Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Heej Miss Dovie,
Volgens mij is alcohol drinken pas 'slecht' voor je kindje vanaf een aantal weken zwangerschap. Dus als er een 'bloedverbinding' is. Als je nog zwanger probeert te worden kan het volgens mij geen kwaad. Ik houd gelukkig niet van alcohol, maar toen ik tijdens m'n 1e zwangerschap op vakantie was in Frankrijk, heb ik wel af en toe een klein glaasje rosé gedronken. En dan een lekker groot glas water erachter aan.
groetjes,
Kipling

Hai Puck, ik begreep wel dat je niet zwanger bent hoor...hihi..misverstandje..ik schreef meer over het evt. wel zwanger zijn, buikie en trouwen zeg maar..daar hadden jullie het toch over.. vandaar....
Maar wel gaaf hoor trouwen!! super! en daarna snel zwanger he....hihi...
Succes met alle voorbereidingen!!

Hej en maf om te lezen dat hier veel dames gewoon tijdens hun werk hier opt forum spieken hihi..straks wordt je betrapt..
Ik ben hier niet zo heeeel erg vaak. want als ik overdag achter de pc zit vind zoonlief niet zo gezellig en komt hij vaak bij me staan, op t toetsenbord rammen enzo..hihi...
Nu loopt hij heerlijk buiten... heb ik het raam naast me open dus kan hij me zien en ik hem horen..hihi we communiceren via het raam....whahaha. van de week krijgt hij een zandbak! super. kan hij nog leuker lief buiten spelen en zich heerlijk vermaken.. echt gezellig joh zo'n kleine die zo wijs rondstapt! Kind zit meeste tijd van zn 1ste levensjaar toch binnen...dus dit is nu echt super!! en gezond he...

Vanavond, morgenavond en donderdag avond moet ik werken dus ben ik hier ff wat minder actief. misschien overdag tussen door, maar morgenvroeg en donderdagmorgen moet ik ook weg dus....hihi drukke huismama he....
Had trouwens straks mn loon binnen!! jippie..meer gewerkt dan de vorige maand dus meer verdiend.....lekker sparen voor mooi nieuw kamertje voor de oudste voor als er een kleine opkomst is....dan moet hij naar zolder en hij krijgt een enorm wijs kamertje......
Hej ik ga er weer vandoor..fijne aaf allemaal met alles wat je gaat doen..hihi jullie zijn weer op de hoogte van mij..Kvind het hier trouwens heel gezellig en lees meestal alles ff vluchtig door.. Reageer niet op iedereen persoonlijk. hopelijk vinden jullie dat niet erg. ik leef wel met jullie mee hoor..... nou daaaaag eetse zo allemaal...
Liefs mij

stom stom stom meiden, ik heb dus te vroeg staan testen omdat ik zoooow nieuwsgierig was, heeft natuuuurlijk geen nut, en dus ook geen dubbele streep te zien ..... nou ja... we wachten het nog steeds af haha

Neeeeeeeeeee mijn tekst kwijt, kan ik weer helemaal overnieuw beginnen.
Ik kopieren normaal gesproken altijd mijn tekst voor het geval dat, grrr!
Nou komt ie over een paar minuten hoor, kan ff duren, want was lap tekst
Eerst ff weer denken wat ik ook alweer allemaal had gezegd, hihih

Liefs Nathalie

Ja, irritant het? Daarom selecteer en kopieer ik de tekst ook ALTIJD, voordat ik het bericht plaats.... Als het dan mis gaat, hoef ik alleen nog maar in een nieuw scherm te plakken!!!!
groetjes,
Kipling

Was ik weer meiden. Oh boeffieboh al getest. Wel een beetje heel erg vroeg hè meis. Er moet wel genoeg van een bepaald hormoon in je urine zitten, dus dit zegd nog niks. Heb je normaal voor je ongi ook gevoelige borsten? Tis wel goed teken naturlijk, want tis toch zwangerschapskwaaltje, hihih. Ik duim een tandje harder voor je meis!

MamaJM werkse de komende avonden. We zien je vanzelf wel weer gezellig verschijnen tussen all drukte door. Lekker weertje buiten vandaag hè. Hoe is het met je mannetje?

Puck, zou je iets kunnen vertellen over wat je allemaal moet regelen als je nog niet getrouwd bent en een kleine krijgt? Wij zijn namelijk nog niet getrouwd, en kweet ook niet of dat voor ons toekomstige kindje nog gaat gebeuren. Ik wacht mijn aanzoek rustig af, hihih.

Welkom Miss Dovie, gezellig dat je met ons mee kletst. Wil je wat meer over jezelf vertellen? Leeftijd? Getrouwd? Wat is je NOD (Niet Ongesteldheids Dag)? Zelf ben ik niet zo'n alcohol drinker en zou ik ook nu niet meer doen. Ik heb nooit gerookt dus dat hoef ik niet te stoppen. Ik let wel een beetje op koffie en cola. Slik sinds 13 maart foliumzuur en sinds vorige week heb ik omega 3 capsules gekocht, omdat ik bijna geen vis eet. En ook beetje voor mijn weerstand. Tis niet echt dat ik overal extreem op let ofzo.

Nu weet ik ff niet meer wou ik wou zeggen en of ik iedereen gehad heb. Maar wens iedereen fijne avond. Had vandaag wel wat buikkrampjes, kweet niet of het misschien mijn ei was. Volgens mijn bannertje heb ik al ei gehad ivm mijn 22 dagen cyclus. Het was niet echt extreem, dus wacht rustig af. Verder niks bijzonders aan het front, hihih

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08
Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08
Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Bankje is ff leeg

Terug
Bovenaan