Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Je mag je hart best luchten hoor meis. Geeft helemaal niks. Moet af en toe ook kunnen. Ik ben zelf ook positief ingesteld na alles wat ik al heb meegemaakt in mijn leventje, maar soms red je het allemaal gewoon ff niet meer. Dan word alles ff teveel.

Dikke knufff, Nathalie

inderdaad, je kan wel in je ellende wegkwijnen maar dat helpt niks haha. dus morgen weer een nieuwe ronde, nieuwe dag en nieuwe kansen, en natuurlijk ben ik de eerste van het lijstje met een NOD datum... hiihiii

truste!@

Ja Meis je NOD komt dichterbij, spannend!
Het is net of ik mijn eigen tekst lees, hihih

Weltrusten!

Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08
Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Bankje is ff leeg

Hoihoi,

Oooowh, zit ik nog even schandalig laat achter de computer .

maMaJM.....ik ben nog niet zwanger hoor!!
Begreep uit je berichtje dat je dat denkt...?
Ik ben vanaf 17 april pilloos hihihihi.
We gaan 22 augustus trouwen, dus als mijn vriend en ik het "even rustig aan doen" zal ik vast wel slank in mijn trouwjurk kunnen .

Ik ben vanavond erg buiten mijn boekje gegaan.
Heb mijn moeder verteld over onze plannen en dat ik binnekort dus stop met de pil.
Gisteren hebben mijn vriend en ik samen  aan  onze ouders verteld  over ons voorgenomen huwelijk.
Ik zou mijn mond houden, maar ik kon het niet meer houden...kan vaak zo fijn praten met mijn moeder.
Het arme mensje moest bijna aan het zuurstof, na de schok kreeg ze sterretjes in haar ogen, ze vind het geweldig allemaal.

En over het huwelijksaanzoek kan ik kort zijn;
we hadden het er al veel over gehad, maar mijn vriend wilde perse "het vragen" dus daar moest ik op wachten.
De arme schat had geen idee hoe hij het moest aanpakken, ik heb hem gezegd:
Lieverd, het maakt me helemaal niks uit hoe je me vraagt, zolang het maar oprecht, gemeend en intens is.
Nou....daar zaten we dan aan de eettafel....hahahahahaha.
Maar ik zag het wel in zijn oogjes staan en dat is voor mij het aller, aller belangrijkst...wat jullie?

Nog bedankt voor de informatie over "het buikje" (  weet niet meer wie me dat nou schreef )

En nou naar bed !

Liefs van mij.

Even een dagje niet op het forum en ik moet alweer een hoop bijlezen :)... Puck, van harte gefeliciteerd!!! Wat gaaf dat je gaat trouwen!! M'n vriend en ik zijn niet getrouwd en dat gaat zeer waarschijnlijk ook niet gebeuren.... Aan de ene kant vind ik het wel jammer, maar aan de andere kant: het heeft voor ons niet zoveel meerwaarde. Het kost een hoop geld (nouja, hoeft niet, maar ik vind dan ook wel weer dat ALS je het doet, dat het wel goed moet :)) en dat geven we liever aan onze uk uit (en straks hopelijke en tweede). Verder hebben we alles heel goed geregeld. Samenlevingscontract, testamenten (nodig voor de kleine) en gezag. Ik loop nu tegen de 14e dag aan... het wordt spannend de komende dagen... Duimen jullie mee?
groetjes,
Kipling

Hallo allemaal,

Spannend he, als je net gestopt bent!
Ik ben 7 maart gestopt met de pil en zou eigenlijk deze week ongesteld moeten worden maar goed, ik denk dat het wel even kan duren, mijn lichaam moet natuurlijk even ontpillen.

Hoe doen jullie dat met eten en drinken? Drinken jullie helemaal geen alcohol meer en eten jullie geen rood vlees en rauwe kazen meer of begin je daar mee al je weet dat je zwanger bent?
Ik vind dat best moeilijk. Ben wel begonnen met foliumzuur in februari maar drink in het weekend nog wel een wijntej of 2 per avond. Zou dat kwaad kunnen?

Groetjes

hoi hoi miss dovie, welkom bij de club. Ik dronk zowiezo al zelden alcohol en ik drink nu helemaal niks meer, want als het tijdens innestelen dan mis zou gaan vanwege mijn drank gebruik of roken, zou ik het wel balen vinden.
En overal wordt toch wel afgeraden iets te drinken, al denk ik niet dat af en toe een glaasje echt veel kwaad kan?

Goed meiden, ik zit hier met vette pijn aan de voorgevel, het lijkt wel of mijn borsten echt strak gespannen staan, maar of dat nou met mijn komende ongi te maken heeft, ik weet het echt niet.

Ben nu aan het werk, de leerlingen zijn druk bezig, moet wel even weer aan de slag haha

doeii

Terug
Bovenaan