Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Goedemiddaggg dames, hier was ik weer ff. Het zonnetje schijnt hier lekker. Of de gevoelstemperatuur buiten ook lekker is ben ik nog niet achter, hihih. Lekker luie zondag hier.

Welkom Kippeling, gezellig dat je mee kletst. Je hebt al een zoontje lees ik, leukleuk, als we vragen hebben vuren we ze gewoon op jou af, hihi.

Boeffieboh, ohh spannend. Dat is wel een van de symptomen gevoelige borsten. Misschien is je eitje aan het innestelen. Duim voor je meis, zou leuk zijn. Maar je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden hoor. Ik was de eerste ronde echt met vlagen misselijk. Vooral in de ochtend en avond. Soms echt geen eetlust en daar in tegen juist ontzettend honger. Als ik deze ronde kijk heb ik dat allemaal niet. Het zou natuurlijk kunnen dat het door mijn cyclus van 22 dagen niet genoeg tijd had om te rijpen en dat ik daarom ongi werkt ipv een tijdje later misschien wel positief geweest. Maar ach was ronde 1 nog maar hè. We gaan gewoon lekker door.

Ik zal je ff in ons lijstje zetten kippeling!

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08
Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kippeling, ...?                       1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Bankje is ff leeg

Had ff je naam fout Kipling. En ben je 26 jaar?

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08
Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 26?  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Bankje is ff leeg

Hoi hoi, welkom Kipling!! gezellig hier....
Wij gaan dus ook voor de 2de. heb ook een zoontje van sept.2006! dus iets ouder dan die van jullie.... spannend weer he.. ik vind het ook heel anders nu dan toen bij de eerste... gewoon denk ik omdat je ook weet hoe het is om zwanger te zijn en al een keer bevallen bent he... daar zie ik overigens niet tegenop hoor...kan alleen maar vlotter gaan denk ik maar...hihi..toen 16uur over gedaan.. maar Matthieu was ook flinke knul van 8,5pond en bijna 53 cm!! Maar hiju is er uitgekomen, dus komt de volgende ookwel denk ik dan maar....hihi

En Nathalie je hebt mn nieuwe NOD datum al gevonden zie ik....Pas weer in mei he, hihi op Bevrijdingsdag...hopelijk wordt t een echte bevrijding voor me..hihi bevrijding van de dr'tjes....9maanden niet ongesteld...i hope...maar nu nog wel last van de rd'tjes hier...pfffff niks aan, maar ja hoort erbij...

Kga trouwens eens kijken of ik foto's kan invoegen...... hopelijk lukt hetKunnen jullie mn kleine spetter us zien....hihi

Iedereen verders succes en fijne zondag he... kga ff relaxxe...vanochtend gewerkt dus nu van mn mannen genieten....
Liefs mij

Eej hallo meiden!! lekker weertie buiten  
Spannend Boeffie, je bent ook de eerste met een NOD dus we wachten lekker op jou!!  
Leuk dat je er ook bij bent Kipling! hoe was jouw eerste bevalling?? Ook zo lang als bij mamajm? (foei, echt een flinke knul  haha)
Eigenlijk heb ik niet zo veel te vertellen, heb een rustig weekend gehad. Allemaal
bezoekjes aan fam en vrienden, en dat was het eigenlijk wel!!
Morgen leg ik me ei volgens de banner dus hard aan de slag. Wat wel raar was, ik had gisteren een beetje bruine afscheiding blegh! Terwijl mn ongi allang voorbij was!! Nou dikke kans dus dat die banner bij mij dan niet klopt  Maarja logisch het is de eerste keer zonder pil dus misschien is mn lijf vanslag. Ik ga toch echt er niet minde om klussen!!!
Hoe is het met je vriend Nathalie? Is hij weer on speaking terms?? (ik hoop dat ik het goed schrijf, vervelend met een Engelse lerares dr bij ) En meestal tillen de vrouwen er wat zwaarder aan als een man wat vreemd doet. Komt vast wel weer goed!!

hihi 16 uur is heel netjes hoor voor n eerste...kan zat gekker...ook veel vlugger...maarja....
wil je uitgebreid verslag soms?????Mij hoor je er niet over klagen hoor.... hihi Hebben er een kanjer aan overgehouden dus ja....

Hey Zazoutje, lekker weer? waar? hier scheen eerst zooo lekker het zonnetje en ik zei het nog niet of ineens werd het donker en dikke hagelbui. Nu weer af en toe zonnetje, dus je kunt er hier niks van opaan. Wij hebben lekker lui dagje, dus heb ook niet zoveel te vertellen.

Ik ben soms een beetje onzekere muts, hihih. Komt vast wel goed.

Fijne zondag nog allemaal!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan