Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

hi nathalie
heb je inderdaad wel eens van die dagen ... balen zeg, maar t waait ongetwijfeld weer over! Ik denk ook niet dat geforceerd klussen iets oplost...
dus lekker even laten gaan die man hihi, lastig zijn ze soms he!
Hier alles goed ik heb vanacht in onze 2 persoons auto ergens op een braakliggend terrein achterin even bij liggen slapen, nar een bezoekje in Leeuwarden. Onze auto is daar net voor geschikt, met een matras en dikke deken, heerlijk knus haha... uurtje of 5 in de ochtend brak de regen door en zijn we maar naar huis gereden...
Ik voel verder niks hoor, ik let wel een beetje op eventuele symptonen, maar ja, het is pas ronde een. En hoewel we wel geklust hebben kort voor mijn eitje sprong, heb ik niet het idee dat ik zwanger ben. Zie het volgende week zaterdag wel dan moeten mij rd'tjes komen,.,

meiden, de groetjesss

Heey Nathalie...
Idd maar ff rustig aan doen denk ik. niet te veel mee bezig zijn dat wil nog weleens helpen, anders wordt je gek lijkt mij....ik ga er ook gewoon relax mee om hoor..we zien wel toch? vast n keer raak hoor!!! Succes joh!

En boefieboh...
Sterkte en lekker bijkomen vant weekend he!!!
Liefs mij

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08
Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jr                          2e ronde - 2e kindje         29-04-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Zooo, ff ons lijstje weer opgehaald...wat hebben jullie weer zitten te kletsen zeg. hahaha wel gezellig.

Ook ik heb al de hele week ff genoeg van alles. Ik heb van die momenten dat ik mezelf heel grappig vind, maar 5 min. later kan ik niks hebben. RAAR!

Nog ff en dan zijn we met z'n allen bezig aan de 2e ronde. We gaan wel gelijk op dames.

Gister naar maastricht geweest, naar de Lentebeurs.

Daar hadden ze pas leuke babykleertjes, kamertjes, wandelwagens, accessoires enz enz enz....
Veel te leuk dus allemaal, maar gelukkig heb ik me kunnen inhouden. Het scheelde wel niet veel .

Ik heb ook weinig zin om tegen onze zin in te klussen, maar mijn vriend vind het allang prima....die geniet met volle teugen.
Nog ff en dan kunnen we weer gaan proberen....al zullen wij het nu ook met minder druk doen en het op ons af laten komen. Dat werkt denk ik toch het beste....

Zo, ik ga weer ff bij lezen....tot straks

Hier was ik weer ff. Tis niet dat we echt heel veel klussen ofzo. Of dat ik tegen hem zeg: Nu moet het. Ik heb er juist niet teveel over, dat ik denk het moet gewoon fijn zijn en geen verplichting. Maar nu dus sinds mijn ongi nog helemaal niet weer geklust en dan denk ik is er iets? maar hij laat niks los. Ik zit dan soms te piekeren of hij het misschien allemaal eng vind of liever nog ff wil wachten. Maar dan heb ik zo iets van zeg dat dan alsjeblieft, sluit me niet buiten. Maar ja ik zal me wel van alles in mijn hoofd halen wat niet waar is.

Ik weet ff niet wat ik verder nog wou zeggen, hihih. Zitten nu fijn tv te kijken.

Liefs Nathalie

Met een matras en een deken in de auto Boeffieboh, ohhh spannend, hihih
Welke auto hebben jullie? Hebben jullie dat standaard achterin liggen ofzo *knipoog* Dus 's nachts nog terug vanuit Leeuwarden, ff liggen in de achterbak en toen weer verder rijden? hihih

Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08
Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Bankje is ff leeg

Aaaah wat een  schatje

Ha meiden, was ik nog even......

Ja inderdaad wij houden wel van een beetje wild kamperen. en mijn vriend moet rijden (ik heb  geen rijbewijs,) en als we dan een lange werkdag en erachteraan nog stapavond hebben, gaan we vaak met een bedmatras (slepen dus..) en dekens   lekker   luieren haahaa

Terug
Bovenaan