Luca is ziek, maar niet overleden.....

Dat is het he met internet, je weet nooit wie aan de andere kant zit.

Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken, natuurlijk is het wel goed nieuws dat Luca niet dood is, het is wel lastig idd, want hoe ziek kan je zijn in je hoofd om zo''n nieuws te verspreiden terwijl het niet waar is, dan spoor die ex schoonzus echt niet.

Ik heb dit al vaker meegemaakt op andere fora's dat e verhalen worden geplaatst terwijl het niet waar is.

Laten wij dan hopen dat de topicstarter echt Suus is.

Hoi Suno!!!!

Ik las op onze andere hyves van je verhaal en ook ff hier gaan kijken.
Wat en verhaal zeg.
Wil je terug bij ons? Mail dan aub even.
En we zijn reuze benieuwd hoe het nu met jou en Luca gaat. Heb je foto's???

Liefs Manda

Hoi Suus,

Tjonge je verhaal houdt de gemoederen wel bezig. Ik denk dat iedereen heel graag wil dat Luca nog leeft en dat dit bizarre verhaal waar is, maar toch...Het roept zoveel vragen op. Ik ben kennelijk al eens te goed van vertrouwen geweest en wil er niet nog een keer in trappen. Internet op z'n engst/teleurstellendst. Nooit eerder deelgenomen aan een forum en dan zo op je bek gaan. Het gekke is dat het trieste bericht over Luca ons dichter bij elkaar heeft gebracht en nu dreigt er verwijdering.

Zoals mama van bijna 5 al schrijft: je bent welkom bij onze aug Hyve. Hopelijk kun en wil je ons snel verlossen uit deze fase van twijfel en verwarring.

Bovenal: laat het waar zijn dat het goed gaat met jullie mannetje!

Liefs wonder3

Terug
Bovenaan