Luier probleem

Linda Vullings

New member
<p>Hallo allemaal,</p><p>ik zit met een vervelend probleem. </p><p>Mijn zoontje van 1,5 jaar is elke morgen helemaal nat. Plast snachts erg veel, tenminste luier aan de voorkant helemaal nat en achter amper iets. De luier lekt ook echt door aan de voorkant..</p><p>Hij weegt ongeveer 11 kilo en heb al luiers tot 18-20 kilo die ik heb aan doe en toch is hij smorgens helemaal nat. </p><p>Heeft hier nog niemand last van? En heeft iemand toevallig de goude tip?</p><p>ik bedoel ik vind het niet erg om veel was te hebben, maar voor hem is dit ook niet prettig. </p><p>Alvast bedankt. </p><p>Groetjes Linda </p>
 
Misschien een ander merk proberen.. weet niet of je kruidvat luiers gebruikt maar die zijn nu vernieuwd misschien is dat het probleem.
 
Ik heb bumblies en van Etos al geprobeerd, nu al twee soorten. Heb van de week nog 4 pakken luiers ingeslagen bij de dm in duistland (hebben we vaker gehad) misschien die weer eens voor de nacht proberen. Overdag gaat het goed als je voor het slapen gaan maar de luier verschoond maar goed dan is dat ook een dutje van max 3 uur.. nachts vaak iets meer dan 12 uur..
 
Geven jullie savonds nog veel te drinken? Wij hadden dit probleem ook, tot we met de fles helemaal zijn gestopt toen hij 14 maanden was. Nu krijgt hij savonds na het eten beetje yoghurt en wat water. Hij lekt sindsdien niet meer door
 
[quote quote=10181993]Geven jullie savonds nog veel te drinken? Wij hadden dit probleem ook, tot we met de fles helemaal zijn gestopt toen hij 14 maanden was. Nu krijgt hij savonds na het eten beetje yoghurt en wat water. Hij lekt sindsdien niet meer door[/quote]
Valt eigenlijk wel mee. Hij gaat tussen 19-19.30 uur ong naar bed. En met avondeten krijgt hij nog wat drinken.. zal eens opletten. Misschien dat hij savonds toch meer binnenkrijgt als dat ik in de gaten heb. Ga het eens proberen. Bedankt! 
 
Waarschijnlijk ligt die kleine op zijn buik met. Slapen...
Waardoor dus alles naar de voorkant gaag
Misschien een idee om zijn luier andersom aan te doen.
De achterkant kan meer absorberen omdat het oppervlakte wat groter is.
Heb het zelf nooit hoeven te proberen maar hoorde wel in mijn omgeving dat dit hielp. 
 
[quote quote=10181997]Waarschijnlijk ligt die kleine op zijn buik met. Slapen… Waardoor dus alles naar de voorkant gaag Misschien een idee om zijn luier andersom aan te doen. De achterkant kan meer absorberen omdat het oppervlakte wat groter is. Heb het zelf nooit hoeven te proberen maar hoorde wel in mijn omgeving dat dit hielp.[/quote]
Ja hij slaapt in alle posities ?
heb afgelopen nacht luier andersom gedaan maar bij de bumblies heeft dat geen zin.. heb nog 2 andere soorten luiers hier staan.. kijken of dat bij die wel zin heeft..
bedankt voor je reactie!
 
Terug
Bovenaan