M&N

Hi,

Nien,fijn om te lezen dat je er een beter gevoel over hebt!
Is heel positief.
Wij gaan wel op vakantie.
We gaan op 8 sept. voor 15dgn. naar Gran Canaria.
Onwijs veel zin aan!
jullie gaan al bijna toch.
Alleen heb ik gemist waar jullie heen gaan.

Fred, bij mijn BBZ was ik wel 3 weken ongi.
Na heen en weer gebeld met de ass. van de HA en toen weer een vervanger i.v.m vakantie periode adviseerde ze mij om een vaginaal douche te proberen.
Ik had op dat moment nog steeds wat stolseltjes.
Toen het nog niet over was weer gebeld want de volgende dag zouden we naar Turkije.
Toen adviseerde ze om toch maar eens een test te doen.
Ik was helemaal verbaasd, een test , misschien zwanger?
Hier had ik toen helemaal niret aan gedacht.
Maar ik was dus wel zwanger!
Mijn zus was op dat moment ook hoogzwanger.
De dag erna vertrokken wij en de dag daarna beviel mijn zus van een dochtertje met de naam Monique!!
Ik baalde want ik wilde natuurlijk ook het liefst weer naar huis toe om bioj haar te zijn.
Daarbij had ik steeds een akelig gevoel dat het met mijn zwangerschap niet goed zat.
Na 2 weken kwamen we thuis en we waren nog geen half uur thuis en toen begon de elende.
Dat heb je vast weleens gelezen.
Het bleek dus om een BBZ te gaan.
Daarom ben ik nu extra allert.
Maar ik heb nu geen last meer van bloedverlies.
Ik denk dat ik v.w mijn ei ergens heb.
Kunnen we samen naar onze nod dag uitkijken.
We gaan Nien achterna hoor.
Het moet ons ook lukken!
Ik heb soms ook wel de angst om "alleen" hier achter te blijven.
Maar er is een stemmetje in me die zegt dat het allemaal goed komt!!

Meid, ik hoop dat je snel varentjes ziet!!
I keep my fingers crossed for you!!

Knuf, Monique2

Hemeiden,

Misschien hebben jullie wel op precies de zelfde dag jullie ei! Zou da een giller zijn?

Enne Monique wij laten jou echt niet hier alleen achter hoor!!! Kom nou!
Wel heel gaaf dat je nichtje ook Monique heet.

Wij vertrekken 29 juli naar Frankrijk! Heb er bere veel zin in en weet ook zeker dat het leuk gaat worden.

Mijn andere kwalen zijn: Moe, moe ,moe
Lijkt af en toe of ik in een tunnel zit. Alles gaat langs me heen.
En mijn borsten lijken wel balonnen.
En dan nog misselijk.

Ga nu heel snel mijn bed in, want mijn luiken vallen dicht!

Liefs Nien

Hoi meiden,

Monique, bij mij waren ze in het begin ook bang dat ik misschien een bbz had omdat ze geen vruchtje in mijn baarmoeder zagen zitten. Mijn bloed is toen getest op HcG (ook omdat iemand het briljante idee had dat ik misschien wel helemaal niet zwanger was geweest!!) en toen bleek dat mijn HcG 400 was. Als ik een bbz had gehad dan had dit ruim 2000 moeten zijn. Heb je na je mk al wel eens negatief getest? Zo ja, dan zou het volgens mij geen bbz kunnen zijn. Klopt het dat het bloeden/slijmverlies nu is afgelopen?

Nien, wat heerlijk dat je zo misselijk en moe bent (uiteraard alleen heerlijk onder deze omstandigheden hahaha). Geniet ervan en verwen jezelf lekker door op tijd in je bed te stappen en het (waar mogelijk) iets rustiger aan te doen!!

Meiden, ik heb NOG STEEDS GEEN EISPRONG. Echt belachelijk. Mijn ongi is nu al 3 weken terug!!! Vanmorgen een CB test gedaan omdat ik water had gedronken en de mb niet kon gebruiken... helemaal niets!!!
Ik weet het, ik moet het rustig afwachten maar ik ben van een korte, regelmatige cyclus overgegaan naar een lange cyclus en daar baal ik wel van!!
Maar Monique, het zou wel leuk zijn als we samen onze eisprong hebben! Kunnen we extra toeleven naar de NOD... en hopelijk kunnen we Nien snel stalken op het maart forum. Wij zullen (als we zwanger zijn) naar het april forum gaan maar we blijven Nien gewoon achtervolgen haha.

Nou meiden, ik spreek jullie snel weer.

X F.

ps: ga vanavond met een vriendin uit eten die 8 maanden zwanger is.. wel confronterend maar ook wel weer leuk~.

Hoihoi,

Zo Nien, de zwangerschapshormonen hebben jouw wel goed te pakken.
Maar dit geeft wel weer extra bevestiging en dat is ook weer fijn!
Jullie vakantie schiet al lekker op, heerlijk hoor.

Fred,ik heb na mijn miskraam helemaal niet meer getest.
Maar het bloeden/br. afscheiding is ook gestopt.
Ik heb mijn temp. lijstje weer gemaakt, kan ik elke morgen weer tempen en spugen hihi
En niet te vergeten klussen!!
We proberen altijd om de dag aan te houden, weten we zeker dat we niks missen!
Maar mijn ei laat nog een week op zich wachten denk ik.
Ik hoop dat je snel wat varens ziet.
Temperatuur jij ook?
Lekker even uit eten vanavond.
Dat word dus babypraat o.a vnavond.
Vind je dat ook vervelend.
Ik vind het zelf wel lekker om het daar over te hebben.
Ik ga vanavond weer even spinnen.
Ik zou er voor de vakantie nog wel 2 kilo af willen hebben, maar ja alles is zoooooo lekker.
Ik had bij wehkamp een leuke bikini besteld van Esprit, een hele sportieve
met rood/wit alleen is de levertijd 5 weken.
En in de winkel heb ik hem ook nog niet zien hangen.
Maar zodra de bikini tijd komt zal ik nog eens "lijnen".
Minpuntje is dat ik daar niet altijd zo consequent in ben arggggg...
Maar ik drink nu in ieder geval veel water, helpt ook al Toch????

