Maart 2009

Esther~ Ik leef met je mee hoor! Kun je niet een afspraak maken met de vk? Misschien dat zij je gerust kan stellen? Heel veel sterkte en laat ons weten hoe het met je gaat.

Sandra~ Bedankt! Ik heb gelezen dat sporten en bewegen tijdens de zwangerschap gezond is, maar wil wel graag weten of er dingen zijn die ik beter niet kan doen.

Febeke~ Ik snap wat je bedoelt. Als je geen rare verschijnselen krijgt, maak je je zorgen dat er misschien iets mis is. Maar probeer het andersom te bekijken: je hebt geen aanwijzingen dat er iets mis is, en geniet er in de tussentijd maar van dat je (nog) geen kwaaltjes hebt! Ik was vanmorgen voor het eerst misselijk. Heb wat crackers op bed gegeten en wat thee gedronken en toen zakte het een beetje. Ben nu 6 weken.

Hoi juf80,
had jij tot vandaag ook geen last van misselijkheid?
Sorry e, ik ben heel vaak online, als mijn dochtertje slaapt verveel ik me vaak steendood. Ik ben juf en dus twee maanden thuis en nu ik zwanger ben dus nog veel langer, hehe...
Dus je bent nog niet van mij af, ... hihihi...

jij bent 6 weken en de eerste dag van je laatste menstruatie was 28 mei??
Dan kan ik ff beginne telle e ! Hoever ik ONGEVEER ben ...

Liefs,
van ons...

Hoi Febeke,

Grappig, ik sta ook voor de klas en heb dus nu lekker vakantie! Het lijkt me wel heel vreemd om straks zwanger rond te lopen tussen al die pubers, maar daar wil ik nu nog maar even niet aan denken... Jij hebt al een dochtertje toch? Hoe was het om zwanger van haar les te geven? Vond je het zwaar?

Hoi hoi juf 80,

ik ben kleuterjuf, dus ik moet onmiddelijk stoppen als ik zwanger ben...
Nu, ik zit een beetje verveeld met het feit dat ik nog geen zekerheid in de klas, ik ben dus nog niet vast aan het werk in een school.
Mijn vorige zwangerschap ben ik dus ook thuis geweest... Na mijn bevalling had ik beslist om te gaan voor werkzekerheid en dus om uit het onderwijs te gaan en ben ik  begonnen als uitzendconsulent.  Ik had echter al snel door dat ik thuis hoor in het onderwijs.
Ik neem dus de werkonzekerheid erbij... De laatste 2 maanden van het voorbije schooljaar heb ik in het bijzonder onderwijs gestaan (niveau 2de leerjaar) echt wel mijn ding. Maar nu ben ik dus terug zwanger en moet ik dit alles weer nog een jaartje uitstellen. Twee kindjes kort op elkaar was mijn droom en ik zou er spijt van krijgen moest ik deze droom aan de kant schuiven voor mijn werk. Dus ik ga er dan ook volop van genieten. Ik heb een man die volledig achter me staat en me steunt in alles wat ik doe! Dus... ik ben supergelukkig!!
Ik denk dat het best wel gaat lukken hoor om zwanger voor de klas te staan... Er zullen natuurlijk moeilijk dagen komen, maar je weet telkens waaraan dit ligt e en dat helpt mij vaak om toch door te gaan!
Is dit jouw eerste kindje?

Liefs,
van ons...

nou meiden........
helaas een hele nare nacht gehad...........vreselijke buikpijn en amper geslapen.
vanmorgen gelijk bij gynaecoloog geweest en het is foute boel.

het kan zelfs nog zijn dat het buitenbaarmoederlijk is, dus ze hebben bloed geprikt en ik moet dinsdag opnieuw terug komen voor een echo, maar mis is mis.

ik wil jullie allemaal een hele fijne tijd en vooral veel geluk   in maart wensen !!

groetjes ester

Esther, wat een verdrietig nieuws! Hoe gaat het nu met de pijn? Vind het echt heel rot voor je, ik weet wat het is helaas, neem de tijd om je miskraam een plekje te geven, veel sterkte voor jou en je lief!

liefs Mickey

Hoi Meiden,

Het lukt me echt niet om die Banner gekopieerd te krijgen.... Ik heb alle 4 de codes geprobeerd, maar ik krijg hem niet onder mijn berichtje...
Kunnen jullie me helpen?

Mickey

Hallo dames,

Gefeliciteerd allemaal!!! Ik hoop dat Maart 2009 een dolle baby bende gaat worden!

Zelf ben ik ook in Maart 2009 uitgerekend. 3 Jaar geleden ben ik gestopt met de pil. Ik heb 4 keer IUI gehad en vorige maand zijn we op vakantie gegaan en wat denk je pats raak. Maandag eerste test gedaan, negatief, woensdagavond tweede test gedaan en die was positief, donderdagochtend nog een test laten doen en die was ook positief. Ik ga nu de 6de week in en 29 juli hebben we onze eerste afspraak bij de gyn. Ik ben best wel onzeker, maar dat komt ook door m'n huisarts. Die ging gelijk een preek houden over wat ik allemaal moest doen als het fout gaat...pfff. Ik heb weinig klachten dus dat maakt me nog onzekerder. Het enige waar ik last   van heb is hele grote en pijnlijke borsten. Daar hou ik me dan maar aan vast en aan het feit dat ik gewoon niet ongesteld word...zo probeer ik me de komende 2,5 week er doorheen te slepen.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte!!!

kus

Terug
Bovenaan