Luiers

Ik gebruik Kruidvat luiers voor mijn zoon. Hij is nu bijna 8 weken en ik ben deze week overgestapt naar de Mini's (3-6 kilo). Mijn zoon is vrij lang en tenger en ik merkte de afgelopen week dat de newborn luiers van kruidvat te laag gingen zitten voor hem. Toen hij pas geboren was had ik een paar proefexemplaren van Huggies maar die vond ik niet fijn. Kan wel veel in (ze hangen wat lager als het ware) maar hij was er eerder nat door. Verder gebruik ik trouwens Sudocreme voor op zijn billen en hij heeft nog helemaal geen last gehad van rode billetjes.

Groetjes
 
Ik heb toen mijn kinderen zijn geboren een luiertaart gekregen, en daar zaten allerlei verschillende merken in. Heb ze dus allemaal een beetje geprobeerd. Ik vind zelf kruidvat en trekpleister ontzettend goed. Doen NIET onder voor de echte pampers!!! Maar ik vind huggies echt superslecht. Mijn beide dochtertjes plasten bij de eerste plasbui al door de pamper heen. Zijn ook nog eens superduur!! Wel moet ik zeggen dat het ook afhangt van je kindje niet elk kindje kan tegen elke luier. Ik denk dat je het gewoon eens moet proberen. Ik wil ook even zeggen dat moeders die de dure pampers kopen van mij mogen maar ik vind het zonde van mijn geld. Als de andere net zo goed zijn. En in een aanbieding kopen is niet altijd even duur, omdat in de echt pampers pakken minder luiers zitten dan in die van een ander merk.
 
sandra, zoals je al kunt lezen zijn :
1 de pampers niet echt duurder
2 niet voor alle baby's alle luiers even geschikt, dus val iemand niet aan omdat ie wat anders neemt, mijn ukkie zat totaal onder de poep bij kruidvatluiers, het is maar wat je zonde vindt, en ja ik vindt ook dat als het om mijn ukkie gaat dan maakt de prijs niet uit, zeker niet als het in ZIJN geval (dus niet algemaan bij hem zijn pampers gewoon het beste) het beste is! dan doe ik zelf maar wat minder, ook ik heb het niet breed, maar daar hoeft hij niet voor onder de poep te zitten!!!!
groetjes
 
Ik vind dat iedereen zelf moet weten welke luier men neemt. Inderdaad er sit niet veel prijsverschil in misschien 1 tot 2 euro. Zelf vind ik de luiers van trekpleister en kruidvat goed, die van bumblies bevallen mij weer niet. Maar ja je ziet het gewoon van alles wat proberen en dan kom je vanzelf bij een merk wat je goed bevalt!
succes ermee je hebt tips genoeg gekregen
linda
 
Voor mijn zoontje gebruik ik s'nachts een pamper en overdag van de schlecker(deze heb ik hier nog niet zien staan) bevallen mij heel goed. Van de kruidvat vind ik niet zo goed, want deze stinken zo als er in is geplast(mijn mening hoor). En het is gewoon uitproberen wat het beste bij je kindje past. Groetjes Renate
 
Ik gbruik als zovelen hier kruitvat luiers. Tot voor kort gebruikte ik ook Pampers. Ik vind ze allebei even fijn. Ik gbruik nu Kruitvat luiers de voordeel verpakking. Ik heb nog niet gehad dat mijn zoon onder de poep zat (laat ik maar niet te hard roepen) of dat ze stinken. In de voordeel verpakking zitten nu even veel luiers als bij de pampers. En dat was tot verkort ook niet zo.
 
Ik wilde even reageren op anoniem van 05-04-04 10:48. Ik wilde even zeggen dat ik niemand aanval maar gewoon mijn mening gaf, en ik heb het toevallig wel breed maar ik ga geen geld uitgeven aan dingen waar ik het nut niet van in zie. Mijn kinderen kunnen allebei wel goed tegen de kruidvat en trekpleister luiers dus waarom zou ik dan dure luiers moeten kopen?????????? En zoals ik al zei je moet ook kijken of je kind er tegen kan, als het kind er niet tegen kan dan maar wel dure luiers, of die van een goedkoop ander merk waar ze wel tegen kunnen.
 
Heb verschillende merken geprobeerd, maar binnen een uur zijn mijn kinderen letterlijk zeiknat, vooral met huggies.
Ik blijf dus lekker bij pampers. Voordeel ook nog eens dat ik aan de Duitse grens woon en als ze daar in de aanbieding zijn betaal ik voor 162 luiers (3x54) €24.99. Dan ga je dus niet liggen zeuren hè.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan