Luiers vergelijking..

Oh ja, mijn dochter had nooit van die spuitluiers, en voor haar kocht ik altijd Bumblies, perfecte luier vond ik voor haar! En die zijn in de aanbieding echt heeel goedkoop. Zo zijn ze geloof ik 7,50 een pak en in de aanbieding dus echt een kooppie.

Groetjes
Wasabi!

Onze dochter heeft al van af haar geboorte de kruitvat luiers en ik vind ze ideaal. Ook onze zoon heeft ze altijd gedragen ook pampers uitgeprobeerd maar hierbij altijd lekkage. Huggies vond ik ook een prettig merk.

Groetjes Marian  

hi,

we hebben Bumblies,   die kosten niet zo veel maar die moet je vaker wisselen. Huggies zijn voor 's nachts erg goed.
Pampers doen het ook leuk, maar doen moet ik goed opletten of de bibs er goed in zit en de binnenelastiekjes naar buiten zitten. anders piest de kleine man er goed langs.

ken je de site www.degoedkoopsteluiers.nl  ?

het loont de moeite om eens te shoppen.

Miep

Hi dames,
Ik heb pampers geprobeerd, maar vind ik niet echt fijn. Zit geen elastiek achter, dus wanneer ze veel poept, kan ik het tot haar nek uitdoen.

Bumblies heb ik geprobeerd maar die stinken echt kei erg, verschoon laatste luier als ze naar bed gaat, zo rond middernacht en 's ochtends om negen uur ongeveer krijgt ze een nieuwe en dan ga ik bijna over m'n nek van de stank en dan heeft ze alleen maar geplast.

Ik gebruik eigenlijk al vanaf het begin kruidvat luiers en zijn perfect, zit elastiek achter en houdt goed droog.

Nu ga ik even kleintje voeden, want die ligt boven te auwhoeren tegen haar mobiel, haar vriendjes vertellen dat ze honger heeft.
X

De eerste paar dagen heeft Quinn ook pampers nr 1 aangehad. Die zaten goed. Tot hij 2 nachten achter elkaar  bij elke voeding drijfnat was. Toen op advies van de kraamzorg prematuurluiers van de kruidvat aangedaan. Hielp super. Deze heeft hij wel 2 weken aangehad. Ondanks dat ze maar tot 2,5 kilo zouden zijn. Nu heb ik het Albert Heijn eigen merk. Deze zijn vanaf 2 kilo en dus kleiner dan pampers nr. 1 en zitten daardoor veel beter. Kosten 3.99 Euro per pak, dus ook nog goedkoper.
Maar die kruidvatluiers ga ik ook eens proberen als ik dat hier zo lees.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

hier ook kruidvatluiers.onze boas van 11 dagen past niks anders aan zn dunne kontje.kruidvatluiers zijn t kleinst.ik had ook een pak pampers uit de babydoos.die schaafde in zn knieholtes!gelukkig had ik ook een pakje kruidvatluiers staan.
groetjes kari

Terug
Bovenaan