Luiers

pampers zijn niet eens zo heel veel duurden dan eigen merk als je maar koopt met aanbiedingen. Laatst bij de edah, 3 pakken voor 32,99. Net zo duur als kruidvat dus.
 
bij kruidvat luiers kwam de poep soms tot aan z'n rug, er gewoon doorheen! alles vies, en met pampers heb ik dat helemaal niet, scheelt een hoop was!
en als het om je kindje gaat, wat maakt de prijs dan uit?
 
tja, bij sommigen maakt de prijs echt wel uit hoor. niet iedereen heeft t even breed en dan kan dat op de boodschappen al heel wat schelen.
Ik gebruik ook vaak de luiers van aldi en die bevallen ons prima. Bumblies (o.a. bij boni) bevalt ook we goed. Momenteel in de aanbieding, 2 pakken, 19,99.
 
Ik zweer bij pampers daar blijft mijn zoon (nu 8 maanden) lekker in droog en de rest plast hij doorheen.
Bij "tengere "babys zitten pampers erg lekker , bij wat "vollere" babys kun je beter huggies gebruiken.
In de aanbieding kopen en inslaan dan is er bijna geen prijsverschil :).
 
Vanaf de geboorte kruitvat luiers gebruikt eigenlijk zeer tevreden over ondanks dat ze wat laag zijn en er dus af en toe poep tot aan Romi dr oksels zit!!! Maar na een rekensommetje kwam ik erachter dat huggies in verhouding goedkoper waren 84 voor 10.49 bij de jumbo, Kruitvat 64 voor 9.89. Maar nu zit ik met een kind met hele stukke billen dus ik ga weer gauw over op de kruitvat luiers. (ik hoorde dat ze van de zelfde fabriek komen als pampers)

Groetjes Corine
 
Terug
Bovenaan