Was ik weer meiden. Oh boeffieboh al getest. Wel een beetje heel erg vroeg hè meis. Er moet wel genoeg van een bepaald hormoon in je urine zitten, dus dit zegd nog niks. Heb je normaal voor je ongi ook gevoelige borsten? Tis wel goed teken naturlijk, want tis toch zwangerschapskwaaltje, hihih. Ik duim een tandje harder voor je meis!
MamaJM werkse de komende avonden. We zien je vanzelf wel weer gezellig verschijnen tussen all drukte door. Lekker weertje buiten vandaag hè. Hoe is het met je mannetje?
Puck, zou je iets kunnen vertellen over wat je allemaal moet regelen als je nog niet getrouwd bent en een kleine krijgt? Wij zijn namelijk nog niet getrouwd, en kweet ook niet of dat voor ons toekomstige kindje nog gaat gebeuren. Ik wacht mijn aanzoek rustig af, hihih.
Welkom Miss Dovie, gezellig dat je met ons mee kletst. Wil je wat meer over jezelf vertellen? Leeftijd? Getrouwd? Wat is je NOD (Niet Ongesteldheids Dag)? Zelf ben ik niet zo'n alcohol drinker en zou ik ook nu niet meer doen. Ik heb nooit gerookt dus dat hoef ik niet te stoppen. Ik let wel een beetje op koffie en cola. Slik sinds 13 maart foliumzuur en sinds vorige week heb ik omega 3 capsules gekocht, omdat ik bijna geen vis eet. En ook beetje voor mijn weerstand. Tis niet echt dat ik overal extreem op let ofzo.
Nu weet ik ff niet meer wou ik wou zeggen en of ik iedereen gehad heb. Maar wens iedereen fijne avond. Had vandaag wel wat buikkrampjes, kweet niet of het misschien mijn ei was. Volgens mijn bannertje heb ik al ei gehad ivm mijn 22 dagen cyclus. Het was niet echt extreem, dus wacht rustig af. Verder niks bijzonders aan het front, hihih
Ons NOD lijstje van de meiden van Maart
Boeffieboh, 24 jaar 1e ronde - 1e kindje 12-04-08
Nathalie, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje 17-04-08
Zazoutje, 25 jaar 1e ronde - 1e kindje 21-04-08
Kipling, 29 jaar 1e ronde - 2e kindje 24-04-08
Mamma22, 22 jaar 2e ronde - 1e kindje 26-04-08
Angel27, 27 jaar 2e ronde - 2e kindje 29-04-08
MamaJM, 22 jaar 2e ronde - 2e kindje 05-05-08
Op het wachtbankje, meiden we voor jullie!
Bankje is ff leeg