M&N

Heeeeeeeeeee Nien,

Hoe is het? Vertel, hoe reageerde je man op het fantastische nieuws? Gelukkig mag je na een miskraam wel eerder een echo laten maken dus je hoeft niet 12 weken in onzekerheid te zitten! Hoe voel je je? Heb je veel kwaaltjes?

Lieve Monique, hoe is het met jou? De eerste van de 3 musketiers is nu zwanger... nu wij nog!!!! De druk wordt wel groot want wij willen natuurlijk niet alleen achterblijven!
Hoe gaat het met je? Voel jij je ook alweer wat beter. Ik kruip weer wat uit het dal. Was echt even flink down de afgelopen dagen. Zullen de hormonen wel zijn! Wanneer verwacht jij je eisprong? Ik heb nog geen varens gezien.... ik moet geduld hebben...

Nou meiden, ik spreek jullie snel weer.

Kus F.

He F+M

Ohhhhhh.......ik mis jullie, hoop echt dat jullie ook snel naar het ander forum komen! En weet ook zeker dat het goed komt!

F, ben blij te horen dat je weer een beetje uit je dalletje komt.
Enne M ben blij dat je lekker het weekend vrij hebt gehad! Dat doet een mens goed.

Hoe ik me voel, moe en als ik 's avonds in bed lig, heeeeeeel misselijk en ik kan niet poepen. Maar heb het er allemaal voor over!!!

Ik denk niet dat ik eerder een echo kan laten maken, doordat ik op vakantie ga als ik 10 weken ben en 13 weken als ik terug kom. Wel ga ik de dag voor we op vakantie gaan naar de huisarts. Hij gaat dan kijken of ik naar de verloskundige mag (wat ik hoop) of naar de gyn. Dit omdat ik litteken weefsel heb aan mijn baarmoedermond.

Het aller ergste is dat ik zo aan het wer moet en niet weet hoe ik mijn gezicht in de plooi moet gaan houden.

Ik hoop echt dat jullie me heel snel volgen. Dat zou wel heel kikke zijn!

Liefs Nienepien

He meis,

maar als je een mk hebt gehad mag je vaak in je 8ste week al langs komen voor een echo. Dan kunnen ze nl. al zien of het hartje klopt. In de 7e week is het moeilijk te zien maar in de 8ste week al wel dus voor je vakantie zou je volgens mij al een echo kunnen krijgen (vooral als je zegt dat je op vakantie gaat). Dat je misselijk bent is een goed teken toch? Ik was dat bij mijn zwangerschap helemaal niet. Ik heb eens gelezen dat er een onderzoek is gedaan naar misselijkheid in combinatie met een miskraam. Uit dat onderzoek kwam naar voren dat je veel minder kans maakt op een miskraam als je erg misselijk bent in het begin van de zwangerschap.... Zie het inderdaad dus positief. Laat dat hcg maar komen haha.

Volgens mij moet je wel alle kanten stralen! Dat zullen ze misschien op je werk ook wel zien maar hopelijk kun je het voor je houden. Moeilijk is dat he?! Hoe reageerde je man nou op het nieuws? Was hij ook door het dolle heen?

Ik hoop ook echt dat Monique en ik je snel volgen maar ik probeer ervan uit te gaan dat het bij mij vast nog even duurt (in de hoop dat de teleurstelling minder groot is als ik toch weer ongi wordt...). Ik hoop natuurlijk wel heel erg op een april kindje (ben zelf ook van april). Een maart kindje gaat al niet meer lukken vrees ik.

Ben je al op het maart forum geweest?

Nou meiden, tot gauw weer.

X F.

Mijn man was natuurlijk ook helemaal door het dolle heen! Maar we zijn allebij ook wel heel zenuwachtig, vooral die 7de en 8 ste week dat het mis ging, ben ik blij als we daar doorheen zijn.
Volgens mijn man heeft hij zeer vruchtbaar zaad! Ghi.

Ben ook al op het maart forum geweest. Dat is wel even wennen, maar dat zal snel genoeg komen.

Over die misselijkheid heb ik inderdaad ook gehoord, dus ben bijna blij als ik misselijk ben!

Denk niet dat mijn dokter me eerder door vewijsd, omdat hij mijn miskraam beschouwd als een 'late ongi'. 9de sukkel)Maar ik ga het natuurlijk wel proberen.
Het voordeel van een latere echo is dat je het zelf al beter kunt zien. Dus daar zie ik ook wel voordelen in.
We wachten maar af.

Nou ik ga maar verder niks doen, want er komt echt niks uit m'n handen. Terwijl ik van die wilde plannen had. Bewaar m'n energie maar voor op mijn werk.

Liefs Nienepien

Heeee,

Nien, ik heb nog een stukje voor je geschreven onder jouw stukje.

