M&N

Oh, leuk zijn die zwangerschapsdagboeken he?! Mocht ik weer zwanger worden dan ga ik dat zeker weer kopen. Heel af en toe lees ik nog in mijn oude maar vind dat toch nog een beetje te pijnlijk. Wel leuk om als je straks zwanger bent, je gevoelens te vergelijken. In welke week zit je nu? 2e zwangerschapsweek? (dus eigenlijk je 4e week?). Wel lekker dat je er 2 cadeau krijgt.. klinkt toch al weer een stuk langer dat je zwanger bent hihi

Ik ga niets doen dit weekend. Vanmorgen vond ik in een vest (die ik al maanden niet had gedragen) 150 euro!!! Ik ben me nog steeds suf aan het piekeren hoe het er in komt en vooral, hoe het kan dat ik het niet gemist heb. Ik kan je zeggen dat het niet op een beter moment had kunnen komen. Gisteren moest mijn auto naar de garage en ik was bijna 700 euro kwijt (gelukkig betaalde manlief de helft mee) maar tot het einde van de maand zou ik het super krap hebben!
Ik ben meteen de stad in gegaan om nieuwe CB testen te kopen. Ik ben nu door het eerste pak heen en wilde geen nieuwe kopen maar dat heb ik nu wel gedaan. Met de rest van het geld heb ik weer wat lucht tot het volgende salaris. Robin is nu weer aan het werk en ik heb net een grote strijkwas weg gestreken. Zometeen maar een beetje bankhangen. Morgen heb ik ook niets in de planning.... behalve klussen!! We hebben al een paar dagen geen sex meer gehad omdat we elkaar weinig hebben gezien de afgelopen week dus het wordt weer tijd hihi. Ookal heb ik morgen mijn eisprong (denk ik) nog niet, ik ga wel met de billen omhoog na de sex... je weet het maar nooit.

Nou meis, ik hoop dat je lekker slaapt (je zult je slaap hard nodig hebben nu).

Monique, hoop dat ik snel weer wat van je hoor. Heb je al varens gezien of de fase voor de varens?

XX

Hi Meiden,
Daar ben ik weer, terug van weggeweest!
Ik moest dit weekend werken en had geen zin meer te internetten.
Het is steeds giga druk, we werken i.v.m de bezuinigingen met 1 minder.
Maar ik wilde toch even bij jullie kijken.
Fred, wat balen dat je nog geen ei hebt gehad.
Mijn maybe baby word wel wat "drukker" met de spikkels.
Ik ga ervan uit dat ik mijn ei nog niet heb gehad.
Is maar te hopen van niet.....
Ik had steeds even geen zin snap ie.
Maar mijn temp is ook nog laag.
Deze week ergens verwacht ik mijn ei.
Mijn cyclus ligt momenteel rond zo,n 38 dagen.
Fred, ik wist niet dat jij na 3 maanden al zwanger was!
Was wel lekker snel zeg!
Hopelijk gaat het weer zo snel.
Nien, heerlijk dat je baby-dingetjes kunt kopen nu he!
En als het kan lekker aan de moeheid toegeven!
Hoe is het ni met de misselijkheid?

Nou, ik zal zo eerst even eten.
Manlief heeft het eten klaar!

Liefs, Monique2

Terug
Bovenaan