maar niet meer doen..

Ik houd het erop dat hormonen aan de haal gaan, herken ik maar al te goed. Meid, doe rustig aan en geniet van het leven zoals het komt! Als je bij alle risico's stil gaat staan heb je geen leven meer.

L81,
Ik weet het goed gemaakt, jij geeft mij maandelijks 600 euro kun je gewoon storten op mijn bankrekening, en ik stop met werken in het café.
O ja, maar met feestdagen zoals kerst en carnaval en zomeravondfeesten enzo, wil ik wel een paar honderd euro meer, omdat ik dan ook meer uren werk, dus reken op die tijden maar gewoon voor het gemak op zo'n duizend euro. Dan heb ik het nog niet over de fooien gehad, maar zo gul als ik dan weer ben hoef je me die niet te geven.
Misschien is het ook wel handig als je me een luxe hotel aanbiedt de laatste weken, mijn man gaat dit weekend en de volgende ook weer schilderen in huis, en ja ook dat is schadelijk.
Vraag gelijk ook even of mijn buren willen ophouden met schreeuwen de hele dag, en zeg ook wat tegen mijn overbuurman, want hij staat het gras te maaien, als ik daar langs loop, krijg ik misschien wel stof in mijn neus en bovendien, het geluid wat hij maakt daar word ik gek van.
Laat maar even weten, misschien ook wel handig voor andere vrouwen die zoiets gevaarlijks meemaken in hun dagelijkse routine, gewoon even aanmelden bij L81, misschien komt het dan wel goed.

Hoi,
Ik ga in oktober naar Marco Borsato..Gelre dome Arnhem.
Ben dan in week 15 en dacht toch ook dat dat best zou kunnen. Wist toen ik de kaarten kocht ook niet dat ik zwanger zou zijn tzt..
Achja, overleg wel met verloskundige tzt, en het is geen bungyjumpen he??
Ik heb gelukkig zitplaatsen, en als het niet gaat,dan ga ik gewoon weer toch?
Groet R

Terug
Bovenaan