Luca is ziek, maar niet overleden.....

Lieve mama's,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, Luca is niet overleden.. Mijn ( ex) schoonzus heeft zich voorgedaan als mij en heeft op een hyvespagina verteld dat Luca was overleden.. Zij had nooit verwacht dat het ook op deze pagina terecht zou komen, en zodoende wij er achter kwamen wat er aan de hand was. We hebben aangifte tegen haar gedaan en je begrijpt wel dat het voor ons niet zo makkelijk was.

Mijn gezin en ik hebben de laatste paar maanden een hele nare tijd achter de rug! Luca heeft inderdaad een langere tijd in het ziekenhuis gelegen ivm insulten.. Ik heb haar toen mijn inloggegevens gegeven en gevraagd of zij dat op de hyvespagina wilde zetten dat ik voorlopig niet op de site aanwezig zou zijn ivm ziekenhuisopname van Luca... Bij thuiskomst kwamen wij erachter wat ze gedaan had. Ik vond het zo erg!!! Zij deed alsof mijn kindje, die al best ziek was, dood was. En deed het alleen om aandacht!! Jullie begrijpen, dat wij na lang overleg het aan mijn broer hebben verteld en dat er een bal is gaan rollen. Ik wil niet echt op de details ingaan, maar ze is niet meer in onze familie..

Ik begrijp dat veel moeders onwijs gekwetst zijn!!! Moeders die hele lieve woorden hebben gezegd en die oprecht verdrietig waren.. Ik vind dit ook echt moeilijk.

Ik wilde wel graag gewoon op dit forum blijven, juist omdat ik soms advies nodig heb en soms van me af wil schrijven, maar ik zou het goed begrijpen, als jullie dat niet zien zitten!! Ik hoor het wel van jullie en als jullie nog vragen hebben wil ik die graag beantwoorden!

Bedankt dat jullie dit wilde lezen!

Jee, wat een verhaal zeg! Suno, superfijn dat je dit hier vertelt, zodat wij een beetje weten wat er speelt. Ik snap dat jullie een rottijd achter de rug hebben.
Hoe dan ook, wat mij betreft hoor ik heel graag hoe het met jullie Luca gaat en wat er gebeurd is met hem, en natuurlijk ook hoe het met jou gaat en met Noah (toch?). Of heb ik nu de verkeerde naam onthouden?

Jeetje Suno,

Wat een bericht.
Ik ben onwijs blij dat jullie mannetje dus nog wel bij jullie is.

En wat een ........ (naar mens Zullen we het maar noemen) is jou ex schoonzus.

En natuurlijk MOET je gewoon op het forum blijven we kunnen jou dat toch helemaal niet kwalijk nemen.

Hoe is het nu met Luca??

Gr Angelique

Hallo Suno

Wat ben ik blij om van je te horen je was opeens van mijn HYVES verdwenen. Toen ik het bericht hoorde was ik heel erg geschokt maar wat ben ik blij om te horen dat het niet waar is. Ik zit met tranen in mijn ogen.

Hoe is het nou met Luca, Noah en met jullie?
Jij kan hier niks aan doen en tuurlijk blijf jij ook welkom op het forum wat een vervelende ervaring voor jullie dat ze jullie
We miste je al op Hyves
Dikke knuf van mij

groetjes lisette

oh lieverd wat is dit erg!!!!!!

ik heb ontzettend zitten huilen toen ik dat berichtje las we "kennen" elkaar al zo lang. hebben zo veel gesprekken met elkaar gehad en toen ik dit nieuws te lezen kreeg trok ik het gewoon even niet meer.
wat ben ik blij om te lezen dat luca nog leeft!!!
over je ex schoonzus zullen we nu maar geen woorden vuil maken. zit gewoon nu te huilen van geluk.
begrijp wel dat luca erg ziek is geweest.
hoe gaat het nu met hem?
en hoe gaat t met jou? en met noah?
natuurlijk zal je hier altijd welkom zijn op dit forum!
ben ontzettend blij dat je even je verhaal hier hebt gedaan.
natuurlijk zal het erg moeilijk voor jullie zijn geweest en nog steeds zijn, maar vergeet niet dat wij er ook altijd voor jullie zullen zijn!

dikke kus voor jullie allemaal!

xxx do

Tjee Suno,

ik zit dit verhaal met kippenvel te lezen. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om zoiets neer te zetten.
Ik ben blij te horen dat luca nog in leven is en ik hoop dan ook dat alles nu goed gaat, of in ieder geval de goede kant op gaat.
En wat het schrijven hier betreft, natuurlijk mag dat, we hebben allemaal op zijn tijd raad nodig, bovendien jij kunt aan deze hele situatie niets doen.

Groetjes Danielle

Hoi hoi,
Jemig!!!!!Dat er zulke mensen zijn, dacht dat ik een nare schoonzus had.....
Ik wil je zeggen dat ik echt enorm heb zitten janken toen ik het bericht las dat Luca overleden zou zijn, (vol van hoormoontjes nog denk ik) was echt helemaal van de kaart, raar he, ook al heb je elkaar nog nooit gezien...Maar wil ook zeggen dat ik me heus niet gekwetst voel, voel je je maar niet schuldig over dat moeders hier zich gekwetst voelen, dat valt vast wel mee...iedereen begrijpt vast in wat voor situatie jij hebt gezeten....
Enfin, werkelijk geweldig dat Luca nog leeft, hoe is het met zijn gezondheid?Kan Noah al een beetje spelen met hem?
Nou meid, 2010 word vast een beter jaar voor je!!!En je bent altijd welkom hier op 't forum!
Groetjes Roos (en een knuffeltje van Luka;3 mnd)

Hoi Suno,

Allereerst heb ik er zo last van gehad dat er werd gezegd dat je kereltje was overleden.
Heb er echt nachtmerries over gehad maar wat een geweldig nieuws dat het helemaal niet zo is!
En wat erg voor je schoonzus dat ze dit als heel ´normaal´ beschouwt.
Wat moet ze ver heen zijn om zoiets ongelooflijks erg te kunnen doen.

Voel toch een soort opluchting voor je.
Verder ben je altijd van harte welkom op het forum!!
Heb mezelf weleens afgevraagd hoe het met je zou zijn maar durfde geen berichtje te plaatsten omdat ik dus dat hele ellendige verhaal geloofde en je niet wilde kwetsen of verdriet wilde doen.

Hoe gaat het verder met jouw, je gezinnetje en met luca ?

Liefs Marina

Terug
Bovenaan