Hoi Hannah,
Leuk dat je het nog weet, dat het maandag is, de punctie.
De weken vliegen voorbij, eerst lijken de eerste 12 weken niet voorbij te gaan maar voordat ik het weet is het bijna zover, de punctie...
Ben er gerust op, heb vertrouwen in mijn kindje.Volgens mij zit het goed, en is dit kindje gezond.Het voelt heel goed.In het begin was het echt zo moeilijk te aanvaarden.Hoe groot de kans ook zou zijn dat het kindje gezond zou kunnen zijn, in het begin zie je dat niet echt, nu ben ik positief, geniet van mij buik die gezellig doorgroeit.Merk wel dat ik nog een beetje afstand houd, maar da's meer uit zelfbescherming.Heb nog niks gekocht voor de baby, de kindjes weten het nog niet etc.(Dank daarvoor meiden...die buik valt blijkbaar dus niet meer op!)
't Is alleen die onzekerheid, die krijg ik niet uit m'n hoofd, hoeveel positieve reacties je ook krijgt.Nog effies spannend hier dus...
Eigenlijk 3 weken wachten op de uitslag, maar ik heb begrepen van m'n verloskundige dat als je na 1 week nog niets heb gehoord dat het waarschijnlijk geen Down is, dat krijg je binnen 2 dagen te horen, zodat een evt. beslissing daarna snel kan worden gemaakt.
Dus we gaan ervoor...maandagochtend 09:45 uur.En daarna 2 dagen plat...lekker met laptop, boeken en afstandsbediening op de bank...Tja, moet maar van een nood een deugd maken toch?!Hou je op de hoogte!
Groetjes Roos.