MA

@juliaa Jeetje wat heftig... Ik heb nauwelijks pijn gehad. Wel pcm en de pittenzak bij de hand. Ik moest alle 4 tabletten gelijk inbrengen. Dat verschilt dus ook per gynaecoloog. Het is emotioneel inderdaad ontzetten zwaar. 
Ik heb over anderhalf week de afspraak staan. Wat je zegt als we dan goed bericht krijgen kun je het pas een plekje gaan geven. Dan maar de menstruatie weer afwachten. Mijn vriend en ik hebben ook besloten om wel door te gaan, maar inderdaad geen ovulatietesten etc. Rustig aan kijken hoe het gaat. Vind dit wel ontzettend spannend. Maar proberen positief te blijven. Het is wel bij mij opgekomen om eerst weer te beginnen met anticonceptie. Alleen ben ik bang dat ik het dan helemaal niet meer durf te proberen. 
Bij mij is het ondertussen als een stuk rustiger. Nog maar weinig bloed.. wel ontzettend moe. 

[quote quote=10331055]@juliaa Jeetje wat heftig… Ik heb nauwelijks pijn gehad. Wel pcm en de pittenzak bij de hand. Ik moest alle 4 tabletten gelijk inbrengen. Dat verschilt dus ook per gynaecoloog. Het is emotioneel inderdaad ontzetten zwaar. Ik heb over anderhalf week de afspraak staan. Wat je zegt als we dan goed bericht krijgen kun je het pas een plekje gaan geven. Dan maar de menstruatie weer afwachten. Mijn vriend en ik hebben ook besloten om wel door te gaan, maar inderdaad geen ovulatietesten etc. Rustig aan kijken hoe het gaat. Vind dit wel ontzettend spannend. Maar proberen positief te blijven. Het is wel bij mij opgekomen om eerst weer te beginnen met anticonceptie. Alleen ben ik bang dat ik het dan helemaal niet meer durf te proberen. Bij mij is het ondertussen als een stuk rustiger. Nog maar weinig bloed.. wel ontzettend moe.[/quote]
Hoe is het nu met jou Twirre? Ik ben wel echt depri merk ik. Wil het niet teveel laten merken zeker niet aan mn zoontje, maar kan er niks aan doen. Hoop echt dat alles eruit is volgende week dan kan ik het pas afsluiten inderdaad. 
Vanmorgen nog buikpijn gehad. Nu is het gelukkig gezakt. En het bloedverlies is nu ook veel minder. Dus fysiek gaat het al wel wat beter. Ben alleen wel nog een dagje thuis gebleven voor de zekerheid. Dan kan ik van het weekend hopelijk ook gewoon leuke dingen doen met mn zoontje.

@juliaa ja het valt mij mentaal ook erg zwaar. Ik heb woensdagnacht nog heel veel last van krampen gehad. Het gaat nu eindelijk lichamelijk weer wat beter. 
Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je nu met dit lekkere weer leuke dingen kan doen met je zoontje. Ik snap dat je het niet aan hem wil laten merken. 
Wanneer heb jij de controle? Ik 23 juni. 

Ja het gaat lichamelijk gelukkig weer een stuk beter. Ben nu gelijk de hele dag al in huis bezig, want dat had ik de laatste dagen een beetje verwaarloosd..Had alleen de was bij gehouden. 
Merk wel eind vd dag dat ik nog wat last heb. Niet heel bijzonder. Of als ik zo bezig ben de hele tijd bloed ik iets erger dan wanneer ik rustig aan doe. Maar opzich valt het wel mee. Nu is het vergelijkbaar met een menstruatie. Alleen meer rood bloedverlies. 
Heb donderdag al controle. Vind het spannend hoop zo dat alles goed eruit is gegaan en we groen licht krijgen om het weer te proberen.

Hoi juliaa hoe gaat het? Bij mij ging het erg goed. Alleen heb ik nu weer ontzettend veel kramp en bloedingen.... heb jij dit ook? Ik schrok hier namelijk van. 
Hopelijk krijg je donderdag goed nieuws!! 

Hoi Twirre,
Kramp heb ik niet echt meer. Wel af en toe buikpijn en heb ook veel hoofdpijn. Bloedverlies is ook een stuk minder, maar gelijk aan een menstruatie nog steeds. Heb alleen af en toe een sliert bloed ineens sorry tmi misschien.
Ben blij als ik morgen meer weet. Dan kan ik hopelijk  verder gaan en dit proberen een plekje te geven. Ik zal wel in het vervolg anders aankijken tegen zwangerschappen. Veel dankbaarder als het lukt.
Heb een pakje gekocht met regenboogjes erop van Feetje. Ze zeggen een baby na een moeilijke periode zoals een MA een regenboogbaby is, dus vind dat wel een mooie manier om nooit te vergeten hoe dankbaar je moet zijn als het wel lukt. En het is een unisex maat 56 pakje met mutsje dus misschien zelfs wel voor de geboorte.
Is het nu inmiddels al weer iets gezakt de krampen enzo? 

Hey juliaa ik ben dinsdag op de spoedeisendehulp geweest. Maar het viel mee alles zag er goed uit. Woensdag voor een extra controle geweest. Ze zag op de echo nog stolsels zitten, ze gaat er vanuit dat die deze week  nog los komen. Dinsdag weer controle. 
Hopelijk is het dan klaar en kunnen we het afsluiten. Wat een prachtig idee om zo'n mooi pakje te kopen. Inderdaad een mooie herinnering en een blijk van dankbaarheid! 
Verder gaat het nu met mij weer goed. Indd ook die slierten...
Hoe is je controle gegaan vandaag?

Terug
Bovenaan