M'n wereldje ingestort...Slechte uitslag nekplooimeting...

Hallo Roos

Ik vind het wel erg dat ze jullie zo lang in spanning laten en nou nog eens de sterfdag van je zusje ik leef met jullie mee. Mijn zus is op 17 april gestorven en dat was 4 jaar geleden 8 dagen voor mijn verjaardag.
Maar als het niet goed was hadden ze het allang verteld neem ik aan .
Ik ga door met duimen draaien voor mijn part gaan ze paars zien.
Heel veel sterkte .

groetjes lisette

Hoi Roos,

Ik  begin jullie postbode ook te haten!
Waarom moeten jullie zo lang wachten???
Niet goed voor een zwangere vrouw al die stress elke dag weer...
Ik hoop echt dat ie snel kom t met goed nieuws.

Ik ben nog steeds heel hard voor jullie aan het duimen, veel sterkte vandaag op de sterfdag van je zusje.

Liefs Monica

Hoi roos,

kan je het zh niet bellen of ze brief hebben gepost ja of nee?
ik wil je niet bang maken, maar sommige post blijft ook wel eens steken onderweg en komt hierdoor niet aan.
in het zh kunnen je ze toch meer vertellen, weet je of die kweek 15 dagen was ja of nee etc..

snap wel dat je op ben van de spanning, maar houd ajb goede moed, het is vast helemaal goed met je kereltje.

liefs marina

Ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag, het lijkt me zelfs na 6 jaar een moeilijke dag.
Ga je vooral niet schuldig voelen naar ons toe. We leven met jullie mee en willen zo graag goed nieuws horen. Maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met hoe jullie er tegenover staan.
Het is misschien wel een goed idee om bijv. morgen het ziekenhuis te bellen of de uitslag al verstuurd is. Misschien weet je verloskundige meer.
Je zenuwen worden wel extreem op de proef gesteld.
Kop op Roos!!!!

Hoi Roos,
Je hebt vast een baal dag achter de rug. Ik heb het met je te doen...
Het was inderdaad speciaal geweest als je op deze dag goed nieuws kon brengen maar helaas. Ik hoop dat je morgen een goed nieuws briefje krijgt en nog lekker de laatste vakantie dagen kan gaan genieten met al je kids!

Liefs Kim en heel veel succes!

13:20 uur...Nog steeds geen lelijke postbode te zien....
Als die rotbrief er maandag nog niet is ga ik 't UMC bellen...dan is het 3 weken geleden, na de punctie...

Ik ga maar m'n auto uitzuigen, voor wat afleiding...
Morgen de lentewandeling, en niemand wil mijn auto zien zoals hij nu is...
(What's important...)

Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan