MA

<p>Afgelopen maandag voor de 10 weken echo geweest. Bleek er geen kloppend hartje te zijn. Terwijl met 8 weken een hele mooie echo. Gisteren een mk op gang gebracht met medicatie. Later op de avond het vruchtje verloren. Meer dames die nu hetzelfde meemaken? </p>

Bij de eerste echo bleek ik minder ver. Week later voor controle, maar helaas werd toen bevestigd dat met een MA was.
Heb toevallig gisteren ook de medicatie genomen. Hoe ging het bij jou?
Ik had eerst urenlang pijn ook echt vergelijkbaar met weeën en daarna voelde ik iets ploppen en verloor ik heel veel bloed, stolsels echt van alles. Maar het vruchtje zelf niet gezien was ook met 6,5 week gestopt dus nog erg klein. Durfde de wc niet af, omdat ik bleef druppelen enz. Hopelijk nu alles eruit. Vandaag nog wel wat buikpijn en voel me moe en slap dus doe rustig aan.
Zorg goed voor jezelf. Ik heb gelukkig een superlieve man en de oudste zit op school dat scheelt.

Dikke knuffel! Heel verdrietig om je verhaal te lezen.  Ik ben twee weken terug voor de 8 weken echo geweest. Toen kloppend hartje maar kindje wel aan de kleine kant. Voor de zekerheid afgelopen vrijdag nog een echo. Toen geen kloppend hartje meer. Ik wacht sinds vrijdag tot de miskraam spontaan op gang komt. Dacht dat het wel snel zou komen maar helaas. Ik word gek van het wachten, maakt me zo onrustig en bang. Voel me nog zwanger maar weet dat het elk moment mis gaat. Heb ook horror scenario's in mijn hoofd over hoe de miskraam zal gaan. Vandaag verwijzing naar gynaecoloog gekregen en hoop dat ik begin volgende week terecht kan. Wil ook medicatie om het op gang te brengen. Hoe voel je je vandaag? Nog kunnen slapen vannacht?

@juliaa bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren om half 4 de medicatie ingebracht. Om 2100 heel veel bloed verloren. Om 2200 het vruchtje verloren, bij mij was dit duidelijk zichtbaar. Het vruchtje zal zo'n 7.5 week oud geweest zijn. Wat een nare ervaring he? Ik ben ook inderdaad erg moe en wordt goed voor mij gezorgd hier. Hoe gaat het nu met jou vandaag? Ik heb nog veel stolsels. 

@girafje bedankt voor je berichtje. Het geeft mij wel hoop om te horen dat je nu een dochter hebt. Toch is het een ervaring die altijd bij je zal blijven 

@Louise verschrikkelijk om dat te horen bij een echo. Ik werd gelijk doorverwezen naar de gynaecoloog. Afwachten werd toen afgeraden omdat ze kon voelen dat mijn lichaam nog geen tekenen liet zien van een beginnende miskraam. 
Ik snap dat je heel bang bent voor de medicatie. Dat was ik ook. Het is mij meegevallen (voor zover zo'n ervaring mee kan vallen) ik heb goed geslapen vannacht. Ik was erg moe. Het is zo onwerkelijk. 
Ik ben benieuwd hoe ze bij jou de medicatie voorschrijven. Als ik op internet kijk is het bij iedereen anders. 
Ik wens je ook veel sterkte toe en benieuwd hoe het nu met je gaat 

[quote quote=10331008]@juliaa bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren om half 4 de medicatie ingebracht. Om 2100 heel veel bloed verloren. Om 2200 het vruchtje verloren, bij mij was dit duidelijk zichtbaar. Het vruchtje zal zo’n 7.5 week oud geweest zijn. Wat een nare ervaring he? Ik ben ook inderdaad erg moe en wordt goed voor mij gezorgd hier. Hoe gaat het nu met jou vandaag? Ik heb nog veel stolsels.[/quote]
Vandaag alweer een stuk beter gelukkig. Heb wel nog buikpijn en bloedverlies en inderdaad nog wat stolsels, maar ik ben het meeste gisteren verloren. En zo moe en slap nog, maar wat wil je met zoveel bloedverlies.  
De pijn is mij wel tegen gevallen. Maar het is ook zo emotioneel en je krijgt er niks voor terug dus dat speelt ook mee denk ik. Nam om half 9 de eerste 2 tabletten en toen kreeg ik vrijwel direct buikpijn. Om 12 uur nam ik de laatste 2 toen bloedde ik al een klein beetje. Toen kreeg ik echt krampen heb pcm op, pittenzak erbij en douchen. Om 16 uur voelde ik iets klappen en daarna ging het los. Heb tot een uur of 21 bijna alleen maar op de wc gezeten. Toen viel ik bijna flauw. Moest echt gaan liggen. En vannacht een paar keer eruit om te verschonen, maar toen lekte ik gelukkig niet meer zoveel.
Hoop dat we bij de controle schoon zijn. Heb jij die al snel? Ik volgende week. Voor mn gevoel kan ik het dan afsluiten en dan gaan we het opnieuw proberen. Maar rustig aan ga niet heel erg met ovulatietesten ofzo daar wordt ik alleen maar nerveus van. Willen jullie het ook direct weer proberen of eerst een plekje geven? 

Terug
Bovenaan