Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Las in ''mijn'' topic dat je als jullie zwanger zijn gewoon een dag wilt trouwen voor de wet Mama22. Wil je dan geen feestje voor familie en goede vrienden, maar alleen trouwen? Wel met jurk en pak? Als wij trouwen wil ik toch wel beetje speicaal. Ik krijg de jurk van mijn paps, heeft ie gezegd toen ik nog klein meisje was, en die belofte hou ik hem aan, hihih. Ik hoef geen groot feest. En ook geen mensen op mijn feest die ik amper zie. Maar hoe ik het wel wil weet ik nog niet. Kweet ook niet wanneer we gaan trouwen. Of dat voor een kleine zal zijn. Het is idd wel zo dat het makkelijker is met erkenning. En dan heb je geen notariskosten en geregel, terwijl we in de toekomst toch willen trouwen. We zijn al verloofd. Gewoon voor ons saampjes. Mijn vriend heeft me 3x moeten vragen voordat ik ja durfde te zeggen, hihih. Komt omdat ie dat al vrij vroeg vroeg aan me. Ik had nooit gedacht dat ik liefde zou vinden, iemand die van me houd en bij me blijft en me niet bedonderd enzo. Toen hij het vroeg klapte ik helemaal dicht. Kon alleen maar heel dicht tegen hem aankruipen en zeggen dat ik van hem hou en later dat ik oud met hem wil worden, maar kon geen ja zeggen, gek hè. We waren toen bij de eerste A1 GP race in Engeland en lagen in een tentje, dus wel heel bijzonder. De tweede keer was meer een vraag tussen neus en lippen door bij het aanrecht, hihih. Weer klapte ik dicht. Baalde uiteindelijk zo van mezelf. Heb hem toen uitgelegd dat ik heel erg veel van hem hou, en nooit had gedacht gelukkig te mogen worden en wat moet iemand nou met mij. Dat ik het allemaal heel speciaal vind. Hij legde toen uit dat het hem niet ging om meteen te trouwen, geen datum of jaartal in gedachten, maar hij gewoon zoveel van me houd en me niet kwijt wil en daarom vroeg of ik voor altijd de zijne wou zijn. Ahhh krijg helemaal week gevoel nu, hihih. Toen hoopte ik zo dat hij paar jaar geleden met kerst zou vragen. Wij hadden ringen gekocht samen, met elkaars naam erin en de datum, dus dacht hoop zo dat ie me dan vraagd, maar nee. Grrr! Maar uiteindelijk is het er dan toch van gekomen en heb ik volmondig JA gezegd, hihih.

Hahha heel verhaal hiero. Liefs Nathalie

We zakken steeds verder naar onderen dus dacht ff ons hoger in de rang zette hoor. Het gaat erg goed met onze topic. Nog ff en we zijn bij de 700. Zullen we dan een leuke nieuwe naam verzinnen? Wel iets met maart erin dacht ik? Wat denken jullie, strooi je iederen maar door.
 * de Meiden van Maart!

Iemand andere ideeën?

Liefs Nathalie

Haiihaii!

Wat valt t weer tegen vandaag zeg! Had wel lekker in de zon willen zitten! Feliiii met je aanzoek! Ik ben vorige week dinsdag gevraagd.. hahah toen we aan het klussen waren ;) Dus mocht het in 1x raak zijn, dan is het van die keer.. zou wel stoer zijn!

Ik denk dat ik een buikgriepje heb, ben misselijk, opgeblazen en boer de hele tijd lucht. Heb ook totaal geen eetlust en wurg alles maar naar binnen!

Wat ik trouwens raar vond.. normaal heb ik een (ja daar komt ie) "geile week" wat inhoud dat ik alles wat mannelijk is leuk, lief en lekker vind. Een soort oerinstincten. Maar nadat vriendlief en ik gevreeen hadden is die hele week niet meer gekomen! Vaag he? Normaal kom ik de hele week het bed niet meer uit met hem ;) hahah lekkere info :p

Gaan jullie nog wat leuks doen met koniginnedag? Ik moet de halve dag werken en vriendlief de hele dag :( dus das helemaal niet gezellig. Denk dat ik toch even met vrienden Amsterdam induik.

Vriendlief wil dat we dinsdagochtend even gaan testen omdat ik het dan zou moeten worden (hoezo ongeduldig) ik heb altijd mazzel dat ik "het" ben als ik wakker word, dus dat scheelt weer een test evt ;)

Nu weet ik echt even niets meer hahaha

Groetjes!

hoi meiden was k weer...na een dagje klussen (heb de verflucht vermeden), lekker weer thuis in het oude huis... Ik kan officieel mijn buik niet meer inhouden haha, ik begin heeeel langzaam een baby buikje te krijgen, al zit er een gezond vet buikje overheen haha.
De moeheid sloeg goed toe vandaag, maar verder ging t aardig, ik heb alleen nu zoooo'n honger dat de shoarma boer maar vlot moet aanbellen... liefs allemaal

doeii boeffie

Hey Meiden, ohhh boefie leukleuk de eerste verschijnselen zijn dus zichtbaar! Hahah dan krijg je dalijk steeds meer vermoedens van mensen die denken dat je zwanger bent. En als je dingen afslaat die je normaal wel drinkt, word het helemaal smoesjes verzinnen, hihih.

