Luier probleem

Je hebt ook wasbare nachtluiers met een behoorlijk absorptievermogen. Maar dat is natuurlijk niet voor iedereen. Ik heb ook wel eens gehoord van mensen die een wasbaar overbroekje over een wegwerpluier doen. De plas komt dan gewoon in de wegwerpluier maar het elastiek van het overbroekje gaat lekkages tegen.
 
Hier precies hetzelfde. Zoontje ook bijna 1,5 en al heel lang dit ‘probleem’. Inderdaad alle luiers geprobeerd, ook achterstevoren, over elkaar heen, wasbare luiers.. T helpt allemaal niet. We gebruiken nu voor de nacht een luierbroekje van kruidvat in maat 5. Sommige nachten gaat dat nét goed, sommige nachten niet. Gelukkig slaapt hij er niet anders/minder om. We zijn er laatst toen hij ziek was en we voor de nacht een zetpil wouden geven wel achter gekomen dat hij vanaf bedtijd (20:30) tot 00:00 echt een heleboel plast. Toen schone luier om gedaan en die was sochtends bijna droog. Dus je zou kunnen proberen savonds nog een keer te verschonen...
 
Ik doe s nachts altijd een echte pamper om. Overdag gebruik ik gewoon Kruidvat luiers maar die lekken s nachts door. Een pamper is echt wel wat duurder, maar voor die ene luier per nacht vind ik het wel waard. Nog steeds lekt mijn dochter af en toe door (ze is 17 maanden), maar 6 van de 7 nachten gaat het goed!
 
Owww ja dit probleem ken ik. 
Mijn zoontje had dit ook heel erg en sochtends ook heel ze bedje nat geworden. 
Wat wij gedaan hebben is als wij zelf naar bed gingen rond 10/11 heel voorzichtig een schoon luiertje omdoen.
Maar dat moet maar net lukken zonder ze wakker te maken, mijn zoon werd er soms wel wakker van maar viel dan gelijk weer in slaap.
 
Succes!! 
 
Me zoon van 19 maanden lekt ook soms door. Hij slaapt op zijn buik waardoor hij nog sneller door lekt. Een maat grote luier helpt ook wel eens. Ik gebruik kruidvat luiers en hier maakt het geen verschil uit of het kruidvat merk is of pampers hij lekt toch door. 
Ik laat me zoon ook niet te veel drinken voordat hij naar bed gaat want hij plast dan heel veel. 
Soms word hij ook met een droge luier wakker en dan denk ik hij heeft toch te weinig gedronken? je blijft toch zoeken wat het beste is..
 
Terug
Bovenaan