Luiers vergelijking..

En kennen jullie de nieuwe bamboe-luiers al? Da's pas goed voor je portemonnee, en ook nog eens voor het milieu.  Het zijn superdunne, superzachte en supermooie wasbare luiers. Te koop bij Kaatje Katoen.

Ik zweer bij Huggies. Ik heb verschillende luiers geprobeerd en de vreselijkste waren wel de Pampers. Iedere ochtend had het arme meisje zeiknatte billetjes (en dan hebben ze het in de reclame over droge billen). Superluiers en die van Kruidvat gaan ook wel, alleen als mijn rugkruipertje 's nachts gaat spoken zitten ze de volgende morgen op een vreemde plek, namelijk halverwege haar kontje. Met Huggies heb ik dit nog niet gehad en haar billetjes blijven lekker droog!

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)

Ik gebruik kruidvat luiers. Tobi heeft de eerste 8 weken van zijn leventje prematureluiers moeten dragen en zo klein zijn ze er van pampers niet. Daarna ben ik pampers gaan gebruiken maar toen liep het plas over zijn ruggetje, dus ik ben weer heel snel kruidvat luiers gaan gebruiken.

Ik ben helemaal weg van de litll luiers, super en een goede prijs had laats ze;fs 3 van die grote pakken voor 18,-!!!!!  Die dingen houden alles tegen, heb nog nooi lekage gehad en met elke andere luier die ik geprobeert heb wel terwijl die veel duurder zijn.

Groetjes nadine, mama van Anouk

Ik gebruik ook altijd lidl-luiers! Die zijn er vanaf nr 3. Heel goed en goedkoop. De duurdere merken stinken enorm vind ik en met de lidl-luiers heb ik daar geen last van.

Wij zijn fan van huggies. ik heb een hoop pakken gekocht tijdens een twee voor 1 actie. Valt het toch nog mee in de portemonnee. En anders doe ik de Natucare. Die mileuvriendelijke luiers van de Etos. Want we doen ook lief voor het milieu :)

Terug
Bovenaan