M'n wereldje ingestort...Slechte uitslag nekplooimeting...

hey Roos,

Bah wat een vervelende postbode...
ik kijk elke dag wel een paar keer of je nog nieuws hebt..
vreselijk zeg die spanningen.. ja en dan moet je ter afleiding maar iets anders doen.
ik hoop voor je dat er morgen nieuws komt en anders maandag bellen ja!! wel erg laat hoor en slordig van ze dat de brief er nog niet is..
we blijven duimen!!!! en ik denk maar zo: geen nieuws is goed nieuws!!!
heel veel sterkte gewenst!!!

Liefs, Christien

Nou ik snap er ook niks meer van hoor......
Die lelijke vent al gezien vandaag? of is hij vandaag opeens mooi???? Ik hoop het maar!

Was je auto poetsen leuk??? Ik zal die van mij morgen even aan jou mee geven!!! Die van mij heb ik nog nooit gedaan........ Er zit altijd een hond achterin die in modder ligt te rollen en zich uitschud naast de kinderwagen.... Dus dan kan ik bezig blijven hahah

Ik hoop dat je vandaag nog goed nieuws krijgt anders zit je morgen constant te denken aan die brief die misschien wel komt.... Zowiezo tot morgen en ik kijk vanavond nog even of je nieuws hebt! Succes maar weer!

Liefs Kim

Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gistermiddag (nota bene tijdens onze forumdag) kwam meneer de tnt-er met de uitslag brief...ons kindje heeft geeeeen Down!!!!!
We zijn zoooo blij!!!!
We hebben het vanmiddag aan onze meiden verteld, ik dacht, die gaan gillen, en springen en zo....ze stonden helemaal verbaasd en doodstil!!!Zo grappig om te zien!!!
De middelste (4 jaar) vroeg:Nu wel ´es een jongetje he!!!
Erg om gelachen, ze moest is weten!!!
Volgende week maandag de 20 weken echo, ben blij als die voorbij is, hoop dat dan duidelijk te zien is dat ook het hartje goed gegroeid en volledig is, dan kan er niks meer fout gaan, hopen wij in ieder geval op!!!

Dames, ik ga shoppen, heb van mijn moeder vandaag voor moederdag de eerste blauwe babysokjes gehad, erg lief, dus het startsein van genieten is begonnen!!!

Dank voor het meeleven en jullie lieve reacties de afgelopen periode...
Was zo hectisch en spannend voor ons, maar gelukkig met een goed einde!!!!

Groetjes Roos.

Wow Roos, van harte gefeliciteerd!! Klopte mijn gevoel nog echt ook! Gaaf dat je nu lekker kunt gaan genieten en leuk kleertjes kunt gaan kopen. Lijkt me nog wel wat hoor, dat je na al die weken van spanning nu eindelijk echt mag gaan genieten en blij kunt te zijn.  

Van harte gefeliciteerd!!!!! Een grote bos  voor jullie. En voor iedereen een , voor de zwangere dames natuurlijk een alcohol vrije!
Heerlijk om te lezen dat jullie mannetje geen down heeft. Roos, ik vind dat je ontzettend sterk bent geweest de afgelopen weken. In je opening en je eerste reacties was je nog heel pessimistisch en zag je het niet zitten (heel logisch hoor na zo'n bericht). Maar vrouw  wat was je daarna sterk zeg!!!! Petje af.
Geniet van elkaar!!!! En wat een fijne moederdag zal het voor jou geweest zijn.

heeeey

van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou kan je eindelijk gaan genieten van je zwanerschap, zonder zorgen  :D

heel veel plezier met shoppen en geniet lekker van je mannetje in je buik  :D

liefs, do

Terug
Bovenaan