MA

[quote quote=10339950]Hee meiden, helaas heb ik dit nu ook afgelopen februari miskraam gehad bij 5,5 week. Zou nu 10,5 week zwanger zijn, bij 8 weken mooie echo gehad met kloppend hartje. Afgelopen vrijdag op controle geweest bij de Gyn en het hartje is gestopt bij 9+2. Nu afwachten tot het op gang komt en aanstaande vrijdag weer terug om de opties te bespreken. Ik heb nu sinds afgelopen zaterdag last van heel licht/weinig bloedverlies, maar het zet nog echt niet door. Krampen zijn wel aanwezig maar verder gebeurd er nog vrij weinig. Hebben jullie na dit alles gelijk weer een normale cyclus gehad? Ben nu zo bang dat er van alles mis is in mijn lichaam..[/quote]
Wat rot! Veel sterkte.
Ik ben of afgelopen week ongesteld geweest en dat was dan 2 dagen vanaf dag 28 met de pillen. Maar heb al die weken gebloed dus weet het niet zeker. Denk het doordat het bloedverlies weer meer werd en met stukjes stolsel ook weer en had kramp.
Of ik moet het volgende week nog worden, want ik was bij de controle een week na de pillen niet schoon en de gyn heeft nog van alles verwijderd. 
Als ik volgende week niet ga bloeden dan gaan we het weer proberen dan zou ik als het goed is mn vruchtbare dagen hebben, maar we mochten pas weer gemeenschap hebben na de menstruatie. 

Terug
Bovenaan