Luiers

zelf zweer ik ook bij kruidvat (mijn kind zit noooit onder de poep, zou dat daadwerkelijk aan de luier liggen of misschien poept het kindje wel veel in een keer, hihi gek praatje)
pampers vond ik absoluut niet fijn....
 
Ik gebruik thuis alleen pampers, huggies lekt ze langs met plassen, bij de oude tenminste, ze zijn inmiddels verbeterd, maar dat heb ik niet geprobeerd.
De luiers van kruidvat gebruiken we op mijn werk (kinderdagverblijf) en ik vind ze niet super, veel poep-lekkage op de rug, bah!
Maar sinds de verbetering zijn ze wel iets beter, de nieuwe sluiting is fijn.
Maar mijn dochter krijgt ze niet om haar kont.
Ik blijf bij Pampers.
 
Wat een gelul allemaal zeg! Mijn dochtertje heeft werkelijk elk merk wel om gehad: pampers, huggies, kruidvat, euroshopper, DA, etos. En ik merk echt absoluut geen verschil. Ze heeft geen rode billetjes bij geen enkle merk, en ergens door heen poepen of plassen heb ik nog nooit meegemaakt! Zit allemaal tussen de oren denk ik! Euroshopper 60 stuks voor 7,50 euro. Koopje toch en ze bevallen prima. En 1 of 2 euro is misschien niet zo'n groot verschil, maar reken het maar eens uit dan wat dat scheelt in een jaar!
 
Bij mijn eerste heb ik alleen maar pampers gebruikt, omdat hij van alle andere merken rode billetjes kreeg. Nu bij de tweede gebruik ik de luiers van de C1000 en die zijn net zo goed (misschien wel ietsje beter...) als de pampers. Het is maar net wat bij je kindje en je budget past. Als je lid bent van de consumentenbond kan je daar op de site kijken, die hebben een tijdje geleden een onderzoek gedaan naar de luiers, best leuk (ook prijs per stuk erbij)

groetjes
Jany
 
Ons zoontje was bij de geboorte zo'n 5 pond. Ik heb toen de prematuur luiers van de kruidvat gebruikt, die bevielen toen heel erg goed (alle andere luiers waren veel te groot!!!!). Maar toen hij groter werd, en zijn plasjes ook, was hij met alle goedkopere luiers steeds nat. Nu zweer ik bij pampers, en extra wassen vanwege ongelukjes is ook niet gratis!!!!
Groetjes Mariska en Tim
 
Ik vind Pampers luiers de beste. Kruidvat eigen merk gaan nog wel. Bij Trekpleister komt de poep van mijn dochter tot op haar rug en is ze heel snel nat. Helemaal niks vind ik deze van DA, eenmaal nat worden ze heel hard en onplezierig voor baby huidje.
 
Ik gebruik op het moment katoenen luiers en ze bevallen me prima. Betekent wel dat ik mijn kind vaker moet verschonen want hij voelt dat hij wat gedaan heeft, waardoor het ook beter voor zijn billetjes is.

Heb ze gekocht bij kaatjekatoen.nl, heel handige, makkelijk te vouwen luiers. Een heel mooi systeem, dus bespaart een heleboel geld!
 
Terug
Bovenaan