Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Oh ik had de tekst van MamaJM helemaal gemist, hihih. Dacht al hoe weet Zazoutje nou dat het allemaal zo lang duurde en flinke knul eruit kwam, hihih. Maar nu snap ik het hoor. Heb je veel pijn gehad tijdens bevalling MamaJM?

Ik had idd je nieuwe NOD al gevonden. Dus dacht meteen er maar ff bij zetten. Kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden, hihih.

Ik ga nu ff opzoek naar de foto van die spetter van je. Tot strakkies!

Liefs Nathalie

Aaaaah wat een knap ventje zeg!! Dat hebben jij en je vriend goed voor mekaar ;) Echt een schatje!!

Haha uitgebreid verslag hoeft niet hoor! Wordt zo lang dan he, 16 uur bevalling vertellen ;)        
Nou ik ga nog even een keer kijken bij je zoontje!   ciao

Lief ondeugend stoer  koppie zit erop vind ik, hihih
Leuk hè foto's maken. Ik heb op mijn verjaardag (begin januari) videocamera gekregen. Dus dat zal in het begin ook wel heel veel gebruikt worden. Ik had laatst een filmpje gezien van de 1ste verjaardag van mijn vriend, echt zoooo lief. Hij kroop niet, maar schoof op zijn billen naar voren, hihih. En echt dat koppie, om op te vreten.

Liefs Nathalie

Lieve reactie's hoor! dankjullie welWe zijn ook apentrots op hem!! haha.... en idd hij   is nu ontdeugend aant worden hoor..gaat richting de 2he... peuterpubertje...hihi Nee..hihi..ach verder altijd een schat hoor! echt, kind volgens t boekje....

Foto's heb ik via mn hyves gekopierd! en dan hier gewoon geplakt. dus gewoon op de foto klikken met re muisknop en kopie en plakken..lukt dit blondje ook, dus moet jou ook vast lukken Nathaliehihi

En mn bevallingsverhaal is niet zo heeeeeeel lang hoor Zazoutje...kant wel int kort vertellen....
Savonds op21sept om 18.00u braken mn vliezen..echt n plens...hihi was lachuuuu, net na't eten... ik dus verschoond enzo.... en 5min later nog n plens..dus heb ik maar met omslagdoek verder gelopen.... beetje rondgekeuteld zeg maar.. en rond 21.30u kreeg ik echt weeen..soort ongesteldheidspijn is dat... echt niet pijnlijk(vervelende pijn zeg maar, zeurend...)
Nou en toen is de verloskundige tussendoor keer geweest om ff zeker te zijn van de kleur van mn vruchtwater..was oke..ze zei: probeer maar lekker te gaan slapen..kan nog wel hele nacht duren...pfffff
Nou dat heb ik geweten idd...hele nacht geen oog dicht gedaan.. weeen kwamen vanaf zo'n half 2 snachts echt om de 7min en werden steeds heftiger.... rond half 4zag ik het niet meer zitten..verloskundige gebeld..kwam natuurlijk ff kijken... had ik zo'n 5cm ontsluiting...pfff puf puf.hihi... nou zij dus weer gegaan ik verder puffen om de 5min.......
rond half 8 sochtends werd ik gek van de weeen.... werd steeds heftiger en pijnlijker...( ach wat noem je pijn..is niet echt pijn maar meer vervelend wat je heel hard gaat wegpuffen...) wil jullie niet bang maken, bevalling vond ik echt NIET pijnlijk... weeen dan he.....hihi
Nou en toen rond half 9 is de vk weer gekomen en toen had ik bijna 9cm ontsluiting.... hehe, gingt tenminste opschieten dachten wij....
Nou zo rond half 10 nogsteeds 9cm...pfffffffffffffffffffffffffpufpufpuf...
Bleek er dus nog een rondje van 1cm te blijven hangen zeg maar...ik op de baarkruk gezeten... om meer druk vanonder te krijgen... op een stoel...pfffffff nou hehe... om 11 uur had ik eindelijk 10 cm.......Nou toen moest ie er nog uit.......Kwerd het echt wel zat toen hoor...hele nacht niet slapen alleen maar weeen.... pfff
Nou na lang persen.. ik ben nogal eigenwijze doorzetter zei ze weer uiteindelijk op de baarkruk omdat het anders te lang ging duren zei de vk en dan moest ik naar t ZH. omdat mn puf zo onderhand op was.... nou eindelijk na dus bijna een uur persen was onze kanjer er.....op 22sept 06 om 11.53uur geborenZo mooi...dan ben je echt ff ondersteboven hoor... zo'n mooi wijs ventje...huilde maar heel ffies, en keek me toen zo met zulke grote mooie kijkers aan!!! pffff daar heb ik al dat puffen enzo best voorover gehad....
En pijn?? nou ik vond echt dat alleen toen zn hoofdje stond en er door moest zeg maar, dat deedt echt ff pijn...maar de rest van de bevalling was prima te overzien hoor... het is geen pretje zeg maar..... Maar dames hier.... iedereen gaat dat redden....
Khoop niet dat jullie mn verhaal bang heeft gemaakt... bevallen valt echt mee..vond ikKijk uit naar nog n keer hoor....
Liefs mij

Terug
Bovenaan