MA

Hoi Twirre,
Da's wel schrikken dat je naar de seh moest! 
De gyn zag vandaag nog stolsels enz zitten tijdens de echo, maar ze zaten thv mn baarmoedermond. Dus hij heeft met een eendenbek gekeken en ook een en ander weggehaald. Hij vroeg steeds of het wel ging, maar ik dacht alleen maar haal aub zoveel mogelijk weg. En partner viel bijna flauw? 
Moet volgende week weer op controle. Hopelijk is dan wel alles weg. Hij had het over dat de natuur het waarschijnlijk vanzelf nog doet of toch curretage. Dat laatste hoop ik niet dan is alles voor mn gevoel voor niks geweest en heb ik hiermee alleen maar tijd verspild en langer moeten lijden. Maarja afwachten dus weer...
Hopelijk is bij jou alles goed dinsdag! 

Hoi Juliaa. Gisteren geweest en geboord dat het nog niet schoon was.  Keuze gekregen of curretage of nog een keer medicatie...
Ik ga dus het weekend nog een keer de medicatie gebruiken. Dit is dus even een flinke tegenvaller. 
Hoe gaat het met jou?

O dat is zeker een tegenvaller! Ik had gevraagd of ik ook nog een keer de medicatie moest nemen, maar volgens de gyn niet nodig. Hij verwachtte dat het op de natuurlijke manier zou komen en hij heeft veel verwijderd natuurlijk. 
Ik moet morgen weer. Vind het spannend! Hopelijk hoef ik geen curretage, want dat zou wel een beetje voelen als falen. Al die moeite voor niks..
Hoe is het met jouw bloedverlies? Ik verlies nog steeds bloed, maar niet heel erg veel. 

Hoi Twirre, 
Mn echo ging best goed! Er zit nog iets van bloed of  een stolsel, maar alles zag er verder goed uit. 
In mn ene eierstok waren al nieuwe eitjes en follikels te zien. Daarom was het advies om te wachten op mn menstruatie die waarschijnlijk wat heftiger is dan normaal en daarna mogen we het weer proberen. 
Alleen als ik koorts of hevig bloedverlies krijg moet ik bellen. 

Hoi Juliaa hoe gaat het nu met jou? Alles nog goed? 
Ik heb afgelopen zaterdag nog een keer medicatie gebruikt, maar daar heb ik niet op gereageerd. Aanstaande maandag weer controlen. Ben bang dat het toch een curettage wordt....

Hi Twirre,
Wat naar! Ik hoop dat het mee valt maandag! Zal voor je duimen. Weet je hoeveel er nog zat? Laat ze in ieder geval naar je eierstokken kijken, want als daar iets te zien is dat je cyclus weer op gang is heb je hetzelfde verhaal als bij mij.
Ik bloed wel nog steeds en kreeg veel last van irritatie door het maandverband. Daar had ik een apart topic voor geopend en goede tips gekregen?
Bloed jij ook nog (veel)?
Denk dat het bij mij blijft bloeden en na mn menstruatie is het hopelijk over, want dan mogen we het weer proberen. Als ik dan nog steeds bloed ga ik denk ik nog even bellen.
Vorige week was mn zw test nog positief dus kan helaas niet testen wanneer mn eisprong is, maar ik denk ergens deze week. Heb veel menstruatieachtige buikpijn gehad en die had ik niet tijdens de weken van de miskraam.

Terug
Bovenaan