Luiers vergelijking..

Hallo
Heb een vraagje aan jullie .
Wat voor luiers gebruiken jullie en hoe ervaren jullie die.,
Heb pampers en etos luiers geprobeert voor ons schatje natas(26-01-07)        
Maar Die zitten toch niet helemaal lekker om natas.
en die van de etos zijn net karton als er in geplast(poept) is.
Heeft iemand een goede tip?
Dan hoor ik die zeer graag
Groetjes Sylvia

Ik gebruik momenteel de pampersluiers omdat deze in de aanbieding waren. Maar ik vind de luiers van het kruidvat ook erg goed. Deze zitten net iets beter om de kleine heen.

Ik gebruik sinds de geboorte pampers.
En zeker nu met de rups-flex zitten ze perfect.Jarno is nu 10,5 mnd en gaat sávonds om 19:00uur naar bed tot de volgende ochtend 7:00uur.
De luier is dan goed vol,maar hij is nog kurkdroog.
Heb 1 keer huggies gekocht,maar die zijn echt waardeloos.
Binnen 3 uur was Jarno nat.
Het lijkt wel schuurpapier.
Snap niet dat je pampers niet goed vind!
Ze zijn iets duurder,maar ik koop ze altijd bij de Dirk van den Broek in de aanbieding.

hoop dat je alsnog een goede luier vindt.
suc6

Ik had helemaal in het begin een pak pampers (gratis, uit zo'n cadeaudoos), die bevielen prima. Heb daarna eigen merk van etos gehad. Dat ging goed totdat er drie dagen achter elkaar lekkage was met ontlasting. En als je dan niet meteen een was draait gaat het er erg lastig uit...De elastiekjes rond de beentjes sluiten bij mijn dochter niet goed aan. Moet erbij zeggen dat mijn dochter niet zo groot/zwaar is, haar beentjes zijn dus ook vrij dun. Ze is nu 11 weken en ik gebruik nog steeds maat 1!
Ik ben toen overgestapt op eigen merk van het Kruidvat. Die bevallen tot nu toe erg goed. Die sluiten veel beter aan. Het is pas één keer mis gegaan.
Heb nu ook alvast wat luiers in maat 2 gekocht van Pampers, die waren laatst overal in de aanbieding. Als die bijna op zijn en niet meer in de aanbieding zijn koop ik weer gewoon Kruidvatluiers.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

HeY

Wij hebben de eerste weken pampers gebruikt! Waar ik opzich erg tevrede over was. Hoorde allemaal verhalen om me heen van doorlekken enzo. Maar daar had ik echt nooit last van! Heb toen een keer omdat ik toch bij de kruidvat was, die van hun eigenmerk meegenomen! En sinds dien niet meer terug gestapt op pampers. Vind luiers van de kruidvat helemaal geweldig! En het scheelt toch weer een beetje in de prijs...!!

Doei Doei

Inderdaad...vergeet ik te vermeleden! Maar mick heeft in tegenstelling tot hannah erg dikke beentjes. En die van de pampers knellen heel snel! En kruidvat heeft dat niet!

Ik ben erg tevreden met de Huggies, het is de enige luier die de spuitpoep van mijn zoontje nog af en toe 'binnen' houdt. De pampers vond ik niks, maar ik heb die nieuwe met die rups nooit geprobeerd. Ik zit nu op de Huggies en heb ze lekker voordelig ingeslagen laatst, megapakken op zolder liggen nu tot ie 7 maanden is ofzo haha.

Groetjes
Wasabi!

Terug
Bovenaan