M'n wereldje ingestort...Slechte uitslag nekplooimeting...

Roos!!!!

Net als anders ga ik eerst opzoek naar jouw onderwerp en...ik lees het goede nieuws, geweldig meis!!!! Zat bijna te stuiteren op de bank!

We kennen elkaar wel niet echt, maar door alle verhalen gaat het steeds meer leven en ik vind je zo super sterk, daar heb ik echt bewondering voor.

Volgende maandag gaat gewoon helemaal goed komen, kan niet anders!

Dikke X voor jou! Liefs Lientje

Hey meis,

Wat geweldig!!!!!!! Maar ik eigenlijk niet anders verwacht,  in de buik van  zo'n krachtige moeder, moet een gezond krachtig mannetje dobberen...
Geniet ervan en koop jezelf maar arm... hahaha
Heb jij en het manneke wel verdient! Ook de felicitaties aan je man natuurlijk en je meiden.

Ook namens mijn man, hij zat te stuiteren op de bank. Hij leefde ook al mee.

Meis, veel geluk!

Groetjes

Roos,

Net als heel veel andere mama's zette ik de laatste tijd de computer overdag een paar keer aan om te kijken of je al nieuws had. Wat hebben jullie lang moeten wachten, maar wat zullen jullie blij zijn met deze uitslag! Gefeliciteerd!
Heb je vanochtend op het schoolplein het grote nieuws kunnen vertellen? En laat je nu lekker je dikke buik zien? Nu mag en kan het allemaal! Fijn hoor!

Groetjes,
Dory

Hoi Suno en Dory!!!
Dank voor de felicitaties!!
Leek wel een attractie op school...gelukkig liep er nog een moeder, die word a.s vrijdag ingeleid, is dan 42 weken, dus was nog niet echt de rondste!
Nu, een dagje nadat we het de meidsjes hebben vertelt snappen we hun reactie beter...Toen we het vertelden sloegen ze eerst dicht, daarna waren ze niet meer te houden, en nu zijn ze juist heel rustig, lief en verzorgend.Vanmorgen om 07:00 uur stonden ze naast mijn bed, rukte het dekbed van me af en gingen mijn buik kusjes geven."Goeiemorgen baby, lekker geslapen?!"riepen ze!Echt zo lief!!!
Kortom, de leuke tijden zijn eindelijk aangebroken!!
Groetjes Roos.

hoi Roos

wat heerlijk voor je dat er eindelijk een uitslag is en gelukkig een hele goede.
Ik ben in   dezelfde maand als jij uigerekend dus moet zeggen dat ik me
van binnen best zat op te vreten. Ik ben echt opgelucht en blij voor jou en je man en meiden. Nu dan een jongen!!!!!! ik ben benieuwd hoe je dat gaat vinden. Ik heb er hier een thuis echt een heerlijke kerel. En later natuurlijk zooooo lief voor die mama.
hoop dat je de aankomende tijd dubbel en dwars mag genieten.

liefs czaar

Terug
Bovenaan