Luiers vergelijking..

Hier zijn we groot gebruikers van Huggies. Dure maar goede luiers. Alhoewel, we houden de aanbiedingen in de gaten en dan slaan we groots in. Dan zijn ze zelfs goedkoper dan Lidl luiers, die we trouwesn ook best wel fijn vonden samen met die van Kruidvat. Maar huggies is echt nr 1. Geen doorlekkers snachts, dit terwijl onze zoon van ruim twee en een half niet zindelijk is en dus flinke luiers maakt!

Hallo,

Ik probeer verschillende merken luiers bv. pampers zijn niet geschikt voor mijn zoontje diezijn te smal voor om zijn billetjes plast zich altijd nat. huggies vindt echt heel oed had een tijdje geleden wat pakken in de aanbieding bij de AH gekocht echt hee goed die zijn wat breder en hebben ook wat bredere anti lekrandjes, Kruidvat vindt ik ook goed, en van het AH merk zijn ook heel goed waren pas geleden in de aanbieding 2 pakken voor 10 euro ofzo vallen ook ruim echt geschikt voor de wat vollere kindjes, wat ik echt rot luiers vindt zijn die van de Aldi kosten iets van 10 euro per pak maar die zijn echt niks waard als je bv. de pamper openmaakt en dan denkt van oh hij heeft bijna niks geplast dus kan hij weer dicht dan plakt hij niet meer en als je te hard aan de strip trekt scheurt hij zelfs af. Die van de duitse Aldi zijn wel heel goed en kosten geloof ik iets onder de 8 euro.

Goetjes Ellen

Hoi Allemaal,

Hier ook de luiers van kruidvat.
Mijn zoontje kon niet tegen pampers kreeg er uitslag van .
Het scheelt ook nog wat in de kosten. Hij is nu 20 maanden en gebruik ze nog steeds.

Groetjes Sandra mama van niels  

Hoi,

Ik heb voor onze oudste kinderen altijd kruidvat gebruikt maar met
de jongste bevielen deze luiers helemaal niet. Het liefst gebruik ik Huggies
die zijn echt perfect!! Wel erg aan de prijs. Zijn nog wel eens in de aanbieding.
Ik kreeg de tip voor de luiers van de Lidl
en heb die nu al weer een tijdje en die zijn ook erg goed.

Ik heb denk ik nu alle merken geprobeerd.
Het beste uit mijn test komen de luiers van LIDL en die van Kruidvat op een tweede plek. Ook het eigen merk van Albert Heijn vind ik goed.
Pampers vind ik maar niks, veel te "plastic" ofzo, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar anderen zweren daar juist bij.

Groetjes P.

Ik weet niet of jullie een DEEN in de buurt hebben maar daar zijn nu de Bumblies voor de helft van de prijs! 3, 69 ofzo!!!

hoi
ik gebruik pampers altijd al gebruikt en met een spuitbroek is babydry niet ideaal ervoor pampers met die elastiche randjes zitten perfect en huggies zijn ook super.
grt.melek

Hugo heeft vanaf het begin AH luiers. Die bevallen perfect. Op het kdv
gebruiken ze kruidvatluiers. Die vind ik veel minder. Ze zijn wat
kleiner ofzo dan de AH luiers en vooral wat lager. De AH luiers sluiten
heel goed aan en de maten overlappen ook heel goed. Voor mij geen
andere meer.

Groetjes, Miriam mama van Hugo 8 maanden

Terug
Bovenaan