Nou meiden tot gauw, ik zal evn een broodje eten want ik heb HONGER haha

Liefs, Monique

Hoi Monique,

Ik temperatuur niet. Ik gebruik de mb en dus nu deze maand even de ovulatietestjes van CB maar daar heb ik er nog maar 3 van... Morgenvroeg ga ik alleen de mb doen en dan zaterdag weer de cb test. Als deze nou positief aangeeft ga ik ook de mb doen zodat ik kan zien of het varens aangeeft en ik het dus ook goed gebruik.
Ik ga zo de vraag over een hele andere cyclus na een mk toch even in de groep gooien want ik ben benieuwd of veel vrouwen dit hebben en of zij weten of dit permanent is of niet...
Het zou mij niets verbazen als wij gelijktijdig onze eisprong hebben omdat mijn eerste ongi na de mk ook bijna 8 weken op zich liet wachten en het bij jou al veel sneller was. Nou ja, gaan we saampjes klussen (bah, wat klinkt dat vies haha).
Op zich vind ik de baby praat heel leuk maar dan vooral met vrouwen die ook bezig zijn of al wat ervaring hebben zeg maar. Zij is gestopt met de pil en was meteen die maand erop zwanger en alles is meteen goed gegaan. Ik merk dat ik dan toch wel enigszins jaloers kan zijn (absoluut niet afgunstig maar een tikkie jaloers). Zij weet helemaal niet van mijn mk af. Misschien dat ik het vanavond wel ga zeggen.. Ik kijk wel. Haar vriend is mijn allerbeste vriend en eigenlijk zou ik het hem eerst willen vertellen. Maar goed, ik zie het vanavond wel.
Gisteren op zwemmen sprak ik ook een meisje die binnenkort met ivf begint. Zij was al 8 jaar bezig met zwanger worden... 8 jaar!!!! Dan mogen wij nog niet klagen!!

Nou meiden, ik spreek jullie snel weer (Nienepien, had hierboven ook nog wat voor je staan).

X

Monique, wat je zegt over dat lijnen, dat ken ik!! Voordeel bij jou is dat ze nog bikini's in je maat hebben.. bij mij is dat al niet meer verantwoord haha.

XX

Hoi meiden,

Voel me vandaag al weer een stuk minder misselijk. Eigenlijk gelukkig, want dan kan ik weer even flink gezond eten.
Hoop dat het vandaag even weg blijft, want dan is mijn voeding weer een beetje op pijl.
Wel vind ik het vreselijk om naar de wc te gaan. Vind het dood eng om mijn broek te laten zakken, bang voor wat ik zal zien. En dat is best wel frustrerend en brengt toch meer spanning mee als ik eigenlijk zou willen.

Wel heel vervelend, dat je nu opeens een heel andere cycles hebt, Fred. Dat is niet echt goed voor je zelf vertrouwen, maar laat de moet niet zakken. Voor je het weet springt je ei!

Enne Monique, lekker jezelf verwennen hoor met je nieuwe bikini. Voel je lekker sexy en die 2 kilo zijn er vast zo af!

Soms kan ik zo nieuwschierig zijn hoe jullie eruit zien! (hihhihi vooral in bikini ;). Het blijft grappig dat je alles tegen elkaar zegt, zonder dat je weet hoe een ander eruit ziet!!!

Ik ga maar is even een tukkie doen, want nu mag het!!

Groetjes Nienepien

Hoi Nien,

Ik heb dat ook dat ik zo nieuwschierig kan zijn. Ik weet van jou dat je blond bent en van Monique dat ze bruin/rood (toch??) haar heeft. Verder niets. Wel heel grappig dat je elkaar zo goed leert kennen zonder dat je elkaar ooit hebt gezien. Misschien staan we morgen bij wijze van spreken te ruziën in de supermarkt om iets lulligs haha.

Nien, ik zou precies hetzelfde hebben. Elke keer als je naar het toilet gaan bang zijn om bloed te verliezen. Ik controleerde in mijn zwangerschap ook altijd het wc papier... laat staan na de mk. Eigenlijk niet goed maar ik denk dat dat heel logisch is. Elke keer als je weer hebt geplast zonder dat er bloed te zien is dan ben je weer opgelucht he?
Probeer er toch relaxt onder te blijven want je gevoel zegt je eigenlijk al dat het goed gaat. Probeer daar op te vertrouwen. Heb je al een zwangerschapsdagboek gekocht? Ik had dat gekocht bij mijn zwangerschap. Heel veel aan gehad en af en toe kijk ik er nog in hoe ik me toen voelde. Het is het enige wat ik gekocht heb toen. Als ik weer zwanger ben koop ik er weer 1 al zal ik wel banger zijn om me te verheugen op iets wat misschien toch weer misgaat.... maar zo moet je natuurlijk niet denken.
Meis, ga lekker slapen. Ik houd jullie op de hoogte van alles... zodra mijn ei springt, horen jullie het. Hoop wel dat ik niet meer zo lang hoef te wachten want ik vind het echt belachelijk lang duren!!

meiden, tot gauw, X F.

Terug
Bovenaan