Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hey Puck: Super   Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vertel hoe wie wat en waar??????

Leuk dat jullie in aug. gaan trouwen, de hoeveelste???

Mijn broer trouwt ook in augustus. Ik ben dus alweer helemaal bezig met de voorbereidingen van 't vrijgezelligfeest (hihi), maar vooral niet onbelangrijk; de kleding.
Ik heb al zoveel leuke dingen gezien, maar wil nog niets kopen want misschien heb ik dan ook al een buikje.....ofjah dat heb ik al, maar dan met wat meer inhoud. hahaha.

Nathalie, volgens mij ben jij echt verslaafd aan het forum he hahaha. ik werk maar 2 a 3 dagen per week en zit er nog minder op dan dat jij doet....hahaha...Ik zie je echt overal bij staan, maar das alleen maar leuk en gezellie, toch?

Hoeveel meiden van hier zijn eigenlijk al getrouwd???

Ikzelf nog niet, maar dat zal ook nog wel ff duren. Ik zeg altijd maar zo: eerst de lotto winnen en dan trouwen. Het kost me toch een vermogen hoor.....nu kun je het natuurlijk wel zo duur maken als je zelft wit, maar ik heb toch liever een echte grote bruiloft met alles erop en eraan....(al mag voor mij de jurk 2e hands zijn).

Groetjes mama22

Zo ben nu ff bij mn ouders maar kwam toch ff stiekum kijken haha. Helaas Puck is nog niet aanwezig, die zit waarschijnlijk bij Mary Borsato haha.
De testen zijn in huis dus nu maar afwachten tot de 21e!!
En kijk eens bij mijn banner... Ik heb een EI!!! JEEEEEEEEEEEEEHHH! En al geklust  dus dat moet goed komen haha.

Maar Nathalie met mij gaat het ook goed hoor, net even de hema ingeweest en helemaal gelukkig na het zien van al die babykleertjes!! Zwijmel... zwijmel...
Wat zijn we weer lekker aan het mutsen hihi!!

Nou nu moet ik echt gaan!

Mama22 ik ben ook nog niet getrouwd! Eerst nog maar even sparen anders wordt het zo een kaal feest!! Zwanger worden staat even op de eerste plek maar trouwen komt ook wel binnen de 3jaar

Hey Zazoutje,

Hier ben ik dan even hoor.
Ik zit op m'n werk en werk met alleen maar mannen.
Als die zien dat ik een zwangerschapssite op m'n computer heb staan....
dan snap je het vast wel....

Ik moet dus erg oppassen hier.
Maar kan het toch niet laten of effe te kijken op dit forum.
Ik ben druk vanavond, maar zal proberen jullie wat meer te vertellen
over het aanzoek enzo hahahaha.

Later.. xxx

Hai allemaal..
Puck: gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!! gaaf joh!! en nog zwanger ook he..super!!
Ik was 20weken zwanger toen ik trouwde. ik had geen positietrouwjurk ofzo..maar normaal er voor was ik altijd echt wel slank om mn middel zeg maar en toen kon je wel iets zien dat ik n buikje kreeg. maar de meeste hebben dat met een eerste zwangerschap zo tussen de 18 en 22weken..dan begint je buik over t algemeen te groeien.... Ik vond het niet erg dat je het iets zag...zijn gewoon met zn 3tjes getrouwd..hihi.... Heel veel succes met alles joh... Niet te drukke bruiloft want je bent wel sneller moe nu omdat je dan zwanger bent... gaaf hoor....
Liefs mij

hi meiden. mag ik even mijn frustrattie's spuien... pfeeew, de koper van ons huisje ligt moeilijk te doen grrr... veel stress, maar we blijven ademhalen. Even de hand op de knip en dus geen nieuw bankstel en vloertje voor onze nieuwe casa, VET BALEN  
 Ik had het daarstraks even niet meer even een potje grienen hoor, met al dat geregel, nieuw huis, oud huis, werk, dusss... ff lekker het forum op, ik had weer aardig wat bij te lezen. en natuurlijk beetje ontspannen haha....

Jah meiden ik heb nog steeds last van mijn borsten maar dat heb ik ook wel eens als ik ongi moet worden.. dus ik zie wel zaterdag. Verder voel ik echt niks raars, maar ik ben wel telkens geneigd om te testen, al doe ik t niet, want dan valt t vaak tegen.
Als ik zaterdag niet ongi ben, test ik wel... we zullen zien.

Puck van harte! Mijn vriend wil wel trouwen, heel kleinschalig (ik ook trouwens) als ik zwanger zou zijn ... hahaha nou ja, ik heb ook al 5 jaar moeten lullen als Brugman haha... maar gaaf hoor.. Ik heb zowiezo een buikje (beetje vet is goed tegen stria las ik van de week..) en dan zonder beeb d'r in haha.. maar wel beschaafd hoor :)

meiden is er vanaaf nog iemand hier??

groetells Boeffie

Hey Meiden, je ik ben er Boeffie. Ik zal ff doortypen dan zie je mijn berichtje nog meis. Soms valt het leventje allemaal ff niet mee hè. Dan komt alles tegelijk en zie je ff door de bomen het bos niet meer. Hopelijk word jullie oude huis snel verkocht. Hoeveel slaapkamers heb je nu in het nieuwe huis.

Mama22, het klopt idd dat ik hier veel ben. Maar ik werk maar 3 dagen een paar uurtjes hoor, op therapeutische basis. Dus tis alweer weer nieuw voor me. Want ik help bij het sportgezondheidscentrum waar ik paar keer per week zwem. Morgen ochtend om 8.30 uur al hydro therapie.

Gezellig dat je nog ff langs kwam Zazoutje. Spreken je snel weer.

Werkse Puck, we zien wel of je nog ff tijd heb om ons te vertellen over je huwelijks aanzoek. We willen alles weten, hihih.

Wij zijn nog niet getrouwd. Wel verloofd, maar dat is meer iets van ons tweetjes. Mijn vriend heeft me al best vroeg gevraagd, maar dat zal ik ander keertje ff vertellen. Eerst ff snel naar de wc. Tot strakkies misschien!

Liefs Nathalie

hoi nathalie, jah ik blijf gelukkig meestal wel positief, maar ja, alles liep net even heel lekker, en ik heb echt een paar zwaardere jaren achter de rug op gezondheidsgebied, en het laatste jaar gaat alles lekker, misschien wel te relaxed
ach ja, ik zit nu lekker survivor te kijken op mijn laptop en vriendje doet lief, dus ik klaag verder niet hihi :)

Terug
Bovenaan