Fred, fijn dat je je alweer wat beter voelt.
Met mij gaat het nu ook wel weer goed.
Wat "onze" Nien heeft gepresteerd geeft ons toch ook weer moed!
Ik vind het echt enorm leuk voor haar en weet zeker dat wij haar snel zullen volgen!
Ik weet niet precies wanneer mijn ei is denk over ong. anderhalve week.
Maar er is iets vreemds aan de hand.
Vorige week maandag werd ik ongi en ik heb nu nog soms bij het afvegen een beetje bloed of d.bruine afscheiding.
Ik wacht nog even af en anders moet ik voor de zekerheid maar wel even testen.
Vorig jaar met de BBZ ging het ook op deze manier.
Maar deze week week wacht ik nog even af.
Stel je voor dat ik zou testen en hij geeft positief aan dan kan het ook nog van de miskraam zijn.
Zou erg verwarrend zijn.
Wat vervelend dat je nog geen ei hebt gehad.
Ben je ook aan het tempen?
En die ovulatie testen die jij gebruikt, hoelang van te voren geven die een naderende eisprong aan?
En wat kosten zulke staafjes?

Ik zou het wel onwijs leuk vinden als we samen naar het April forum mogen!!
We gaan ervoor o.k.
Veel klusplezier!

Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Wat raar dat je nog steeds bloed of afscheiding verliest. Hoezo was dat de vorige keer bij je bbz ook? Bedoel je dat je misschien niet het vruchtje bent verloren?
Als dat deze week nog niet is opgehouden zou ik wel de dokter even bellen. Al is het voor je eigen gemoedsrust.

Bij mij nog steeds geen eisprong in aantocht. Zolang ik nog geen varens (voor de eerste keer) heb gezien en ik dus niet weet of ik het goed gebruik, gebruik ik dus ook de teststaafjes van Clear Blue. Deze zijn prijzig (30 euro voor 7 stuks) maar wel super makkelijk en 99,9% betrouwbaar. Het werkt net als een zwangerschapstest en je hebt met 4 min. duidelijk resultaat. Ik gebruik het alleen op de dagen dat ik geen sex heb (zoals vandaag.... gaf aan dat er nog geen eisprong in aantocht is). Zo'n test geeft de dag voor de eisprong resultaat aan en op de dag zelf. Omdat ik om de dag sex heb, kan ik dus ook niet mijn eisprong missen met de CB test omdat deze 2 a 3 dagen aangeeft dat je je eisprong hebt.
Het duurt allemaal wel erg lang hoor. Dan te bedenken dat ik met mijn oude cyclus vorige week al mijnei zou moeten hebben gehad... Ik ging al uit van een langere cyclus en nog steeds geen ei!!
Zou me niets verbazen als wij gelijktijdig onze ei hebben (wat klinkt dat raar haha). Nou ja, maakt het wel extra spannend op onze nod! Ben wel super bang dat ik alleen achterblijf op dit forum (en er volgend jaar nog steeds zit!!!).Maar goed, jij hebt die angst misschien ook wel.

Nienepien, hoezo ziet je arts je miskraam als een late ongi? Die van mij zei nl. ook zoiets vaags. Ik ging er toen niet op in omdat ik even helemaal in mijn eigen wereldje zat maar ik vind dat zo'n rare opmerking!!
Feliciteer je man ook van mij! Vind het super dat het alweer zo snel is gelukt bij jullie... vruchtbaar ben je zeker haha. Laat je even weten wanneer je de afspraak hebt voor de echo? Hier in Almere kun je na een miskraam al in de 7e of 8ste week terecht dus ik hoop dat dat bij jullie ook het geval is. Scheelt toch weer 5 weken onzekerheid! Spannend hoor!! En inderdaad, denk bij elke misselijkheid maar waar het allemaal goed voor is... dus kotsen maar haha!!!

Kus F.

Hidieho F en M

Heb geen idee waarom mijn huisarts dat heeft gezegd. In zekere zin leek het ook op een zeer hevige menstruatie, met veel pijn. Maar hij leek te vergeten dat er ook nog een hoofd op mijn lichaam stond. Zie er nu al tegen op om er naar toe te gaan.

Wel moet ik zeggen dat ik er een veel beter gevoel over heb, deze keer. Ben denk ook de enige vrouw op deze wereld, die blij is met haar kwalen.
Vind het bijna leuk om misselijk tee zijn.

Ben blij dat het met jullie ook weer wat beter gaat en voor jullie het weten zijn de varens in aantocht.

Monique, ga jij eigenlijk nog op vakantie?

Liefs Nienepien

Hoi Nien,

Wat een stomme opmerking van je huisarts. Bij mij zeiden ze in het ziekenhuis ook eerst dat het gewoon een ongi was en dat ik misschien helemaal niet zwanger was geweest. Daarom moest ik bloed laten prikken en daaruit bleek dat ik wel degelijk zwanger was geweest.

Ik zag vanmorgen geen varens maar ik ga er maar van uit dat het ergens dit weekend wel zal komen. Dan is het 3 weken na mijn ongi dus dan mag het ook wel....

Ik kan me goed voorstellen dat je heel blij bent met al je kwalen. Omarm het ook maar!! Wat voel je nog meer naast misselijkheid?

Monique, jij verwacht over een week je ei??

X F.

Terug
Bovenaan