[quote quote=10331008]@juliaa bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren om half 4 de medicatie ingebracht. Om 2100 heel veel bloed verloren. Om 2200 het vruchtje verloren, bij mij was dit duidelijk zichtbaar. Het vruchtje zal zo’n 7.5 week oud geweest zijn. Wat een nare ervaring he? Ik ben ook inderdaad erg moe en wordt goed voor mij gezorgd hier. Hoe gaat het nu met jou vandaag? Ik heb nog veel stolsels.[/quote]
Vandaag alweer een stuk beter gelukkig. Heb wel nog buikpijn en bloedverlies en inderdaad nog wat stolsels, maar ik ben het meeste gisteren verloren. En zo moe en slap nog, maar wat wil je met zoveel bloedverlies.
De pijn is mij wel tegen gevallen. Maar het is ook zo emotioneel en je krijgt er niks voor terug dus dat speelt ook mee denk ik. Nam om half 9 de eerste 2 tabletten en toen kreeg ik vrijwel direct buikpijn. Om 12 uur nam ik de laatste 2 toen bloedde ik al een klein beetje. Toen kreeg ik echt krampen heb pcm op, pittenzak erbij en douchen. Om 16 uur voelde ik iets klappen en daarna ging het los. Heb tot een uur of 21 bijna alleen maar op de wc gezeten. Toen viel ik bijna flauw. Moest echt gaan liggen. En vannacht een paar keer eruit om te verschonen, maar toen lekte ik gelukkig niet meer zoveel.
Hoop dat we bij de controle schoon zijn. Heb jij die al snel? Ik volgende week. Voor mn gevoel kan ik het dan afsluiten en dan gaan we het opnieuw proberen. Maar rustig aan ga niet heel erg met ovulatietesten ofzo daar wordt ik alleen maar nerveus van. Willen jullie het ook direct weer proberen of eerst een plekje geven?