Luier probleem

Hoi mijn dochter heeft dit ook, komt ook omdat ze op dr buik slaapt. Wat bij ons helpt is maatje groter (meer absorbtie) en de luier omdraaien dus: achter voor. De kont neemt ook meer om en omdat ze op dr buik slaapt loopt het de grote kant in zegmaar ?. Succes!
 
Mijn zoontje heeft dit ook! Ik weet niet welke luiers je gebruikt, maar ze hebben bij het kruidvat ook van die maxi luiers. Die kunnen blijkbaar meer vocht absorberen. Ik ga ze binnenkort ook halen om te proberen voor de nacht. Wellicht dat een idee?
 
Hier hetzelfde probleem. Wij hebben als tip gekregen om een maandverbandje dwars voor haar buik aan de voorkant van de luier te plakken. Sindsdien nooit meer nat. 
Is een extra handeling maar voor ons werkt het!
Wie weet heb je er wat aan!
 
Hier ook van alle wegwerpluiers elke nacht een doorgelekte luier , nat rompertje, en s'morgens weer het zelfde weer een door gelekte luier , nat rompertje en weer een nat bedtje
Ook heel ernstig luieruitslag door wegwerpluiers tot bloedend toe C.B advies H.A luieruitslag wordt verder onderzocht en advies : wasbare luiers. 24 / 7
 
Terug
Bovenaan