Hier was het wel heerlijk weer hoor Loempia. Heb mijn vriend net nog ff lekker meegesleurd naar buiten. We hebben best nog eindje gelopen. Ikke in de rolstoel dan, maar goed dat boeit niet. Ze dan altijd gewoon gelopen. Kwamen nog een vriendin van me tegen bij de bank, want moesten nog ff pinnen, dus daar nog ff mee staan te kletsen.

Nu weer weer thuis en best honger en dorst gekregen. Mijn vriend is ff de winterbanden onder zijn auto aan het verwijderen. Aangezien hij thuis werkt, staat zijn auto veel stil. Maar dalijk als we naar Luxemburg gaan, kunnen we met dit mooie weer natuurlijk niet op winterbanden doen hè. Hoop niet dat ie vraagd of ik hem kom helpen, hihih. Nee grapje, help meestal wel ffies. Ik ga zo maar eens ff kijken welke was ik nog moet wassen voordat we weg gaan.

Liefs Nathalie

Eej ladies!!

Het is vrij rustig geweest hiero, iedereen lekker van de vrije zondag aan het genieten??
Haha monster nou nou een geile week... Wel een beetje herkenbaar hoor, altijd als de RDs zijn geweest dan ga ik ook helemaal los hahahaha. Vind vriendje heeeeel erg fijn hoor.   Maar waarom dat nu bij jou niet is?? Ik heb geen idee...

FF terugkomen op het trouwen van Mama22/Nathalie, ik wil ook niet groot trouwen. Ik zou het liefste gewoon om een uurtje of 4 trouwen, daarna uiteten met iedereen en dan lekker in een of ander cafeetje een klein feestje. Gewoon lekker makkelijk, voor mij heeft trouwen toch niet veel meerwaarde. Het is gewoon makkelijk en je hebt dezelfde achternaam als je vriend!!! En wel een mooie jurk aan maar dan voor max. 300 euro anders vind ik het gewoon zonde van mn geld. Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten maar ik ga liever lekker op vakantie enzo van het geld. (of een mooie babykamer haha)
Wel beter trouwens Nathalie dat je je jurk krijgt!!! Gelukt met je winterbanden hihi

Oow Boeffie je krijgt al een buikje?? Echt super leuk joh!! Als mensen zouden vragen waarom je niet drinkt ofzo zou ik gewoon zeggen dat ik aan de diarree ben...Dat moet wel werken denk ik haha, dan denkt niemand aan een zwangerschap. Maar ja misschien drink je niet eens alchol hahaha.

En idd bijna een nieuwe topic, MEIDEN VAN MAART vind ik wel leuk hoor.   Moelijk om een aparte te verzinnen en deze spreekt voor zich...

Doeggggggggggie

Hallo dames,

Hier ben ik dan eindelijk weer.
Wat een lekker weertje vandaag zeg. Ik ben helemaal gekleurd!!!!!

Nathalie; Tuurlijk zou ik wel een klein feestje erbij willen doen. Gewoon voor ouders broers en zussen en opa en oma's. Maar ik zou niet in het wit willen trouwen voor de wet. Ik vind dat nl. niet zo speciaal. Ik geef meer om de kerk. Ik wil dan mijn moment hebben. Als ik dat heb gehad dan pas voel ik me getrouwd. Voor de wet niet echt.
Ik zou wel een mooie jurk of broekpak aan willen doen.

Toevallig hadden we het er vandaag over. Hoe wij onze bruiloft zouden willen. De kerkelijke mis dan he. Die wordt echt groot. Maar denk tot dat pas over een jaartje of 5 erin zit. Is allemaal zo duur he.

Verder zijn hier geen rd-tjes te bekennen. Ik ben benieuwd of ik nu langere cyclus ga krijgen. Langer dan 28dagen bedoel ik dan.

SPANNEND!!!!!!!!!!!

Trouwens nat; hoe doe jij dat met die banner??? Die van mij begint opnieuw te tellen en bij kindje op komst kan ik geen banner vinden?!!??!?!?!?!!

Hi meiden, was ik natuurlijk ook weer ffies. Ik moet ff nu extra forummen om het dalijk aan te kunnen om niet te forummen denk ik, hihih

Ik ben de bandenwissel expert geloof ik. Pff hoeveel banden ik wel niet al met mijn vriend gewisseld heb, word er niet goed van. Dus moet je je band verwisselen roep maar, hahah.

Het was idd heerlijk weertje, wij hebben nog een stuk gelopen en was toch nog ff naar mijn ouders geweest vanmiddag, want mijn paps had de kruiwagen nodig die hier stond. Gelukkig gaat het met het hondje van mijn ouders al weer de goede kant op.

Wat betreft mijn bannertje. Ik had er eentje bij lilypie, maar die begon overnieuw te tellen. Via kindje op komst is idd heel moelijk te vinden via de gewone site. Ik google op cyclus banners en daar staat een link tussen bij kindje op komst en dan kun je er zo eentje maken. Staan wel leuke tussen hoor, moet je maar ff kijken.

Verder weet ik ff niet meer wat ik wou zeggen op jullie berichtjes, domdom! Ben de laatste dagen wel zo verstrooid hè, word er niet goed van.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan