Hoi meiden,
Zojuist een CB test gedaan en nog steeds geen eisprong op komst. Let maar op Monique. Jij hebt nog eerder je eisprong dan ik!! Had op babybrabbel gezien dat als ik maandag mijn eisprong heb dat ik dan op mijn verjaardag ben uitgerekend! Maarja, dan zouden morgen al wel varens te zien moeten zijn en dat denk ik niet want de CB test gaf echt aan dat er nog helemaal niets is wat op een eisprong lijkt. Ik moet me er denk ik maar bij neerleggen dat mijn cyclus van 26 dagen naar minimaal 36 dagen is gegaan (en misschien nog wel meer!!).
Heb vanmiddag met mijn zus gepraat en dat was wel heel goed. Ze zij echt dat ze vond dat ik er veel teveel mee bezig was en dat je geest en lichaam 1 zijn en dat als je zo gefixeerd bent op je eisprong dat je lichaam dat ook tegenhoudt (net zoals je vaak hoort dat vrouwen die teveel bezig zijn met zwanger worden, dit ook niet worden... behalve Nienepien hihi). Ik was eerst een beetje boos want iemand die al kinderen heeft en er niet mee bezig is heeft altijd zo makkelijk praten maar later bedacht ik me wel dat ze gelijk had. Ze ook dat ik nog zo jong was en de eerste keer al na 3 maanden zwanger was en dat ik me dus niet zo'n zorgen moet maken. Heb het er ook nog met Robin over gehad en die zei ook heel lief "maar schatje, we hebben toch geen haast?! Dan laat die eisprong wat langer op zich wachten, en dan ben je misschien niet meteen zwanger na je eerste eisprong, relax. Het komt allemaal goed". Dat was wel even lekker om te horen. Ik voel me nu ook rustiger moet ik zeggen.
Nien, hoe is het met jou? Heb je nog veel last van moeheid en misselijkheid? Heb je de dokter al gebeld voor een afspraak?
Monique, hoe is het met jou? Ben je weer vrij dit weekend of moet je werken? De kans is best groot dat we ongeveer tegelijk onze eisprong hebben. Dat is wel heel leuk. Kunnen we samen toeleven naar onze nod!
Nou meiden, ik ga even met mijn beentjes op de bank (Robin is werken en ik ga even de oma uithangen!!)
Dikke knuffel F.