Luiers

Hoi allemaal,

wie heeft er goede/slechte ervaringen met luiers van eigen merk (bijv. kruitvat of trekpleister) in vergelijking tot de duurdere luiers?

Alvast bedankt voor de reactie
 
ik heb al verschillende luiers geprobeerd, en ik moet zeggen dat ik de luiers van het eigen merk van het kruitvat echt super vindt hoor, ze zijn lekker zacht en soepel, ik wil geen andere luiers meer dan die....

gr sandra
 
Je moet uiteindelijk een luier kopen die het beste bij jouw kind past en dat betekent in het begin veel uitproberen. Wat voor het ene kind een goede luier is, is voor het andere kind een rampluier.
Mijn zoontje plaste door iedere goedkope luier heen en die bleef alleen maar droog met pampers. Als je pampers in de aanbieding koopt, dan zijn ze haast even duur als bv. Kruidvatluiers van het eigen merk.
Mijn dochter bleef ook in goedkope luiers droog, maar werd in het begin heel rood als ze een goedkoper merk omhad. Dan verval je toch weer in de dure pampers. Nu is haar huid minder gevoelig, dus nu wissel ik het een beetje af. Twee keer op een dag een goedkope luier tegen de rest pampers.
Wel vind ik dat je met goedkope luiers iets vaker een nat kind hebt.
 
Hoi,

Ik zweer echt bij Pampers en Huggies hoor. Pampers bij Dirk van den Broek kosten 11 euro en het is voor mij echt de moeite waard. Van experimenten met goedkopere merken hebben zowel mijn zoontje als mijn dochtertje enorme uitslag gekregen, en bij mevrouwtje liep dat meestal ook uit op een schimmelinfectie van de huid. Doe ik nooit meer.

groetjes,
michelle.
 
Hoi, Ik vind eigen merk Kruidvat fijn, lekker zacht en goed absorbererd, net zo fijn als Pampers. DA vond ik niet goed, steeds een nat kind en luier zat heel gauw als een pleister aan zijn kond geplakt. Huggies en Etos eigen merk vond ik ook niet fijn, niet zacht genoeg en toch steeds "ongelukjes". Pampers koop ik in de aanbieding en anders neem ik Kruidvat. Groetjes Emily
 
Ik vind de luires van de Aldi echt super. Verrassend maar waar en die zijn ook nog 9,50 per pak.
Maar Laura heeft gelijk, de ene kind kan goed tegen goedkope luiers terwijl de andere helemaal niet. Al moet ik zeggen dat ik ook kinderen ken die uitslag kregen bij dure luiers en bij goedkope niet. Kortom je moet gewoon uitzoeken wat voor jouw kind het beste is.
Succes, Desi mv Duncan
 
wij gebruiken meestal luiers van trekpleister of c1000huismerk,dit bevalt prima,heb ze ook van lidl geprobeerd maar hier kreeg mijn dochtertje toch wat rode billetjes van
Groetjes van Anja, mv Desi
 
Terug
Bovenaan