Luca is ziek, maar niet overleden.....

Tjee meid,

Wat een vreselijk verhaal. Ik zit het nu met kippenvel te lezen. Net als het verhaal wat hier stond dat Luca was overleden. Zoiets gun je namelijk niemand.
Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om zulke dingen te zeggen, dat snap je toch niet.

Maar wat fijn om te kunnen lezen dat het allemaal niet waar is. Dat Luca gewoon lekker nog bij jullie is. Maar ik begrijp wel dat hij erg ziek is geweest. Hopelijk gaat het nu weer beter met hem.

Enne je bent hier altijd welkom hoor meid.

Liefs Anne

Lieve Suno,

Ongelofelijk zeg, dat iemand die je denkt te kunnen vertrouwen zulke verhalen de wereld in brengt. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe beroerd jullie je voelden toen jullie hier achter kwamen. ik word al beroerd bij het idee dat iemand beweert dat een van onze meisjes er niet meer zou zijn.

Ik ben heel blij om te lezen dat Luca nog leeft. (dit is idd heel raar om te schrijven) en hoop dat hij snel opknapt.

Geniet van (gelukkig allebei) je mannetjes,

Liefs Marieke

Luca heeft insulte waarbij hij heel hard begint te schudden en na een tijdje flauwvalt in je armen... Hij blijft dan ook wel een tijdje buitenwesten. ( de eerste keer dacht ik dat hij dood was) Het lijkt erg op epelepsie en daar hebben ze hem ook voor onderzocht. Hij heeft allemaal onderzoeken gehad, waarvan er een paar niet zulke leuke. Hij heeft al een paar keer ter observatie gelegen. Ze willen nu alleen nog een mri gaan doen, maar daarbij moet hij onder narcose. En daar twijfelen wij aan. En ook de artsen weten niet zo goed, wat de narcose doet mbt de insulten..
Dus daar wachten wij nog even mee. Verder doet hij het super goed. Het is een lief ventje en qua ontwikkeling gaat het ook goed.
Noah is erg blij met zijn broertje en de interactie tussen die twee is zo geweldig!! Het zijn echt maatjes... Voor Naoh was het ook niet echt makkelijk, want ik blijf altijd bij luca in het zh. En daar had hij het erg moeilijk mee..
Voor nu is de laatste insullt 1 1/2 week geleden. Dus we hebben hoop!

Hey Suus,

Moeilijke tijden voor jullie, erg vervelend dat je nu het vertrouwen van iedereen ook nog eens terug moet winnen, door toedoen van een ander.
Ik wil ook heel graag geloven dat Luca nog leeft en hoop van harte dat het beter met hem blijft gaan, echt we hebben veel verdriet om jullie gehad.

We willen je heel graag weer bij onze augustus hyve hebben maar er bestaat verdeeltheid en onzekerheid en we willen ons beschermen tegen dit soort vormen van pricacy inbraak.

Vertel ons a.u.b. je verhaal en je gevoelens en we zouden graag een foto van jullie willen zien om onze twijfels weg te nemen.
Ik sluit me helemaal bij wonder3 aan en hoop dat je snel terug komt bij ons, en ons het vertrouwen in elkaar terug kunt geven.

Sterkte met alles Suus, en een dikke knuffel voor je kanjers!

Liefs Ly

Lieve mama's,

Nogmaals bedankt voor jullie steun. Ik ben niet meer welkom op de hyves site, waar mijn ex schoonzusje het verhaal heeft opgezet. Dus is het contast met jullie heeeel groot. Bedankt dat jullie zo'n groot hard hebben en echt begrijpen dat ik hier niets aan kan doen en dat ik op die manier dubbel gestaft word.. Maar het belangrijkste voor mij is, dat Luca het goed doet!!!

Jammer dat je het zo voelt Suus, want de knoop is op de Hyve nog niet definitief doorgehakt. Je schoonzus heeft daar ook meer huisgehouden dan hier geloof ik (weet ik niet zeker, want ik wil jullie vertrouwelijke info niet lezen en blijf bij deze topics). Dat is heel ingrijpend geweest voor ons. Als je onze woorden zou lezen, zou je je misschien realiseren dat wij bovenal meelevende mama's zijn die met (nep)Suus mee rouwden. En nu zijn we even het vertrouwen in Hyves en internet kwijt.

Idd: het belangrijkste is dat het goed gaat met Luca! Dat is ook wat ALLE dames op de Hyve willen hoor. Alleen durven sommigen het niet te geloven. Nu er foto's zijn is er weer hoop. Voor jou natuurlijk bijzaak, maar hopelijk niet te laat.

Liefs wonder3

Sorry wonder 3 hier hebben wij ook zitten huilen van het bericht en wat haar ex schoonzus heeft gedaan lijd zij nou onder en jullie moeten niet naar jullie zelf kijken maar naar Suus voor wie is het meer vervelend dan als jullie en ja wat op internet gezet word en hyves dat weet je toch nooit en dat zij nou de dupe is geworden vind ik heel erg zoiets verzin je niet en ik vind het dapper dat ze het zelf nou hier verteld voor hetzelfde geld laat ze ons in de waan dat Luca is overleden maar nee zo is suus niet .

Suus petje af

Volgens mij is het laatste wat Suus wil dat wij hierover gaan zitten kibbelen...........
De situatie is nu zoals die is, en daar moet iedereen op zijn eigen manier uit proberen te komen.
Dat gaat gepaard met emoties die iedereen op zijn eigen manier uit en het is aan niemand om daar over te gaan oordelen.

Het lijkt mij dat iedereen donders goed door heeft dat Suus hier het slachtoffer is en wij het er allemaal ook moeilijk mee hebben gehad.
Het gaat er niet om wie er meer verdriet heeft gehad, want het lijkt me duidelijk dat Suus het meest voor haar kiezen heeft gehad.

Dus dames laten we er samen zijn voor Suus!!!!!!

Peace!!!

Terug
Bovenaan