Luca is ziek, maar niet overleden.....

Weet je.........laat ook maar, jij begrijpt er volgens mij helemaal niets van, nemen we jou ook niet kwalijk hoor. Trek vooral lekker je conclusies en veroordeel anderen lekker, terwijl je niet eens weet wat er op onze hyve gebeurt.
Ga ons niet eens meer zitten verdedigen, want dat is trekken aan een dood paard.........helaas pfffffff.

Suus, wees welkom en laat je niet gek maken!!!

ly76 ik vind dit weer een rare opmerking want ook je opmerking over kibbelen slaat nergens op net als deze .Je ziet toch ook dat het een hele normale reactie is jij loopt te kibbelen en maakt er iets van wat helemaal niet is Ik trek geen conclusies en veroordeel niet lees is goed na wat gezegd is.
Ik weet wat voor rare bokkesprongen mensen kunnen maken in zulke situaties . Ik leef erg mee met suus en dan lees ik deze dingen en denk waar gaat dit over voelen hun eigen slachtoffer of niet ?Maar ik ga nou afsluiten moet mijn zoon naar school brengen en heb wel andere dingen aan mijn hoofd maar dit moet ik even kwijt ik ken jou niet maar je hoef niet van die opmerkingen naar mij toe te maken.Suus sorry dat ik even moet reageren je kent mij

meiden kom op!
dit heeft toch geen zin???

ik snap jullie allebij hoor, begrijp me niet verkeerd.

ik snap ly76.... je zit gewoon met heel veel vragen. en idd met de verwarring van; wie zegt dat dit wel de echte suus is??? das t klote van internet.
is dit degene waar je zo lang mee heb gepraat enz enz (suus, mocht je dit lezen... ik geloof je nu hoor, maar natuurlijk hadden vele van ons wel even de twijfels)

ik snap lis ook.
dit is natuurlijk het laatste was suus wilt, we moeten er voor haar zijn.

maar jullie zeggen eigenlijk het zelfde, alleen vatten jullie dat verkeerd op van elkaar.

laten we onze aandacht ergens anders aan gaan besteden oke!

keep the peace!

liefs, do

Terug
Bovenaan