lowlands

Hahaha P_R gewoon gaan hoor. Het kan echt geen kwaad voor de kleine. Ik werk zelf ook in de horeca, en inderdaad kan toch niet zomaar ontslag nemen omdat er te veel lawaai of rook is! Sorry, maar dat vind ik ook een beetje stom. Moeten alle zwangere vrouwen zich dan maar in huis op gaan sluiten? Nee, vind ik niet. Ik heb trouwens een heel gezond zoontje van 2 jaar. Toen ik zwanger was van hem ben ik meerdere keren naar een concert gegaan en heb avonden in de rook en lawaai gestaan op het werk. Dus ik zou zeggen, gewoon gaan en lekker genieten van de muziek!

Liefs Maria
36w1d zwanger van 2e zoontje!

Ik reageer nog 1 keer, ik geloof niet dat mijn standpunten bij jullie goed overkomen.
Ik heb nergens geschreven dat je maar ontslag moet nemen of dat je jezelf op moet sluiten en alle plaatsen moet mijden omdat je zwanger bent... doe vooral waar je jezelf goed bij voelt!
Ik mag mijn mening geven en van een hoop dingen is duidelijk vastgesteld dat het schadelijk is voor je kind, je moet zelf je keuzes maken maar je kan het dus niet goedpraten met 1x kan vast geen kwaad! Alle schadelijke gevolgen van deze acties zie je pas veel later terug, dus als je kind gezond ter wereld komt betekent dat niet dat je kind later geen leer- of concentratieproblemen krijgt als gevolg van JOU gedrag tijdens de zwangerschap!
Dit alles heeft dus niets te maken met overbezorgd zijn! Het zijn keiharde feiten!
Als mijn kind op latere leeftijd ongezonde dingen wilt doen dan is dat haar of zijn eigen keuze, nu ben IK nog verantwoordelijk en zou het mezelf nooit vergeven als ik door mijn onverantwoordelijke gedrag mijn kind geen eerlijke kans geef!
Het zijn maar 9 maanden.....
VEEL PLEZIER met je zwangerschap!
L81

@ Kiekje,

-Citaat: Ik weet het goed gemaakt, jij geeft mij maandelijks 600 euro kun je gewoon storten op mijn bankrekening, en ik stop met werken in het café.
O ja, maar met feestdagen zoals kerst en carnaval en zomeravondfeesten enzo, wil ik wel een paar honderd euro meer, omdat ik dan ook meer uren werk, dus reken op die tijden maar gewoon voor het gemak op zo'n duizend euro.-

Ik wil best wel op dit aanbod ingaan! Als jij het geen probleem vindt om hard te werken mag jij 9 maanden mijn huishouden regelen, schoonmaken en boodschappen doen! Lijkt me heerlijk! En omdat ik in een goede bui ben krijg je de zon- en feestdagen gewoon vrij!

mooie discussie hoor dames. maareh zwanger zijn moet ook nog een beetje aangenaam zijn dus als je je prettig voelt bij lowlands moet je gewoon gaan en dat geldt eigenlijk voor alle dingen in het dagelijkse leven. tis makkelijk voor een ander om zoveel commentaar te hebben.

L81 weet je wat pas echt slecht is voor je baby behalve roken, drinken enz enz waar je je blijkbaar zo fanatiek voor inzet. (mag hoor is een goede eigenschap om ergens echt voor te gaan) STRESS. dat is het aller allerergste wat je je kindje kan aandoen. dus meid.... pak een lekkere reep chocola (wel natuurlijke he want stel je voor) een sapje zonder suiker (anders wordt je te dik niet goed voor je baby) en ga op de bang zitten (niet te lang je hebt ook beweging nodig) en probeer je bloeddruk wat omlaag te helpen want dit schiet ook niet op zo!!

always look on the bright side of life..................(en meezingen mag, muziek is goed voor de ontwikkeling van moeder en kind!!)

Halo dames,

Ha ha het is hier zeker niet saai. Er valt genoeg te beleven.

L 81 Het is wel bijzonder dat jij hier binnen een dag alle collega zwangeren tegen je in het harnas krijgt. Misschien moet je nog wat werken aan je communicatieve vaardigheden.

juffie

Hoi dames,

Ik lees altijd even met deze forum mee. Zelf zit ik nog op het zwangerworden forum en hopelijk snel hier. Toen ik deze berichtjes las moest ik wel even reageren hoor. Jemig wat een hormonen staan er in deze topic . Ik weet nog niet hoe het precies voelt om zwanger te zijn maar, ik hoop toch wel van mijn zwangerschap en leven te genieten juist in die periode.   Maak jullie toch niet zo druk en doe gewoon waar je  je goed bijvoelt dat is voor je baby veel beter dan een stresskip als moeder. En laat elkaar toch in waarde druk je mening niet zo door dat is toch zonde van jullie tijd, Meiden ik hoop snel een van jullie te zijn zodat we GEZELLIG met elkaar kunnen praten. Voor iedereen wens ik fijne en leuke zwangerschap toe.

Liefs Linda

Hoi carolinda,

je hebt helemaal gelijk. Ik heb ook alweer spijt van mijn bijdrage in dit geheel. Zullen de hormonen wel zijn. Ben normaal helemaal niet zo adrem.
Oh en L81 sorry voor mijn nogal ongenuanceerde uitpraak.

groetjes Juffie

Terug
Bovenaan